قیمت خرید خوراک کینوا

کینوا سفید فله مشهد

جهت اطلاع از قیمت خرید خوراک کینوا در ایران، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش خوراک و دانه کینوا، می توانید در ارتباط باشید.

معرفی خوراک کینوا و قیمت خرید آن

خوراک کینوا از دانه های مغذی گیاه کینوا که متعلق به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج است، بدست می آید. مردم منطقه آند آمریکای جنوبی از هزاران سال قبل، خوراک کینوا را به عنوان غذای اصلی خودف مورد استفاده قرار می دهند.قیمت خرید خوراک کینوا در ایران به نسبت انواع وارداتی در حال کاهش چشمگیر است.

خوراک کینوا حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان می باشد. و به علت داشتن مواد غذایی زیاد به خاویار گیاهی معروف است. خوراک کینوا به علت داشتن میزان پروتئین و کلسیم بالا برای افرادی که در سنین مختلف به صورت حرفه ای یا تفریحی ورزش می کنند، سودمند است. زیرا مصرف این خوراک باعث تراکم ماهیچه و استحکام بیشتر استخوان ها می شود.

کینوا

ارزش غذایی خوراک کینوا

خوراک کینوا دارای املاح معدنی بسیاری از جمله آهن، منیزیم، کلسیم، فسفر، روی، فیبر و ویتامین B2 و E می باشد. آهن، کلسیم و منیزیم در موجود در خوراک کینوا بیشتر از سه برابر گندم است. و میزان اسید آمینه هیستیدین آن از جو ، سویا و گندم نیز بالاتر می باشد. قیمت خرید این محصول بسیار مناسب است.

 خوراک کینوا دو برابر برنج و به اندازه نصف گوشت قرمز پروتئین دارد. در مقایســه بــا ســایر غــلات، خوراک  کینــوا میــزان بالایــی ریبوفلاویــن، تیامیــن، ویتامین E و ویتامیــن C  دارد و میــزان اســید فولیــک آن 10 برابر ســایر غــلات می باشد.

روش مصرف خوراک کینوا

خوراک کینوا فاقد گلوتــن اســت و بــرای افــراد دارای بیمــاری ســلیاك، غــذای بسیار مناســبی محسوب می گردد. زیرا بیماران سلیاک نمی توانند گلوتن موجود در غلات را هضم کند. همچنین دانه کینوا، غــذای مناســبی بــرای تأمیــن نیــاز غذایــی کودکان، بیماران دیابتــی و افــراد بــا فشــار خــون بالا می باشد. قیمت خرید آن بسیار مناسب است.

خوراک کینوا طبخ بسیار سریعی دارد و به راحتی می تواند در سبد غذایی خانواده ها قرار گیرد. خوراک کینوا طعمی مشابه دانه های گندم و ذرت و مصرف آن در انواع غذاها تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند. حجم مصرفی  خوراک کینوا محدودیت ندارد و در هر سه وعده ی غذایی می توان آن را مصرف کرد. قیمت خرید خوراک کینوا با توجه به ارزش غذایی آن مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

کینوا

انواع خوراک کینوا در ایران

در حال حاضر سه نوع خوراک کینوا بر اساس رنگ، در با قیمت خرید مناسب کشور وجود دارد که شامل دانه کینوا به رنگ سفید، دانه کینوا قرمز و دانه کینوای سیاه می شود. زمان طبخ کینوا سفید 12 تا 17 دقیقه است و مانند برنج طبخ می گردد. خوراک کینوای قرمز و سیاه نسبت به خوراک سفید برای پخت زمان بیشتری نیاز دارند. همچنین طعم آنها نسبت به خوراک کینوا سفید، تند تر است.

خوراک کینوا به صورت پخته، سرخ کرده، تازه خوری و در انواع سالاد، سوپ و انواع خورشت ها استفاده می شود. آرد کینوا برای تهیه غلات صبحانه، انواع نان، کیک، بیسکویت، شیرینی، فرنی و … کاربرد دارد. و افراد مختلف علاوه بر استفاده از ارزش غذایی و دارویی کینوا، هیچ تغییری در طعم خوراک خود احساس نمی کنند.

آرد کینوا

قیمت خرید خوراک کینوا

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت نموده و بسیاری از کشورها مصرف دانه خوراکی آن را در برنامه غذایی خود قرار داده اند. در سال های اخیر خوراک کینوا در استان های مختلف ایران نیز تولید و مورد مصرف، قرار گرفته است.

 به دنبال استقبال از مصرف خوراک کینوا، بازار خرید و فروش آن رونق گرفته است. دانه های خوراکی کینوا و آرد کینوا با قیمت های مختلفی در کشور، عرضه می شود. جهت اطلاع از قیمت خرید خوراک کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

دانه کینوا

همکاری در قیمت خرید خوراک کینوا

مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تولید و فرآوری خوراک کینوا در جهت بومی سازی تولید دانه خوراکی کینوا در ایران، فعالیت می نماید.و با قیمت خرید بسیار پایینی به فروش می رساند. این مجموعه دانه های سفید و رنگی خوراک کینوا به صورت بسته بندی با سایز های مختلف  و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک را برای تهیه خوراک کینوا و آرد کینوا در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با مجموعه ما تماس گرفته در زمینه تولید این محصولات حاوی خوراک کینوا، پیشرو باشند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *