مرکز فروش غله کینوا

کینوا

جهت تهیه غله باکیفیت و مرغوب کینوا و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت غله کینوا در استان های مختلف کشور، می توانید با بزرگترین مرکز فروش غله کینوا در ایران تماس بگیرید.

روغن و پروتئین موجود در غله کینوا

غله کینوا ، گیاهی متعلق به خانواده تاج خروس است که بومی آمریکای جنوبی می باشد. و در سال های اخیر کشت آن در ایران و مناطق مختلف جهان مورد توجه قرار گرفته است. به علت اینکه تنها منبع گیاهی دارای ترکیب کامل اسید آمینه های ضروری انسان و دارای مواد غذایی سرشار است، به خاویار سبز نیز معروف می باشد. در سراسر ایران مرکز فروش غله کینوا وجود دارد.

میزان روغن غله کینوا از دانه ذرت بیشتر و از دانه سویا کمتر است. و فراوان ترین نوع اسید چرب موجود در غله کینوا، اسید لینولئیک می باشد که نقش مثبتی بر درمان بیماری های قلبی و عروقی دارد . همچنین باعث بهبود حساسیت به انسولین نیز می شود.

غله کینوا، ارزش پروتئینی بالایی دارد. همچنین پروتئین های موجود در غله کینوا با سرعت بالاتری نسبت به پروتئین های موجود در گندم، توسط دستگاه گوارش، هیدرولیز می شوند. میزان پروتئین موجود در غله کینوا دو برابر برنج و گندم است.

ترکیب اسید امینه های ضروری موجود در غله کینوا ، مشابه ترکیب پروتئین شیر است. همچنین پروتئین موجود در غله کینوا، از پروتئین های موجود در غله غلات بیشتر و نسبت به پروتئین های دانه های حبوبات کمتر می باشد. فروش غله کینوا در سال های اخیر افزایش فراوانی یافته است.این مجموعه بزرگترین مرکز فروش غله کینوا است.

دو نوع پروتئین ذخیره در غله کینوا وجود دارد. پروتئین های آلبومین و گلوبولین که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند. بیو پپتید های موجود در غله کینوا، باعث کاهش رادیکال های آزاد شده و ضد فشار خون نیز می باشند. و به طور کلی میزان پروتئین غله کینوا دو برابر گندم و میزان مواد معدنی غله کینوا سه برابر گندم است.

مصرف کینوا

روش مصرف غله کینوا

سه نوع غله کینوا با طعم های مختلف می باشد. غله کینوا سفید دارای طعمی ملایم مشابه گندم، برنج و ذرت است. و پخت سریعتری دارد. همچنین بازار پسندی بیشتری دارد و اکثر مواقع این غله برای مصرف خوراکی استفاده می شود.

غله کینوا قرمز و سیاه طعم تند تری نسب به نوع سفید دارند. دانه های زیبای غله کینوا قرمز برای تولید سالاد به کار می رود. غله کینوا سیاه که طعم بسیار تندی دارد برای تهیه انواع شیک ها و نوشیدنی های مالتی کاربرد دارد.

در مرکز فروش غله کینوا و مصرف کینوا برای تازه خوری، سرخ کرده، پخته و آبکش مصرف می شود. همچنین می توان از غله کینوا برای غنی سازی انواع سوپ، سالاد، آش، آبگوشت، انواع خورشت و حتی همراه برنج نیز استفاده نمود.

در مرکز فروش غله کینوا پس از فرآوری، برای تولید آرد کینوا نیز کاربرد دارد. از آرد کینوا برای غنی سازی غلات صبحانه، تهیه انواع کیک، بیسکویت و نان و همچنین تهیه فرنی برای کودکان خردسال، استفاده می گردد.

همچنین برای تولید شکلات تلخ با هدف افزایش ارزش پروتئینی آن، به کار می رود. از کاربردهای دیگر غله کینوا، استفاده برای تولید اسنک، پاستا، نوشیدنی های مالتی، جایگزین برنج، و تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس می باشد.

کینوا

مرکز فروش غله کینوا

در سال های اخیر و با معرفی غله کینوا توسط سازمان فائو، به مردم کشورهای مختلف جهان، غله کینوا در سبد غذایی خانوارها قرار گرفته است. همچنین در ایران نیز، در سال های اخیر تولید و مصرف غله کینوا روند افزایشی داشته است. به دنبال افزایش تمایل برای تولید و مصرف غله کینوا بازار خرید و فروش آن نیز رونق یافته است.

البته تهیه غله های باکیفیت و مرغوب مشابه سایر مواد غذایی دغدغه ای مهم محسوب می شود. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش غله کینوا در ایران، غله کینوا باکیفیت که از بذرهای اصل و شناسنامه دار تولید شده را عرضه می کند.

این مجموعه در جهت کشت و تولید غله کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. و در استان های مختلف کشور در زمینه تولید محصول باکیفیت به کشاورزان عزیز مشاوره می دهد.

ماده غذایی کینوا

همکاری در مرکز فروش غله کینوا

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری غله کینوا در ایران، برای اولین بار در کشور غله کینوا را فرآوری نموده است. این مجموعه غله سفید و رنگی کینوا را به صورت فرآوری شده و آماده به طبخ عرضه می نماید.

همچنین این مجموعه آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، انجمن های سلیاکی، بیمارستان و کارخانجات صنایع تبدیلی است. و غله مرغوب کینوا را به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته بندی های مختلف در اختیار این عزیزان قرار می دهد.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش غله کینوا در سراسر ایران و هر استانی که هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید. و از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه نیز بهره مند گردید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *