سایت اینترنتی بذر کینوا در اصفهان

بذر کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران، با راه اندازی سایت اینترنتی بذر کینوا در اصفهان ، ضمن عرضه بذرهای شناسنامه دار کینوا، مشاوره کشت بذر کینوا را به صورت رایگان، ارائه می کند.

معرفی بذر کینوا

بذر کینوا پس از رشد، گیاهی مشابه سلمه تره تولید می نماید. گیاه کینوا نیز پس از رسیدگی دانه هایی باارزش غذایی بسیار، تولید می کند. دانه کینوا، دارای ارزش غذایی و دارویی است. دانه کینوا حاوی تمام اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان است. علاقه مندان در اصفهان می توانند از طریق سایت بذر کینوا محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

ارزش غذایی دانه به داشتن انواع پروتئین ها، ویتامینB2 و B6، املاح معدنی مفید مانند فیبر، کلسیم، آهن، فسفر و… می باشد. همچنین دانه کینوا، فاقد گلوتن است و برای بیماران سلیاکی که نمی توانند مواد غذایی گلوتن دار مانند گندم و فرآورده های آن را مصرف نمایند، غذایی بسیار مناسب می باشد.

بذر کینوا نسبت به خشکی، شوری و یخ زدگی بسیار مقاوم است و حتی در زمین های زراعی فقیر نیز، قادر به رشد می باشد. همچنین، بذر کینوا نسبت به تغییرات اقلیمی نیز سازگاری دارد و در مناطق مختلف رشد می کند. همین عوامل باعث ترویج کشت آن در کشورهای دیگر از جمله ایران شده است.

سازمان فائو، سال 2013 را به نام سال کینوا، نامید و کشت بذر کینوا را در سایر کشورها ترویج داد. و هدف از کشت بذر کینوا را مبارزه با گرسنگی و تأمین امنیت غذایی مردم جهان عنوان کرد. در حال حاضر بیش از 100 کشور در جهان، از جمله مناطق مختلف ایران، بذر کینوا را مورد کشت قرار داده اند.

دانه کینوا

کشت بذر کینوا در اصفهان

بذر کینوا بذری بسیار ریز است که کشت آن مشابه کلزا به صورت سطحس انجام می شود. و عمق کاشت برای کشت بذر کینوا باید 1 تا 2 سانتی متر رعایت گردد. دو نوبت کشت بهاره و پاییزه برای کشت بذر کینوا، امکان پذیر است که بسته به اقلیم مورد نظر انتخاب می گردد.اطلاعات لازم در این زمینه در سایت بذر کینوا در اصفهان موجود است.

میزان بذر کینوا برای هر هکتار 10-8 کیلوگرم مورد نیاز است که بسته به میزان شوری آب، این میزان متغیر است. عملیات آماده سازی زمین زراعی برای کشت بذر کینوا، شامل شخم، ماخار، دیسک سبک و سنگین و کودپاشی می باشد.

بذر کینوا برای رشد و تولید دانه، به 7-5 نوبت آبیاری با فاصله 15-10 روز نیاز دارد. و جهت افزایش عملکرد بذر کینوا، می توان از کودهای ازته و فسفاته استفاده کرد.

البته از آبیاری زیاد و مصرف کود ازته زیاد، باید پرهیز کرد زیرا باعث ورس و کاهش عملکرد محصول کینوا می گردد. حداقل عملکرد بذر کینوا 2 و حداکثر عملکرد آن 5/5 تن در هکتار گزارش شده است.

دانه کینوا

سایت اینترنتی بذر کینوا در اصفهان

در سال های اخیر، کشت بذر کینوا، در مناطق مختلف کشور افزایش یافته است. اما هنوز برای بسیاری از افراد ناشناخته است و اطلاعات کمی درباره کشت بذر کینوا در دسترس کشاورزان عزیز قرار دارد.

این مجموعه با وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا در اصفهان و مناطق دیگر کشور، فعالیت می نماید. و رد جهت افزایش معرفی بذر کینوا و روش کشت صحیح بذر کینوا، سایت اینترنتی بذر کینوا در اصفهان، را راه اندازی نموده است.

این مجموعه، بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا در اصفهان و شهرهای مختلف کشور، توزیع می نماید. همچنین در زمینه زراعت بذر کینوا در اصفهان، مشاوره رایگان ارائه می دهد. این مجموعه تجربه کشت بذر کینوا را در نقاط مختلف کشور دارد.

بذر کینوا

همکاری در سایت بذر کینوا اصفهان

همچنین در این مجموعه، پس از عقد قرارداد، خرید و فروش محصول بذر کینوا را به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد. جهت کسب اطلاع درباره کشت بذر کینوا در اصفهان، خرید و فروش تضمینی بذر کینوا، دریافت مشاوره رایگان و… می توانید به سایت اینترنتی بذر کینوا مراجعه نمایید. همچنین می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *