خریداران آرد کینوا در اصفهان

کینوا

خریداران آرد کینوا در اصفهان از چه مرکزی خرید خود را انجام دهند؟ آرد کینوا برای تولید کیک و بیسکوئیت مناسب است؟‌ کینوا برای اولین بار در ایران در شهر اصفهان کشت شد. کشت کینوا در اصفهان موفقیت آمیز بود و این غله فراسودمند در دیگر نقاط کشور نیز تولید می شود.

آرد کینوا در اصفهان، خریداران زیادی دارد و شرکت های پخش و بسته بندی و کارخانه جات صنایع تبدیلی از خریداران آرد کینوا در اصفهان محسوب می شوند. اصفهان به واسطه  این که شهر صنعتی می باشد و کارخانه جات فراوانی در این شهر وجود دارد، مصرف کینوا و محصولات کینوا از جمله آرد کینوا بالا است.

تولید کیک و بیسکوئیت رژیمی با آرد کینوا

با استفاده از آرد کینوا می توان کیک و بیسکوئیت رژیمی تولید کرد. آرد کینوا دارای کالری کمی می باشد و همچنین دارای کربوهیدرات های پیچیده است که به کندی هضم می شوند و باعث بالا رفتن ناگهانی قند خون در افراد دیابتی نمی شود. آرد کینوا فیبر فراوانی دارد، فیبر موجود در آرد کینوا محلول در آب است و در معده حجیم می شود.

مصرف کیک و بیسکوئیت رژیمی با آرد کینوا باعث می شود فرد مدت طولانی احساس سیری داشته باشد و باعث جلوگیری از اشتهای کاذب، پرخوری و گرسنگی می شود. کارخانه جات تولید کننده انواع کیک و بیسکوئیت می توانند از آرد کینوا برای تولید محصولات استفاده نمایند.

کینوا

کارخانه های خریدار آرد کینوا در اصفهان

با گسترش سبک زندگی سالم و افزایش استفاده مردم جامعه از محصولات ارزشمند و فراسودمند، کارخانه جات نیز ترغیب به تولید محصولات ارزشمند شدند. آرد کینوا یکی از محصولات کینوا است که امروزه در صنعت کاربرد های گسترده ای دارد. کارخانه جات صنایع تبدیلی از خریداران آرد کینوا در اصفهان هستند. از جمله کارخانه جات  خریدار آرد کینوا در اصفهان می توان به:

  • شرکت های پخش و بسته بندی
  • تولید مکمل های غذای مادر و کودک
  • ساخت مکمل های لاغری و چاقی
  • تولید مکمل های ورزشکاران
  • تولید نان های سنتی و حجیم رژیمی
  • ساخت محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه ماکارونی و پاستا
  • صنایع محصولات آرایشی بهداشتی
  • کارخانه لبنی
  • کارخانه بیکری
  • صنایع تولید شیرینی و شکلات رژیمی
  • کارخانه تولید غذا نیمه آماده
  • کارخانه تولید سالاد نیمه آماده ، اشاره نمود.

این کارخانه جات برای خرید آرد کینوا می توانند با شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا تولید کننده و وارد کننده مستقیم آرد کینوا در ایران است. فروش این مجموعه عمدتا به صورت تناژ است و علاقه مند به همکاری با کارخانه جات است.

کارخانه جات علاقه مند با تولید محصولات فراسودمند با آرد کینوا ضمن تولید محصولی سرشار از خواص تغذیه ای، بازار فروش بسیار خوبی را نیز به دست می آورند. شرکت ایلیا خدمات گسترده و ویژه ای برای این کارخانه جات در نظر دارد.

از جمله این  خدمات می توان به موارد زیر اشاره نمود: مشاوره تخصصی، امکان ارسال نمونه و تولید آزمایشی، عقد قرار داد همکاری، کیفیت و قیمت تضمین شده، امکان استفاده از بخش R&D مجموعه ایلیا، امکان مرجوع بار در صورت نارضایتی، ارسال بار یکدست در هرپارت سفارش.

کارخانه جات علاقه مند به خرید آرد کینوا می توانند از طریق شماره های موجود با کارشناسان ایلیا در ارتباط باشند و اطلاعات لازم در خصوص همکاری و خرید را جویا شوند.

کینوا

انواع تقلب در آرد کینوا

با افزایش مصرف محصولات فراسودمند که کینوا در آن ها استفاده می شود، سودجویان اقدام به تقلب در محصولات کینوا از جمله آرد کینوا نموده اند. از جمله تقلبات آرد کینوا را می توان به، افزودن آرد های کهنه به آرد های جدید تولید شده، افزودن آرد غلات دیگر به آرد کینوا، افزودن گچ، آجر و… اشاره نمود.

خریداران آرد کینوا برای خرید مراکز معتبر را انتخاب نمایند. مراکزی که دارای مجوز بهداشتی و سیب سلامت باشند. دارا بودن مجوز بهداشتی و سیب سلامت این اطمینان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که محصول در شرایط کنترل شده و بهداشتی تولید شده است. کارخانه جات هنگام خرید آرد کینوا آزمون های لازم را بر روی آرد کینوا انجام دهند.

نگه داری آرد کینوا

آرد کینوا را با داشتن چربی فراوان نمی توان برای مدت طولانی نگهداری نمود. آرد کینوا برای نگهداری باید در محیطی خشک و‌ خنک نگهداری شود تا از فساد جلوگیری شود. نگه داری آرد کینوا باید با دقت کافی انجام شود تا محصول دچار فساد نشود.

تامین آرد کینوا تناژ

آرد کینوا به صورت تناژ توسط کارخانه جات صنایع تبدیلی و شرکت های پخش و بسته خریداری می شود. خرید آرد کینوا تناژ از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است زیرا قیمت هر کیلو آرد کینوا در حجم عمده، ارزان تر از مقادیر جزئی است. یکی از دغدغه های مجموعه هایی که از آرد کینوا استفاده می کنند، تامین این محصول است.

شرکت ها و کارخانه جات علاقه مند برای خرید آرد کینوا به صورت تناژ می توانند با شرکت ایلیا همکاری داشته باشند. شرکت ایلیا یکی از مراکز تامین کننده آرد کینوا تناژ در ایران است. این مجموعه آرد کینوا را به صورت تولید داخلی و خارجی برای علاقه مندان عرضه می کند. شرکت ایلیا پتانسیل تامین بلند مدت آرد کینوا را برای کارخانه جات دارد. مجموعه های علاقه مند برای تامین آرد کینوا تناژ می توانند از طریق شماره های موجود شرکت ایلیا، اقدام نمایند.

کینوا

آرد کینوا غیر تراریخته

آرد کینوا غیرتراریخته حاصل آسیاب دانه های غیرتراریخته است. محصولات غیر تراریخته محصولاتی هستند که هیچ گونه دستکاری ژنتیکی برروی آن ها انجام نشده است. آرد کینوا غیرتراریخته محصولی سالم و بدون هیچگونه افزودن ماده شیمیایی تولید می شود.

محصولات غیر تراریخته هیچ گونه منع مصرفی ندارند. آرد کینوا غیر تراریخته به صورت عمده، جزئی، فله و بسته بندی عرضه می شود. این محصول به صورت تولید داخلی و وارداتی در کشور وجود دارد.

آرد کینوا چه طعمی دارد؟

آر کینوا دارای طعم ملایم و مطلوبی است. کینوا سه واریته مختلف دارد. آرد تولید شده از کینوا سفید، طعم و مزه خاصی ندارد و برای همه ذائقه ها مناسب است. فراورده آرد کینوا قرمز طعم فندوقی دارد و آرد حاصل از کینوا سیاه طعم شیرینی خواهد داشت.

آرد کینوا شیرین از کجا بخرم؟

آرد شیرین کینوا را می توان به صورت ایرانی و وارداتی خریداری کرد. این محصول برای مصرف کنندگان جزئی و خانگی از طریق فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر، فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های غذای سالم امکان پذیر است.

خریداران آرد کینوا شیرین عمده برای خرید به مراکز فروش عمده و تناژ آرد کینوا شیرین مراجعه کنند. خرید آرد کینوا شیرین عمده و ایرانی ارزان تر از انواع وارداتی و مقادیر جزئی است. آرد کینوا شیرین را می توان به صورت بسته بندی و کیلویی خریداری نمود.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *