مرکز خرید برنج کینوا

برنج کینوا

در مرکز خرید برنج کینوا را می توانید تهیه کنید با بزرگترین مرکز خرید، فروش و تولید برنج کینوا در ایران، در ارتباط باشید، و از انواع روش های پخت و مصرف برنج کینوا نیز اطلاع فرمایید.

معرفی برنج کینوا

برنج کینوا حاوی همه اسید آمینه های ضروری بدن انسان است. همچنین برنج کینوا، دارای املاح معدنی مفید مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، فیبر و آهن، منگنز، روی، ویتامین و آنتی اکسیدان می باشد. از رشد گیاه کینوا، برنج کینوا تولید می شود.این مجموعه بزگترین مرکز خرید و فروش بذر و برنج کینوا است.

ارزش غذایی بالای برنج کینوا باعث شده که در بین مردم این مناطق به خاویار سبز و برنج سرخپوستان معروف باشد. دانه های برنج کینوا به رنگ های سفید، قرمز و سیاه تولید می شود. البته دانه های سفید برنج کینوا، بازار پسندی بیشتری دارند. و زمان آن طبخ آن نیز نسبت به نوع قرمز و سیاه کمتر می باشد.


همچنین نوع سفید برنج کینوا، دارای طعم ملایمی است که مشابه طعم گندم، ذرت و برنج است. و نوع سیاه برنج کینوا، طعم خاصی دارد که ممکن است، مورد پسند بسیاری از افراد، نباشد. برنج کینوا، غذایی خوش هضم و سبک است که سیری زود رس می آورد.

مصرف برنج کینوا برای تمام گروه های سنی از جمله خردسالان و کودکان، نوجوانان و جوانان و سالمندان توصیه می شود. همچنین زنان باردار و شیرده و ورزشکاران می توانند مصرف آن را در برنامه غذایی خود قرار دهند، و از مواد مغذی آن بهره مند شود.

برنج کینوا

خواص برنج کینوا

همانطور که بیان گردید، برنج کینوا، دارای مواد غذایی بسیار مفیدی است. برنج کینوا، تنها منبع گیاهی است که همه اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان را دارد. افراد گیاهخوار که در رژیم غذایی خود پروتئین حیوانی را حذف می نمایند، ممکن است دچار کمبود پروتئین شوند و دچار عوارض ناشی از آن خواهد شد.علاقه مندان می توانند این محصول را از مرکز خرید برنج کینوا تهیه نمایند.

استفاده از برنج کینوا که سرشار از پروتئین است، یک راه حل بسیار مفید برای گیاهخواران محسوب می شود. مصرف برنج کینوا برای گیاهخواران ، علاوه بر تأمین پروتئین، ویتامین ب و املاح معدنی مفید، فاقد اثرات چاق کنندگی است. زیرا گرانول های نشاسته ای موجود در برنج کینوا بسیار کوچک است.

از ویژگی های مهم برنج کینوا این است که، فاقد گلوتن می باشد. متاسفانه در جهان بیمارانی وجود دارند که از مصرف غلات گلوتن دار مانند گندم و محصولات حاوی آن، منع شده اند. سلیاک نام بیماری است که این افراد به آن دچار شده اند و دستگاه گوارش آنها توانایی هضم گلوتن را ندارد.

برنج کینوا به علت نداشتن گلوتن، غذایی بسیار خوش هضم و مناسب برای این بیماران است. آرد کینوا نیز از فرآورده های برنج کینوا است که می تواند در تهیه نان، بیسکویت، کیک و… برای مصرف این عزیزان استفاده شود.

اسید آمینه های ضروری موجود در برنج کینوا مشابه ترکیب پروتئین کازئین در شیر است. نوزادانی که به طور ژنتیکی نمی توانند کازئین شیر را هضم نمایند و شیر مادراستفاده کنند، می توان از برنج کینوا در رژیم غذایی آن ها استفاده نمود.

کینوا

مرکز خرید برنج کینوا

ویژگی های منحصر به فرد برنج کینوا، باعث گردید تا سازمان فائو سایر کشورها را به کشت و استفاده از برنج کینوا ترغیب نماید. و سازمان فائو، سال 2013 را سال بین المللی کینوا نامگذاری نمود. امروزه بیش از 100 کشور جهان از جمله ایران، برنج کینوا را تولید می نمایند. و بسیاری از کشورها مصرف برنج کینوا را در برنامه غذایی خود قرار داده اند.

مجموعه ما، در جهت ترویج کشت و تولید برنج کینوا در ایران، با وزارت جهاد کشاوری همکاری می نماید. این مجموعه با توزیع بذرهای شناسنامه دار برنج کینوا، در استان های مختلف کشور، برنج کینوا را تولید و فرآوری می نماید.

در پوسته دانه های برنج کینوا ، ماده ای سمی به نام ساپونین وجود دارد. این ماده سمی که در صورت مصرف باعث همولیز سلول های خونی می شود، قبل از مصرف باید جداسازی شود. مجموعه ما برای اولین بار در ایران، جداسازی ساپونین دانه برنج کینوا و فرآوری آن را در داخل کشور، انجام داده است.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری، خرید و فروش دانه کینوا ، دانه سفید، قرمز و سیاه کینوا را فرآوری و توزیع می نماید. و آماده همکاری با تمام استان های کشور، در زمینه تولید، خرید و فروش تضمینی دانه کینوا می باشد. همچنین آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک، برای تهیه برنج کینوا و آرد آن را دارد.

برنج کینوا

همکاری در مرکز خرید برنج کینوا

مجموعه ما برنج آماده به طبخ کینوا را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. برای استفاده از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *