فروش برنج کینوا به صورت فله در مشهد

کینوا

برای فروش برنج کینوا به صورت فله در مشهد به کدام مراکز مراجعه کنم ؟ چگونه می توان کیفیت برنج کینوا را تشخیص داد؟

معرفی گیاه کینوا

برنج کینوا گیاهی از خانواده تاج خروس است که ظاهر آن مشابه سلمه می باشد. دانه های برنج کینوا سرشار از پروتئین و مشابه کنجد بوده و به برنج سرخپوستان معروف است. برنج کینوا یکساله بهاره و بومی منطقه آند آمریکای جنوبی است و برای هزاران سال، غذای مردم این نواحی بوده است. برنج کینوا در بین آن ها به خاویار سبز معروف است. به علت ارزش غذایی بالای برنج کینوا و کشت آن در ایران، در حال حاضر فروش دانه و بذر کینوا در کشور به صورت فله و بسته بندی انجام می شود.

کینوا

خواص برنج کینوا فله

ارزش غذایی بالایی برای برنج کینوا ذکر شده است. به توصیه فائو در سال های اخیر کشت آن در اکثر نقاط جهان صورت گرفته است. در سال 1393 با حضور نماینده فائو و چند کشور دیگر کشت آزمایشی آن در ایران انجام شد. در حال حاضر در اکثر استان های کشور کشت می کند و به صورت فله به فروش می رسد. برنج کینوا دارای میزان پروتئین بسیار بالایی است و مقادیری نشاسته ی سهل الهضم دارد که برای سالمندان و کودکان بسیار مطلوب است.

برنج کینوا دارای املاح معدنی و ویتامین های بسیار بالایی است و در واقع کمپلکسی از ویتامین های با ارزش می باشد. برنج کینوا در هر 100 گرم دارای 354 کیلو کالری است که برای سنین مختلف می تواند مورد مصرف قرار گیرد.این محصول به صورت فله و بسته بندی در ساسر کشور به فروش می رسد.

این گیاه به علت مقاومت به اقلیم خشک و همچنین شوری خاک و دوره رشدی کوتاه مدت (100 روز) گیاهی مطلوب برای زراعت در ایران و مناطق خشک معرفی شده است و عملکرد های مطلوب آن در نقاط مختلف ایران بیانگر این امر می باشد.

در حال حاضر دو رقم از گیاه کینوا شامل رقم تیتیکاکا (دانه سفید) و رقم ساجاما در ایران کشت می شود که رقم تیتیکاکا به علت عملکرد مطلوب مورد توجه قرار گرفته است. استان خراسان و شهر مقدس مشهد از جمله مناطقی هستند که کشت این گیاه ارزشمند در آن صورت گرفته است.

کینوا

فروش برنج کینوا فله

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش برنج کینوا فله و بسته بندی در ایران، با همکاری وزارت جهاد کشاورزی،در حوزه ی کینوا فعال است. این مجموعه همچنین برای اولین بار در ایران، با استفاده از دستگاه های مخصوص فرآوری دانه کینوا را انجام داده و دانه های مرغوب کینوا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برای تهیه بذرهای مرغوب و فروش برنج کینوا فله و بسته بندی می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 -  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *