قیمت فروش دانه کینوا بسته بندی

پخش کینوا سفید

قیمت فروش دانه کینوا بسته بندی را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا را به صورت بسته بندی ، در کلیه استان ها ، با قیمت مناسب ، به فروش می رساند؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید و رنگی تهیه نمود؟

قیمت فروش دانه کینوا بسته بندی

قیمت فروش دانه کینوا را از این مرکز می توانید استعلام نمایید . بسیاری از دانه های کینوا عرضه شده در بازار که دارای قیمت بالایی نیز می باشند ، متاسفانه کیفیت بسیار پایینی دارند . وجود بذر علف های هرز ، سنگ ریزه ، کاه و کلش گیاهی و ساپونین که ماده ای سمی است در این دانه های بی کیفیت ، می تواند سلامت فرد را به خطر بیندازد . قیمت فروش دانه کینوا بسته بندی در این مجموعه قابل استعلام می باشد.

مجموعه ما دانه کینوا بسته بندی را باکیفیت بسیار مناسب در استان های مختلف کشور تولید و سپس فرآوری می نماید . این مجموعه پس از بوجاری و حذف علف های هرز و بقایای گیاهی از دانه کینوا ، در کارخانه و به صورت مکانیزه این دانه را ، فرآوری می نماید .

دانه کینوا در پوسته خود ماده ای صابونی و گلیکوزیدی به نام ساپونین دارد ، که قبل از مصرف باید حذف شود . طی فرآیند فرآوری مکانیزه ، دانه کینوا ساپونین زدایی می شود . سپس به صورت آماده به طبخ و با قیمت مناسب عرضه می شود .

کینوا

تهیه دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا پس از ساپونین زدایی شدن ، به صورت آماده به طبخ ، توسط این مجموعه عرضه می شود . مجموعه ما دانه کینوا فرآوری شده را به صورت بسته بندی و خرد و همچنین به صورت عمده در تناژ بالا عرضه می نماید .

از جمله محصولات عرضه شده توسط این مجموعه در کلیه استان ها ، می توان به دانه کینوا سفید ، دانه کینوا رنگی و آرد کینوا ابسته بندی اشاره نمود . تمام محصولات عرضه شده و دانه کینوا بسته بندی ، دارای کیفیت و قیمت فروش مناسبی است و در سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

این مجموعه جهت تامین دانه کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا ، با هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن های دیابت و سلیاک ، کارخانجات صنایع تبدیلی و مراکز عرضه محصولات غذایی ، همکاری می نماید .

جهت تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا ، به صورت بسته بندی و عمده در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید .

کینوا

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا که جزو شبه غلات بسته بندی می شود ، به اندازه ذرت روغن دارد . به همین جهت دانه ای روغنی نیز محسوب می شود . لینولینک اسید و لینولئیک اسید از جمله اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در دانه کینوا است که برای سلامتی بسیار مفید است .

این دانه به علت داشتن تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان ، یک پروتئین کامل محسوب می شود . اسیدهای آمینه ضروری برای رشد ، عضله سازی ، ساخت پروتئین ، سلامت دستگاه گوارش ، دستگاه ایمنی و دستگاه عصبی ضروری هستند .

همچنین این اسیدهای آمینه برای تنظیم خواب و خلق و خو نیز لازم و ضروی هستند . با توجه به اینکه بدن قادر به ساخت این اسیدهای آمینه نیست و باید از طریق غذا تامین گردد ، دانه کینوا منبعی کامل از این مواد معذی می باشد .

بسیاری از مواد غذایی که روزانه مصرف می کنیم ، از جمله غلات و حبوبات ، اسیدهای آمینه را به صورت ناقص دارند . اما دانه کینوا جزو بسیار محدودی از منابعی است که تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را به طور کامل دارد . قیمت فروش دانه کینوا بسته بندی با کیفیت بسیار عالی به همراه استاندارد های غذایی و -انواع دستور پخت در این مجموعه ارائه می شود.

این دانه همچنین دارای ویتامین E و ویتامین های B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 می باشد . بعلاوه املاح معدنی مفید و مواد باخاصیت آنتی اکسیدانی نیز از دیگر مواد مغذی موجود در دانه کینوا است . بنابراین اگر به دنبال غذایی خوش هضم و سبک ، با ارزش غذایی بالایی هستید ، می توانید دانه کینوا را در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *