قیمت خرید و فروش دانه کینوا و خواص آن ارومیه

خرید و فروش گیاه کینوا

از کدام مرکز می توان دانه کینوا سفید و رنگی تهیه نمود؟ قیمت خرید و فروش دانه کینوا را در ارومیه از چه مرکزی می توان استعلام نمود؟ خواص دانه کینوا برای بهبود سلامت افراد مبتلا به سلیاک چیست؟

بیماری سلیاک چیست؟

بیماری سلیاک یک بیماری با منشأ ژنتیکی است که افراد مبتلا به آن نسبت به گلوتن غلاتی مانند گندم ، دارای حساسیت می باشند . در این بیماران تماس دستگاه گوارش با گلوتن ، باعث واکنش التهابی سلول های پوششی روده و کاهش جذب کالری و مواد غذایی می گردد .

این التهاب با درد در ناحیه شکم و  علائم مربوط به سندرم روده تحریک پذیر مانند: باد ، ورم ، گرفتگی ، اسهال و یبوست متناوب ، همراه است . شکل دیگر این بیماری ، سلیاک خاموش نام دارد .

در افراد مبتلا به سلیاک خاموش ، تا سال ها علائم خاصی ممکن است ، مشاهده نشود . کم خونی و خواب آلودگی ، بدون شکایت از علائم روده ای ، در این افراد مشاهده می شود که به تدریج شخص را به سمت سوء تغذیه پیش می برد .

قیمت خرید فروش دانه کینوا ارومیه

خواص دانه کینوا در درمان سلیاک و قیمت خرید و فروش آن در ارومیه

یک رژیم غذایی بدون گلوتن مانند دانه کینوا و فرآورده های آن ، می تواند طی سه ماه تا دو سال ، علائم انواع سلیاک را بهبود ببخشد . همچنین از صدمه بیشتر به روده جلوگیری می کند .

دانه کینوا که شبه غله ای دولپه و نشاسته ای است ، فاقد گلوتن می باشد . مصرف غذاهای حاوی دانه کینوا و فرآورده های آردی کینوا ، غذایی بسیار مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک محسوب می شود .

قیمت خرید فروش دانه کینوا ارومیه

دانه کینوا سرشار از پروتئین و مواد معدنی

از جمله خواص دیگر دانه کینوا این است که ، سرشار از پروتئین ، ویتامین ، املاح معدنی مفید و آنتی اکسیدان است .

عدم وجودکلسیم  ، منیزیم و آهن ، مهمترین نقص مواد معدنی در محصولات بدون گلوتن می باشد . شبه غله ای مانند دانه کینوا ، معمولاً منبع خوبی از این مواد و سایر مواد معدنی مهم ، برای بیماران سلیاک است .قیمت خرید و فروش دانه کینوا در ارومیه بسیار پایین است.

 همچنین دانه کینوا سرشار از پروتئین و دارای ویتامین های B و E و دارای خواص آنتی اکسیدانی نیز می باشد . دانه کینوا داری طعمی مشابه غلات و پختی آسان و سریع است . همچنین به عنوان غذایی سبک و خوش هضم ، برای تمام افراد درگروه های سنی کودک تا سالمند ، مصرف می شود .

قیمت خرید فروش دانه کینوا ارومیه

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ارومیه

برای اطلاع از قیمت دانه کینوا در ارومیه و  دیگر استان های کشور ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا سفید و رنگی را در ارومیه و سایر استان ها ، عرضه می کند .

مجموعه ما دانه کینوا و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در ارومیه و سایر استان ها در اختیار متقاضیان عزیز ، قرار می دهد . مجموعه ما دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ، را برای اولین بار به صورت صنعتی فرآوری نموده و به صورت آماده به طبخ توزیع می کند .

این مجموعه ، آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک ، بیمارستان ها و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه عرضه دانه کینوا در تناژ بالا می باشد . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا در ارومیه و سایر استانها و تهیه دانه کینوا با قیمت و کیفیت مناسب ، می توانید با ما تماس بگیرید

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *