قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ارومیه

ماده غذایی کینوا لاغری

کدام مرکز در ارومیه ، دانه کینوا ایرانی عرضه می نماید؟ قیمت دانه کینوا ایرانی در ارومیه را از چه مرکزی می توان استعلام کرد؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ایرانی در کشور ، چه محصولاتی را عرضه می نماید؟

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا دانه ای نشاسته ای و در عین حال روغنی است که جزو شبه غلات دسته بندی می شود . دانه کینوا به علت کیفیت پروتئینی بالایی که دارد ، به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است .

این دانه دارای ۹ اسید آمینه ضروری برای انسان را به طور کامل دارد . همچنین از لحاظ تعادل اسید آمینه‌ای نسبت به غلات در وضعیت مطلوب تری قرار دارد . قیمت خرید فروش کینوا ایرانی در شهر های مختلف و در ارومیه را می توانید در این مرکز استعلام نمایید.

اسید آمینه‌های لیزین و متیونین که در غلات و حبوبات به مقدار کم وجود دارند ، در دانه کینوا به وفور یافت می شوند . دانه کینوا منبع مهمی از مواد معدنی مانند کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، فیبر ، منگنز روی و همچنین ویتامین های گروه B و E محسوب می‌شود

به علاوه ، میزان روغن موجود در دانه کینوا ، شبیه ذرت است و دارای اسیدهای چرب غیر اشباع هایی مانند اسید لینولئیک و اسید لینولنیک اسید می‌باشد . وجود این مواد غذایی باعث اهمیت تغذیه دانه کینوا در گروه‌های سنی مختلف گردیده است .

کینوا

تولید و فرآوری دانه کینوا ایرانی

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا کشورهای مختلف به دنبال تولید و فرآوری آن باشد . در سال‌های اخیر در ایران نیز دانه کینوا تولید می‌شود .

دانه کینوا ایرانی ، تولید شده در داخل کشور ، نه تنها دارای کیفیت و ارزش غذایی بالایی دارد بلکه قیمت آن نیز بسیار مناسب تر از نوع خارجی می‌باشد . دانه کینوا پس از تولید در پوسته خود ماده‌ای به نام ساپونین دارد . بهترین قیمت خرید فروش کینوا ایرانی در شهرهای مختلف و در ارومیه را می توانید از جامع ترین مرکز تولیدی کینوا در ایران استعلام نمایید.

ساپونین ماده ای گلیکوزیدی ، صابونی و تلخ مزه است که باید قبل از مصرف دائه کینوا ، جداسازی شود . روش های مختلفی برای حذف ساپونین دانه کینوا وجود دارد . فرآوری دانه کینوا به صورت صنعتی ، یکی از بهترین روش ها برای این منظور می باشد .

چرا که در این روش ، کیفیت دانه کمتر تحت تاثیر قرار می گیرد . مجموعه ما ، برای اولین بار در کشور دانه کینوا ایرانی را تولید و سپس به صورت صنعتی فرآوری می نماید .

دانه کینوا ایرانی ، فرآوری شده و فاقد ساپونین در کلیه استان ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ایرانی ارومیه

ارزش غذایی بالای دانه کینوا ، باعث شده تا در سال‌های اخیر ، تولید آن در ایران نیز مورد توجه قرار بگیرد . مجموعه ما دانه کینوا ایرانی را تولید می‌کند و سپس به صورت صنعتی این دانه را فرآوری و بسته بندی می‌نماید .

این مجموعه دانه کینوا ایرانی و تولید شده در داخل کشور ، را پس از فرآوری ، به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته بندی های مختلف در ارومیه عرضه می کند . مجموعه ما همچنین آرد کینوا را نیز با کیفیت مناسب تولید و در ارومیه و سراسر کشور ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد  .

این مجموعه دانه کینوا ایرانی و به رنگ های سفید ، قرمز و سیاه را  به صورت بسته بندی و عمده فروشی در ارومیه و دیگر مناطق کشور عرضه می کند .

همچنین آمادگی همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، و انجمن های سلیاک برای تامین دانه کینوا ایرانی ، با قیمت و کیفیت مناسب را دارد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ، تهیه دانه کینوا ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب در ارومیه و سایر استان ها و همچنین تهیه آرد کینوا ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *