قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد رشت

خرید کینوا پرک

قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مرکز دانه کینوا و آرد کینوا را در رشت عرضه می نماید؟ از کدام مرکز می توان دانه و آرد کینوا را به صورت عمده تهیه نمود؟

مصرف دانه کینوا فاقد اثرات چاق کنندگی

دانه کینوا غنی از فیبر می باشد . وجود فیبر در دانه کینوا باعث شده تا هضم مناسبی داشته و از یبوست نیز جلوگیری نماید . و فیبر موجود در دانه کینوا باعث سیری زودرس می‌شوند . و از پرخوری و چاقی جلوگیری می‌نماید .

دانه کینوا گرانول‌های نشاسته ای بسیار کوچکی دارد که هضم آن‌ها نیز به‌ سرعت انجام می‌شود . همچنین دانه کینوا شاخص گلیسمی پایینی دارد . و پس از مصرف دانه کینوا ، قند خون فرد به آرامی افزایش می‌یابد .

از دانه کینوا آرد کینوا نیز تهیه می شود . آرد کینوا مشابه دانه کینوا بسیار مغذی است . همچنین آرد کینوا ، فاقد گلوتن بوده و برای تولید فرآورده های «گلوتن فری» ، استفاده می گردد . و از این نظر برای افراد مبتلا به سلیاک که به گلوتن غلات حساسیت دارند ، حائز اهمیت است .قیمت آرد کینوا در رشت برای خریداران بسیار مناسب است.

قیمت کینوا آرد رشت

دانه کینوا غذایی سبک

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است و پخت آسانی دارد . با اضافه کردن دانه کینوا ، به مقداری آب ، نمک و روغن و حرارت دادن آن به مدت ۱۰ دقیقه ، می توانید این دانه را برای مصرف آماده کنید .

همچنین پس از پختن دانه کینوا ، می‌‌توان آن را به انواع سالاد اضافه نمود . همچنین می‌‌توان دانه کینوا را به انواع سوپ ، آش ، حلیم ، فرنی ، انواع غذاهای آبکی ، پاستا و برنج اضافه نمود . دانه کینوا مشابه برنج به‌ صورت کته و آبکش نیز طبخ می شود .

از آرد کینوا نیز برای تولید انواع نان ، کیک ، بیسکویت ، غلات صبحانه ، پاستا ، فرنی ، و رد صنعت برای تولید نوشیدنی های مالتی استفاده می گردد .در رشت آرد کینوا با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

همان‌طورکه بیان گردید ، دانه کینوا ، غذایی خوش هضم سبک و باارزش غذایی بالا است که می‌تواند در رژیم غذایی روزانه تمام گروه‌های سنی گنجانده شود . آرد کینوا نیز بسیار مغذی است و فرآورده های آردی تولید شده از این آرد نیز دارای ارزش غذایی بالایی هستند .

قیمت کینوا آرد رشت

 قیمت خرید و فروش دانه کینوا و آرد آن در رشت

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا را به‌صورت بسته‌بندی و عمده در رشت و دیگر نقاط کشور ، عرضه می‌نماید .

این مجموعه دانه کینوا را پس از تولید در داخل کشور ، به‌صورت صنعتی فرآوری می‌نماید .  این مجموعه آرد کینوا را نیز تولید می نماید . مجموعه ما دانه و آرد کینوا ، به صورت بسته بندی و فله در رشت و سایر استان ها و با قیمت مناسب عرضه می کند .

 از دیگر محصولات عرضه شده توسط این مجموعه ، می توان به دانه کینوا سفید ، دانه کینوا قرمز ، سیاه و دانه کینوا سه رنگ اشاره کرد . همچنین مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی به صورت عمده و بسته بندی در رشت و سایر استان ها می باشد .

جهت تهیه دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا با قیمت مناسب ، در رشت و کلیه استان ها ، می توانید با ما تماس بگیرید . همچنین قیمت خرید و فروش دانه و آرد کینوا را از نیز می توانید ، از این مجموعه استعلام نمایید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *