قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده سنندج

قیمت کینوا فله

از کدام مرکز می توان دانه کینوا به صورت بسته بندی و عمده در سنندج تهیه نمود؟ قیمت خرید و فروش دانه کینوا را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ چرا به دانه کینوا خاویار سبز می گویند؟

محتوای پروتئین دانه کینوا

دانه کینوا ، دانه ای دولپه و نشاسته ای است که به عنوان شبه غله معرفی می شود . دانه کینوا ، تنها دانه گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان را دارد . به همین دلیل ، یک پروتئین کامل در نظر گرفته می شود. قیمت خرید و فروش دانه کینوا در سنندج و دیگر استانهای کشور بسیار پایین است.

اسیدهای آمینه مونومرهای های اصلی پروتئین هستند و دانه کینوا ، یکی از معدود منابع پروتئین کامل غیر حیوانی است . از آنجایی که بدن به طور مرتب پروتئین را تجزیه می کند  ، باید پروتئین مورد نیاز بدن را از طریق رژیم غذایی ، تامین نمود .

علاوه بر اینکه دانه کینوا سرشار از پروتئین است ، حاوی انواع ویتامین های E و B ، املاح مفید مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، مس و فیبر و آنتی اکسیدان می باشد .

قیمت خرید فروش کینوا سنندج

محتوای فیبر دانه کینوا

دانه کینوا دارای مقدار زیادی فیبر است . مصرف دانه کینوا نه تنها بخش عمده ای از فیبر مورد نیاز بدن را تامین می کند ، بلکه باعث سیری زودرس شده و سبب می شود ، فرد غذای کمتری مصرف نماید .این محصول ارزشمند با قیمت خوبی در سنندج خرید و فروش می شود.

همچنین  وجود فیبر در دانه کینوا ، برای سلامتی گوارش نیز مفید است . زیرا به جلوگیری و رفع یبوست کمک می کند . رژیم های غذایی پر فیبر مانند دانه کینوا ، همچنین باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می گردند .

قیمت خرید فروش کینوا سنندج

قیمت خرید و فروش دانه کینوا عمده در سنندج

جهت اطلاع از قیمت دانه کینوا به صورت عمده و بسته بندی ، در سنندج و سایر استان ها ،  می توانید با ما تماس بگیرید . مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا تولید داخل را باقیمت مناسب عرضه می نماید .

مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز در استان‌های مختلف دانه کینوا را با کیفیت بسیار مناسب تولید می کند . این مجموعه برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری می نموده و دانه کینوا فراوری شده و آماده به تلخ را عرضه می نماید .

دانه کینوا تولید شده در داخل ، علاوه بر کیفیت مناسب و قابلیت صادرات ، قیمتی کمتر از نوع وارداتی دارد . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را به صورت بسته بندی و عمده در سنندج و دیگر مناطق ، اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه آماده همکاری با بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک ، هتل ها ، رستوران ها و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در رابطه با عرضه دانه کینوا به صورت عمده در تناژ بالا و با قیمت مناسب می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا به صورت عمده در سنندج و تهیه دانه کینوا باکیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *