بازار دانه کینوا لاغری

مرکز فروش دانه کینوا

وضعیت بازار دانه کینوا در ایران چگونه است؟ چرا دانه کینوا برای کاهش وزن و لاغری مناسب می باشد؟ از کدام مرکز می توان دانه کینوا باکیفیت و قیمت مناسب تهیه نمود؟

بازار دانه کینوا لاغری

در ایران بازار دانه کینوا بشدت درحال توسعه است و بسیاری از علاقه‌مندان محصولات فراسودمند و محصولات رژیمی به دنبال استفاده از دانه کینوا هستند . کیفیت دانه کینوا بسیار بر روی قیمت عرضه آن تاثیر دارد .

دانه های کینوا بسیار ارزانی که در بازار عرضه می‌شوند ، به صورت فله و در بسته‌بندی‌های بسیار نامناسب به فروش می رسد . این دانه های کینوا ، در صورت مصرف می‌تواند فرد را دچار مشکل کند . 

زیرا کیفیت دانه کینوا به میزان خلوص آن و میزان سنگ‌ریزه‌ها و میزان فرآوری ساپونین آن بستگی دارد .  درصورتی که کینوا درست فرآوری نشود و فرآوری اصولی نداشته باشد ، می‌تواند مسمومیت ایجاد کرده و فرد را دچار مشکل بکند . 

از طرفی داشتن سنگ‌ریزه و علف‌های هرز در دانه کینوا با توجه به ریز بودن آن برای مصرف‌کننده ، قابل‌تشخیص نیست و می‌تواند بسیار برای سلامت فرد تاثیرگذار باشد . بعضی از دانه های علف هرز مخلوط با دانه کینوا ، هم می‌تواند مسمومیت ایجاد بکنند و می‌توانند سلامتی فرد را به مخاطره بیندازد .

کیفیت عرضه دانه کینوا بسیار اهمیت بالایی دارد و در خرید آن باید دقت فراوانی شود در این بازار بهترین دانه کینوا در کشور عرضه می شود .

کینوا

تهیه دانه کینوا از بازار داخل برای رژیم لاغری

دانه کینوا مصارف مختلفی دارد . یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن که برای مصرف‌کننده و جذاب است برای رژیم های لاغری می‌باشد .

اما افرادی که مصرف‌کننده دانه کینوا هستند یا در باشگاه‌های مختلفی ارائه محصول کینوا را می دهند .  همچنین مربیان تغذیه و افرادی که رژیم درمانگر هستند می‌توانند برای تهیه بهترین دانه کینوا که دارای آنالیز استاندارد و کیفیت مطلوبی است ، با این مجموعه ارتباط گرفته و با قیمت بسیار مناسب دانه کینوا ایرانی را تهیه کنند و این مجموعه حامی مربیان و تغذیه مناسب در کشور می باشد .

کینوا لاغری

اثرات دانه کینوا بر لاغری و کاهش وزن

دانه کینوا که به عنوان غذای سالم و مقوی در سال‌های اخیر مورد توجه قرار گرفته است ، شبه غله ای است که تمام اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان را دارد . و سرشار از پروتئین می باشد .

همچنین دانه کینوا ، دارای ویتامین E و ویتامین های گروه B ، به همراه مواد معدنی مفید ، مانند کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، روی ، مس و پتاسیم می باشد . وجود فیبر زیاد در دانه کینوا ، باعث شده که مصرف این دانه باعث سیری زودرس گردد . در بازار کینوا در داخل کشور می توانید بهترین دانه کینوا بدون تلخی و بدون ساپونین را تهیه کرده و انواع باشگاه های بدن سازی و رژیم درمانگر ها برای رژیم های چاقی و لاغری می توانند از کینوا این مجموعه استفاده و از خدمات ویژه این مجموعه بهره ببرید.

دانه کینوا غذایی خوش هضم و سبک است که مصرف آن علاوه بر سلامت دستگاه گوارش ، مانع از اضافه وزن و چاقی شده و مانع از پرخوری می گردد . این دانه غذای بسیار مناسب در رژیم های لاغری برای کاهش وزن می باشد .

کینوا

زیرا علاوه بر کمک به کاهش وزن ، تامین کننده مواد مغذی مورد نیاز بدن نیز است . همچنین نشاسته موجود در دانه کینوا ، دارای گرانول های بسیار کوچکی است که هضم سریع دارند . به همین دلیل مصرف دانه کینوا ، در کنار تامین انرژی و قند مورد نیاز بدن ، فاقد اثرات چاق کنندگی می باشد .

بنابراین اگر به دنبال کاهش وزن هستید و دارای رژیم لاغری می باشید ، می توانید دانه کینوا را به عنوان غذای خوش سبک و سرشار از مواد مغذی  به رژیم خود اضافه نمایید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *