قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید اهواز

خرید و فروش گیاه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، محصولاتی اعم از دانه کینوا سفید ، دانه کینوا به رنگ های قرمز و سیاه ، دانه کینوا سه رنگ و آرد کینوا را در اهواز و کلیه استان ها ، با قیمت مناسب عرضه می نماید .

دانه کینوا سفید فاقد گلوتن

دانه کینوا شبه غله ای ، روغنی و نشاسته ای است که به خانواده تاج خروس تعلق دارد . دانه کینوا سرشار از اسید آمینه ضروری لیزین است که در غلات به مقدار کم وجود دارد . به همین دلیل پروتئین سبب می‌شود که پروتئین بیشتری نسبت به سبزیجات داشته باشد .

پروتئین گلوتن در دانه کینوا وجود ندارد . برخی از افراد که به بیماری سلیاک مبتلا هستند ، نمی توانند گلوتن موجود در غلاتی مانند گندم را هضم نمایند . بنابراین به گلوتن گندم و غلات حساسیت دارند .علاقه مندان در اهواز می توانند کینوا را با قیمت مناسبی خرید و فروش نمایند.

این افراد از مصرف بسیار از فرآورده های آردی که توسط آدر گندم در کشور تهیه می شوند ، محروم هستند . دانه کینوا با فقدان گلوتن و ارزش غذایی بالا ، جایگزین مناسبی برای غلات گلوتن دار هستند .

بنابراین افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند ، می‌توانند به عنوان غذایی بسیار مفید دانه کینوا را در برنامه غذایی خود ، مورد استفاده قرار دهند .

قیمت خرید فروش کینوا اهواز

دانه کینوا دارای ارزش غذایی بالا

دانه کینوا علاوه براینکه فاقد گلوتن است ، دارای ارزش غذایی بالایی نیز می باشد . بنابراین بیماران بیماران مبتلا به سلیاک نه‌تنها حساسیتی نسبت به دانه کینوا و فرآورده‌های آن نخواهند داشت ، بلکه می‌توانند از مواد مغذی موجود در این دانه نیز استفاده نماید .

دانه کینوا غنی از پروتئین و دارای 9 اسیدآمینه ضروری برای انسان می باشد . این دانه خواص آنتی‌اکسیدانی بالایی داشته و همچنین غنی از فیبر می باشد . قیمت خرید و فروش این محصول ارزشمند در اهواز بسیار مناسب است

بعلاوه املاح معدنی مفیدی از جمله پتاسیم ، منیزیم ، کلسیم ، آهن ، مس و منگنز در دانه کینوا نیز وجود دارد . دانه کینوا دارای ویتامین‌های B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 می باشد .

همچنین ویتامین E ، امگا ۳ ،  اسیدهای چرب مفید در دانه کینوا نیز وجود دارند . بنابراین افراد مبتلا به سلیاک ، و همین‌طور سایر افراد در گروه‌های سنی مختلف ، می‌توانند با قرار دادن دانه کینوا در برنامه غذایی روزانه خود از ارزش غذایی بالای آن استفاده نمایند .

قیمت خرید فروش کینوا اهواز

قیمت خرید و فروش دانه کینوا سفید اهواز

مجموعه ما به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید در کشور ، دانه کینوا را با کیفیت و قیمت مناسب در اهواز عرضه می‌نماید . قیمت دانه کینوا سفید را در اهواز و دیگر استان ها ، می توانید از این مجموعه ، استعلام نمایید .

این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را در بسته‌بندی‌های مختلف و به‌صورت عمده در اهواز و کلیه استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

مجموعه ما دانه کینوا را به‌ صورت صنعتی فرآوری نموده و دانه آماده به طبخ را به همراه آرد کینوا ، در اهواز و سایر استان‌ها ، با قیمت مناسب توزیع می کند .

این مجموعه آماده همکاری با هتل‌ها ، بیمارستان‌ها ، رستوران‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا باارزش غذایی بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا سفید و رنگی ، با قیمت مناسب ، می‌توانید با ما در ارتباط باشید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *