قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده ایلام

قیمت ارزان کینوا برای خرید

قیمت دانه کینوا ساپونین زدایی شده را  از کدام مرکزمی توان استعلام کرد؟ بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور چه محصولاتی در ایلام ، عرضه می نماید؟ چرا لازم است که دانه کینوا ساپونین زدایی شود؟

دانه کینوا غذایی مفید برای همه سنین

دانه کینوا غذای خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای گروه های سنی مختلف از جمله کودکان ، نوجوانان ، جوانان ، بزرگسالان و سالمندان توصیه می‌شود . همچنین زنان باردار و شیرده نیز می توانند با مصرف دانه کینوا در برنامه غذایی روزانه خود از مواد مفید این دانه بهره‌مند شود .

دانه کینوا شبه غله ای با ارزش غذایی بالا است که تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان را دارد . ۹ اسید آمینه برای انسان ضروری هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست و باید از طریق مواد غذایی دریافت شوند .این محصول ارزشمند در ایلام با قیمت مناسبی توسط این مجموعه خرید و فروش می شود.

اسیدهای آمینه در واکنش‌های مهم بدن شرکت می‌کنند از جمله اینکه پروتئین های مورد نیاز برای بدن را تامین می کند . دانه کینوا با داشتن تمام اسید آمینه های ضروری برای انسان یک پروتئین کامل است ، که می‌تواند منبع مفیدی برای تامین این نوع ماده غذایی و باشد .

همچنین دانه کینوا دارای ویتامین B  و E ، مواد آنتی اکسیدانی ، امگا ۳ و املاح معدنی مفید نیز می باشد . به همین دلیل مصرف این دانه برای تمام گروه های سنی ، بسیار مفید خواهد بود .

قیمت فروش دانه کینوا ایلام

تولید دانه کینوا ساپونین زدایی شده

ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده تا بسیاری از کشورها به تولید آن اقدام کنند . در سالهای اخیر ، دانه کینوا در ایران نیز تولید می‌شود . پس از تولید دانه کینوا و برداشت آن از مزرعه ، دانه کینوا نیاز به  فرآوری دارد .

دانه کینوا در پوسته خود ، ماده‌ای به نام ساپونین دارد . ساپونین ترکیبی گلیکوزیدی ، تلخ مزه و محلول در آب است که در پوسته خارجی دانه کینوا وجود دارد . پوسته دانه کینوا خشک ناهموار و خشن است .

اگرچه ساپونین برای گیاه کینوا ، در دفع حشرات پرندگان و بیماری ها بسیار مفید می باشد . اما لازم است قبل از مصرف دانه کینوا توسط انسان ، حذف شود . حذف ساپونین مهم ترین مرحله از فرایند فرآوری دانه کینوا می باشد . در ایلام خریداران می توانند دانه کینوا را با قیمت فروش مناسب از این مجموعه خریداری نمایند.

روشهای مختلفی برای ساپونین زدایی دانه کینوا وجود دارد .  روش صنعتی ، روشی بسیار موثر و بهترین روش برای ساپونین زدایی دانه کینوا می باشد . زیرا در روش صنعتی ، کیفیت دانه کمتر تحت تاثیر قرار می گیرد .

مجموعه ما ، برای اولین بار در کشور ، ساپونین زدایی دانه کینوا را به صورت صنعتی انجام می‌دهد و سپس دانه کینوا ساپونین زدایی شده را به صورت بسته بندی و عمده در کلیه استانها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد .

قیمت فروش دانه کینوا ایلام

قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده ایلام

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا ساپونین زدایی شده در ایلام و دیگر استان ها ، می توانید با ما در ارتباط باشید . همانطور که بیان گردید ، مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا را به صورت صنعتی ساپونین زدایی  می‌کند .

این مجموعه دانه کینوا ساپونین زدایی شده و با کیفیت را ، با قیمت مناسب ، در ایلام و سایر استان‌ها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی ، ساپونین زدایی شده را به صورت بسته بندی و عمده ، در تناژ بالا در ایلام و کلیه استانها توزیع می‌کند .

مجموعه ما آماده همکاری با بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک ، رستوران ها ، هتل ها و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا ساپونین زدایی شده در تناژ بالا می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا ساپونین زدایی شده و با کیفیت ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *