سفارش ماده غذایی کینوا در سراسر ایران

قیمت فروش دانه کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه کینوا در کشور، آماده پذیرش سفارش ماده غذایی کینوا در سراسر ایران، می باشد و در رابطه با نحوه مصرف آن نیز مشاوره رایگان ارائه می دهد.

ماده غذایی کینوا- خاویار سبز

ماده غذایی کینوا از حدود 5000 سال قبل تا به امروز، در جنوب آمریکا از گیاه کینوا، برداشت می شود. دانه های برداشت شده از گیاه کینوا پس از فرآوری، به عنوان ماده غذایی مفید مورد مصرف مردم این مناطق می باشد. البته در سال های اخیر بیش از 100 کشور در جهان، ماده غذایی کینوا را تولید و مصرف می کنند.

ماده غذایی کینوا، به علت ارزش غذایی بالا و غنی بودن از مواد غذایی، به خاویار سبز معروف است. زیرا تنها دانه گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد. همچنین سرشار از پروتئین، ویتامین های گروه B، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید می باشد.این مجموعه در سراسر ایران سفارش ماده غذایی کینوا را می پذیرد.

سال 2013 توسط سازمان فائو و با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده کینوا، به نام سال بین المللی کینوا نامگذاری شده است. سازمان فائو از سایر کشورهای جهان خواسته تا دانه کینوا را تولید و در برنامه غذایی روزانه خود قرار دهند.

این سازمان هدف از تولید ماده غذایی کینوا را مبارزه با فقرو گرسنگی و حفظ امنیت غذایی مردم جهان عنوان می کند. این سازمان ارزش غذایی ماده غذایی کینوا را با شیرخشک مقایسه کرد و لقب مولتی ویتامین را به آن داده است.

سفارش ماده غذایی کینوا

فواید فیبر و املاح معدنی ماده غذایی کینوا

ماده غذایی کینوا دارای املاح معدنی بسیاری از جمله آهن، منیزیم، کلسیم، فسفر، روی، مس، فیبر و ویتامین B2 و E، و آنتی اکسیدان می باشد. آهن، کلسیم و منیزیم موجود در ماده غذایی کینوا بیش از سه برابر دانه های گندم است.

ماده غذایی کینوا به علت داشتن میزان پروتئین و کلسیم بالا برای افرادی که در سنین مختلف به صورت حرفه ای یا تفریحی ورزش می کنند، سودمند است. زیرا مصرف این برنج باعث تراکم ماهیچه و استحکام بیشتر استخوان ها می شود. علاقه مندان می توانند ماده غذایی کینوا را از طریق این مجموعه سفارش دهند.

بعلاوه مصرف ماده غذایی کینوا برای تمام گروه های سنی، از کودتان تا سالمندان نیز فواید زیادی دارد. از نظر میزان و نوع فیبر، ماده غذایی کینوا مشابه غلات، دارای فیبر های محلول زیادی است.

فیبر های موجود در ماده غذایی کینوا، باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی بدن انسان می گردد. همچنین این فیبرها باعث رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ می شوند.

مصرف فیبر های مفید و محلول موجود در ماده غذایی کینوا، کاهش کلسترول خون، کاهش شاخص قند خون و بهبود هضم غذا را نیز به همراه دارند.

سفارش ماده غذایی کینوا

سفارش ماده غذایی کینوا در سراسر ایران

در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله استان های مختلف ایران، ماده غذایی کینوا را تولید و مصرف می نماید. جهت سفارش ماده غذایی کینوا در سراسر ایران می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید.

این مجموعه با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت بذر کینوا و بومی سازی تولید ماده غذایی کینوا، در ایران فعالیت می کند.

مجموعه ما برای اولین بار، فرآوری دانه کینوا را در داخل کشور انجام می دهد. و ماده غذایی کینوای قابل طبخ و بسیار باکیفیت را تولید و عرضه می نماید.

همچنین به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری ماده غذایی کینوا، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک را دارد.

مجموعه ما ماده غذایی آماده به طبخ کینوا، کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا در استان های مختلف، توزیع می کند.

جهت سفارش ماده غذایی کینوا در سراسر ایران و دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید و مصرف آن، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *