بزرگترین تولید کننده محصولات کینوا در سراسر ایران

کینوا سه رنگ

بزرگترین تولید کننده محصولات کینوا در سراسر ایران کدام مجموعه است؟ تولید کنندگان دانه کینوا در کشور چند برند قدیمی دارند که با کیفیت مختلفی کینوا را تولید و به بازار عرضه می‌دارند. از این میان شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا تولید کننده دانه کینوا غیرتراریخته در کشور است. شرکت ایلیا دارای تخصص در زمینه کینوا است و به دلیل دارا بودن تجهیزات لازم و مختص فرآوری کینوا، تولیدات عاری از گلوتن دارد و مانند سایر شرکت ‌ها از فرآوری گندم برای کینوا استفاده نمی‌کند.

شرکت ‌هایی که از تجهیزات جداسازی پوسته گندم برای جداسازی پوسته کینوا استفاده می‌کنند به دلیل اینکه کینوا کوچک تر از گندم است موجب می‌شود که خلوص کینوا حاصله به دلیل چسبندگی به اجزای گندم از نظر عاری بودن از گلوتن زیر سوال برود. لذا کینوا فرآوری شده در این شرکت‌ها و با این تجهیزات کاملا عاری از گلوتن نیست و برای مصرف بیماران سلیاکی مناسب نیست. برند دانیما برند شرکت ایلیا در تولید محصولات کینوا است و تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور است که محصولاتی غیر تراریخته به بازار عرضه می‌ دارد. اگر قصد تهیه کینوا برند دانیما را دارید می‌توانید جهت سفارش و کسب اطلاعات لازم در این زمینه با واحد فروش ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

فروش کینوا سه رنگ و رنگی بدون واسطه

کینوا سه رنگ از ترکیب رنگ های سفید، قرمز و سیاه با شرایط زیر به دست می‌آید:

  1. درصد ترکیب از هر سه رنگ استاندارد و مناسب باشد.
  2. هر یک از رنگ ها به تنهایی دارای کیفیت قابل قبول باشد.
  3. از هر سه رنگ سفید، مشکی و قرمز استفاده شده باشد.
  4. کینوا ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار باشند.
  5. کینوا ها غیر تراریخته و کاملا فرآوری شده باشند.

فروش کینوا سه رنگ در کشور هم به صورت فروش کینوا وارداتی و هم به صورت فروش کینوا ایرانی است که مسلما قیمت ‌های متفاوتی را دارا هستند. شرکت ایلیا متخصص در تولید انواع کینوا و محصولات مشتق شده از آن است که با برند دانیما محصولاتش را به بازار عرضه می‌دارد. شرکت ایلیا به دلیل اینکه خود تولید کننده است، فروش کینوا سه رنگ و رنگی بدون واسطه را انجام می دهد و به همین دلیل پایین‌ ترین قیمت را جهت فروش به مشتری عرضه می ‌کند. برند دانیما تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور است که محصولات غیرتراریخته را به بازار ارائه نموده است. اگر قصد استعلام قیمت کینوا رنگی برند دانیما را بدون واسطه دارید می‌توانید از طریق ارتباط با بخش مشاوره اقدام نمایید.

کینوا

تامین آرد کینوا بدون گلوتن به صورت تناژ

آرد کینوا با ارزش غذایی به شرح زیر یکی از مواد مغذی برای مصرف جزئی و عمده در کشور است:

انرژی ۵۰۳ کیلوژول (۱۲۰ کیلوکالری)
کربوهیدرات‌ها 21.3 گرم
چربی 1.92 گرم
انواع چربی تک‌اشباع‌نشده 0.529 گرم
چربی چنداشباع‌نشده 1.078 گرم
پروتئین 4.4 گرم
آب 72 گرم
ویتامین آی معادل ۰ میکروگرم (۰٪)
ویتامین ب۱ (تیامین) ۰٫۱۰۷ میلی‌گرم (۸٪)
انواع ویتامین ب۲ (ریبوفلاوین) ۰٫۱۱ میلی‌گرم (۷٪)
ویتامین ب۳ (نیاسین) ۰٫۴۱۲ میلی‌گرم (۳٪)
انواع ویتامین ب۶ ۰٫۱۲۳ میلی‌گرم (۹٪)
اسید فولیک (ویتامین ب۹) ۴۲ میکروگرم (۱۱٪)
ویتامین C ۰ میلی‌گرم (۰٪)
ویتامین E ۰٫۶۳ میلی‌گرم (۴٪)
کلسیم ۱۷ میلی‌گرم (۲٪)
آهن ۱٫۴۹ میلی‌گرم (۱۲٪)
منیزیم ۶۴ میلی‌گرم (۱۷٪)
منگنز ۰٫۶۳۱ میلی‌گرم (۳۲٪)
فسفر ۱۵۲ میلی‌گرم (۲۲٪)
پتاسیم ۱۷۲ میلی‌گرم (۴٪)
سدیم ۷ میلی‌گرم (۰٪)
روی ۱٫۰۹ میلی‌گرم (11%)

از جمله صنایعی که تامین آرد کینوا بدون گلوتن به صورت تناژ را در برنامه خود دارند عبارتند از:

در همه این موارد مسئول خرید به دنبال تامین آرد کینوا بدون گلوتن و با کیفیت است که دارای مجوزهای بهداشتی باشد. برند دانیما از شرکت ایلیا تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور است که آرد کینوا بدون گلوتن و غیرتراریخته را تولید می‌نماید. ایلیا جهت خریداران تناژ آرد کینوا در کشور شرایط ویژه‌ ای را در نظر گرفته است تا آرد کینوا با بالا ترین کیفیت و کمترین قیمت در اختیارشان قرار گیرد. شما می‌ توانید جهت آگاهی از این شرایط با واحد مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

کارخانه جات خریدار آرد کینوا

امروزه آرد کینوا جایگزین آرد گندم و برنج در چرخه تولید کارخانه‌جات مختلف قرار گرفته است تا محصولاتی فراسودمند و سالم را به بازار عرضه دارند. برخی از کارخانه‌جات خریدار آرد کینوا عبارتند از:

  • کارخانه جات لبنی
  • صنایع تولید کیک و کلوچه
  • کارخانه جات شیرینی و شکلات
  • کارخانه های ماکارونی و پاستا
  • صنایع تولید کننده نوشیدنی
  • کارخانه جات سس و افزدونی
  • صنایع تولید غذای آماده

مسئولین خرید این کارخانه‌جات قصد خرید آرد کینوا با کیفیت و قیمت مناسب را که مجوز های بهداشتی را نیز داشته باشد، خواهان هستند. خرید این خریداران معمولا به صورت تناژ است و زوج کیفیت و قیمت برایشان با اهمیت است لذا برند دانیما از شرکت ایلیا که دارای این مشخصات است و تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور است جهت استفاده و خرید پیشنهاد می ‌شود. اگر قصد استعلام قیمت و کسب اطلاعات لازم در این زمینه را دارید می‌ توانید با بخش مشاوره ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

کینوا

رستوران ها  و آشپزخانه های خریدار کینوا

یکی دیگر از مصرف‌ کنندگان کینوا رستوران ها و آشپزخانه ها هستند که به دلیل ارزش غذایی بالای کینوا، خریدار این محصول هستند. با توجه به مشتریانی که گیاه‌خوار، سلیاکی و افراد دارای رژیم هستند، منوی محصولات کینوا یک منوی پرطرفدار در رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها است. کینوا خریداری شده در این رستوران‌ ها معمولا در طبخ غذا، دیزاین غذا ، تهیه سالاد و انواع دسر استفاده می‌شود. شرکت ایلیا برای رستوران ها و آشپزخانه های خریدار کینوا قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا را دارد. می‌ توانید جهت استعلام قیمت و کسب اطلاعات لازم در این زمینه از طریق ارتباط با واحد فروش ایلیا اقدام نمایید.

شرکت های بسته بندی و پخش خریدار کینوا

یکی دیگر از مشاغلی که خریدار کینوا به صورت عمده و تناژ هستند شرکت های بسته بندی و پخش کینوا می باشند. این شرکت‌ها دارای وظایفی به شرح زیر هستند:

  • خرید فله و عمده کینوا از تولید کننده و بسته ‌بندی کینوا خریداری‌ شده با درج آرم و حالت سفارشی برای فروشگاه ‌های مختلف
  • تهیه و خرید کینوا از تولید کننده جهت فروش عمده به مشتریان از طریق بازاریابی
  • خرید کینوا از تولید کننده جهت بسته ‌بندی و فروش با آرم خود شرکت پخش

تحت هر کدام از دسته ‌های بالا که باشند علاقه ‌مند به تهیه کینوا با پایین ‌ترین قیمت و بالا ترین کیفیت هستند. شرکت ایلیا برند دانیما را برای محصولات کینوا خود به مشتریان ارائه داده است که تنها برند دارای سیب سبز سلامت در کشور است و این حاکی از کیفیت بالای محصولات ایلیا است. ایلیا شرایط ویژه‌ای را برای شرکت‌های پخش در نظر گرفته است که برای آگاهی از آن‌ها می‌توانید با واحد فروش ایلیا ارتباط برقرار نمایید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *