سایت جامع ماده غذایی کینوا

خرید کینوا قرمز

سایت جامع ماده غذایی کینوا، دانه مرغوب کینوا رابه عنوان ماده غذایی ارزشمند عرضه می نماید و در زمینه کاربردهای آن، مشاوره رایگان ارائه می نماید.

دانه کینوا- ماده غذایی ارزشمند

دانه کینوا، دانه ای نسبتاً ناشناخته است که از حدود 5000 تا 7000 سال قبل تاکنون، در منطقه آند آمریکای جنوبی، به عنوان غذای اصلی، مورد مصرف قرار می گیرد. ماده غذایی کینوا، همان دانه های ریز اما سرشار از ریزمغذی های مفید است. دانه کینوا، به علت وجود همین ریزمغذی ها به خاویار گیاهی نیز معروف است.

ماده غذایی کینوا، تنها منبع گیاهی است که لیست کاملی از اسیدهای آمینه مورد نیاز انسان را دارد. همچنین به عنوان یک منبع غنی از پروتئین، انواع ویتامین های گروه B و E معرفی شده است. املاح مدنی مفیدی مانند فیبر، آهن، کلسیم، منیزیم، روی، مس، نیز از مواد موجود در ماده غذایی کینوا هستند.اطلاعات لازم در این زمینه در سایت ماده غذایی کینوا موجود است.

ماده غذایی کینوا دوبرابر گندم و برنج، به اندازه تخم مرغ و نصف گوشت، دارای پروتئین می باشد. همچنین آهن، کلسیم و منیزیم موجود در برنج کینوا بیش از سه برابر گندم است.

اسید آمینه لیزی نیز در ماده غذایی کینوا، به وفور یافت می شود، در حالی که گندم از نظر این ماده غذایی، فقیر است. میزان اسید آمینه هیستیدین موجود در برنج کینوا از جو ، سویا و گندم نیز بیشتر می باشد.

سایت ماده غذایی کینوا

روش مصرف ماده غذایی کینوا

ماده غذایی کینوا، طعمی مشابه گندم و ذرت و برنج دارد، بنابراین استفاده از آن در انواع غذاها، تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند. ماده غذایی کینوا به صورت پخته، سرخ کرده، تازه خوری استفاده می گردد. این ماده غذایی سبک و خوش هضم است که سرشار از ریز مغذی های مفید برای بدن نیز می باشد.علاقه مندان می توانند این محصول را از سایت ماده غذایی کینوا سفارش دهند.

ماده غذایی کینوا در انواع سالاد، سوپ، آش، آبگوشت، حلیم و انواع خورشت ها استفاده می شود. همچنین برای  غنی سازی سایر غذاها نیز می توان، ماده غذایی کینوا را به آن ها اضافه نمود.

ماده غذایی کینوا طبخ بسیار سریعی دارد و به راحتی می تواند در سبد غذایی خانواده ها قرار گیرد. حجم مصرفی  ماده غذایی کینوا محدودیت ندارد و در هر سه وعده ی غذایی می توان آن را مصرف نمود. همچنین مصرف آن برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان توصیه می شود.

تهیه فرنی برای کودکان با استفاده از دانه کینوا یا آرد آن، باعث افزایش ارزش غذایی آن می گردد. همچنین مصرف ماده غذایی کینوا برای زنان باردار و شیرده و افراد سالمند نیز باعث تامین، پروتئین، ویتامین و املاح مورد نیاز آن ها می شود.

سایت ماده غذایی کینوا

سایت جامع ماده غذایی کینوا

سازمان فائو در سال 2013، توجه سایر مناطق جهان را به ماده غذایی کینوا جلب نمود. سازمان خوار و بار جهانی با نامگذاری این سال به نام کینوا، سایر کشورهای جهان را به تولید و مصرف ماده غذایی کینوا تشویق نمود. البته هنوز این ماده مغذی برای بسیاری از نسبتاً ناشناخته است.

مجموعه ما با راه اندازی سایت جامع ماده غذایی کینوا، قصد دارد اطلاعات کاملی درباره تولید، مصرف و خواص آن ارائه دهد. این مجموعه در جهت تولید ماده غذایی کینوا در مناطق مختلف کشور با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می کند.

مجموعه ما با توزیع بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا و با دادن مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز، باعث تولید محصولای باکیفیت در استان های مختلف کشور می گردد. دانه های باکیفیت کینوا توسط این مجموعه جمع آوری و فرآوری می شوند. و ماده غذایی کینوا، آماده به طبخ و به صورت بسته بندی و عمده عرضه می شود.

مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی غله کینوا را با کیفیت بالا عرضه می نماید. این مجموعه آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، انجمن های سلیاکی و کارخانجات صنایع تبدیلی است.

دانه و آرد مرغوب ماده غذایی کینوا در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد. جهت اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید به سایت جامع ماده غذایی کینوا مراجعه نمایید یا می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *