قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت شیراز

قیمت ارزان کینوا برای خرید

از کدام مرکز می‌‌توان دانه کینوا باکیفیت در شیراز تهیه نمود؟ کدام مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را در تناژ بالا عرضه می کند؟ قیمت خرید و فروش دانه کینوا در شیراز را ، از کدام مجموعه می‌‌توان استعلام کرد؟

تاریخچه مصرف دانه کینوا

دانه کینوا دانه ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که بومی آمریکای جنوبی می باشد . دانه  کینوا با قدمتی چندهزارساله ، حدود ۵ هزار سال است که در منطقه آند آمریکای جنوبی تولید می شود .

مردم این مناطق از هزاران سال قبل تاکنون ، دانه کینوا را به ‌‌عنوان غذای اصلی مصرف می کنند . دانه کینوا مشابه برنج آبکش و یا کته می‌شود و همچنین می‌‌توان آن را به انواع سوپ ، آش ، حلیم و غذاهای آبکی دیگر اضافه کرد .قیمت خرید و فروش این محصول ارزشمند در شیراز بسیار پایین است.

همچنین دانه کینوا پخته‌شده را می‌‌توان برای تهیه انواع سالاد نیز استفاده نمود . دانه کینوا غذایی سبک و خوش هضم باارزش غذایی بالا می باشد ، که مصرف آن برای تمام گروه‌های سنی از کودک تا سالمند بسیار مفید است .

قیمت خرید فروش دانه کینوا شیراز

ارزش غذایی دانه کینوا

دانه کینوا ، تمام اسید آمینه‌های ضروری برای انسان را دارد  .اسیدهای آمینه واحدهای سازنده پروتئین‌ها می‌باشد . به همین دلیل دانه کینوا به‌‌عنوان یک پروتئین کامل ، می تواند در وعده‌های غذایی مورد استفاده قرار گیرد .

میزان پروتئین موجود در دانه کینوا بطور متوسط دو برابر برنج است . اسیدآمینه‌های ضروری مانند لیزین و متیونین که در غلات و خانواده گندمیان به مقدار کمی وجود دارد ، در دانه کینوا به ‌وفور یافت می‌شود .این مجموعه در شیراز و دیگر شهرهای کشور دانه کینوا را با قیمت مناسبی خرید و فروش می کند.

میزان اسیدآمینه‌های ضروری دانه کینوا ، از میزان نیاز روزانه هر فرد که سازمان سلامت جهانی در نظر گرفته‌شده ، بیشتر می باشد . پروتئین موجود در دانه کینوا ، به اندازه تخم‌مرغ و نصف مقدار پروتئین گوشت می باشد .

همچنین در مقایسه با سایر غلات ، دانه کینوا میزان بالایی از ویتامین‌های گروه B ازجمله ریبوفلاوین ، تیامین و ویتامین E را دارد . همچنین دانه کینوا ، دارای میزان بالایی از مواد معدنی مانند کلسیم ، روی ، آهن ، مس ، منیزیم و فیبر می باشد .

مصرف دانه کینوا نه ‌تنها تأمین‌کننده ارزش غذایی بدن انسان است، بلکه هیچ اثر چاق کنندگی برای افراد ندارد . بنابراین اگر به دنبال غذایی خوش هضم و سبک باارزش غذایی بالا هستید ، می توانید دانه کینوا را با اطمینان انتخاب نمایید .

قیمت خرید فروش دانه کینوا شیراز

قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت شیراز

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت ، به‌ صورت بسته‌بندی و عمده در شیراز ، می‌توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به‌‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا با کیفیت در شیراز و سایر استان‌ها فعالیت می‌نماید .

مجموعه ما دانه کینوا باکیفیت و تولید داخل را جمع‌آوری و سپس به‌صورت صنعتی فرآوری می کند . این مجموعه دانه کینوا فرآوری شده و آماده به طبخ را به‌صورت بسته‌بندی و عمده در تناژ بالا در شیراز و سایر مناطق کشور توزیع می کند .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را با کیفیت و قیمت مناسب ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می‌دهد . این مجموعه ، آماده همکاری با هتل‌ها ، رستوران‌ها ، بیمارستان‌ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا باکیفیت در تناژ بالا می‌باشد . جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا باکیفیت و تهیه دانه کینوا باکیفیت و تولید داخل در شیراز و سایر استان‌ها ، می‌توانید با ما تماس بگیرید .

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *