فروش مستقیم کینوا برای رژیم گیاه خواری

کینوا

در جامعه امروزی، افراد زیادی به رژیم گیاه خواری روی آورده اند. رژیم گیاه خواری نوعی رژیم غذایی است که در آن گوشت و مرغ و … حذف می شود. تصمیم گیری برای رژیم گیاه خواری می تواند دلایل مختلفی از جمله مذهب، حقوق حیوانات و … داشته باشد. در برنامه غذایی افرادی که رژیم گیاه خواری را انتخاب می کنند باید غلات، سبزی جات، پروتئین، چربی های سالم و … استفاده شود. کینوا یکی از غلاتی است که می تواند در رژیم افراد گیاه خوار جایگاه‌ ویژه ای داشته باشد، کینوا یک شبه غله سرشار از پروتئین، فیبر و … است.

فروش مستقیم کینوا برای افرادی که رژیم گیاه خواری را انتخاب کرده اند در مجموعه ایلیا امکان پذیر است. شرکت ایلیا اولین شرکت تولید کننده کینوا در کشور آماده خدمت رسانی به علاقه مندان می باشد.

کینوا گوشت گیاهی

کینوا دانه گیاهی شبیه اسفناج می باشد و ‌یک شبه غله است. دانه کینوا از پنج هزار سال پیش در آمریکای جنوبی مصرف می شود و در آنجا بومی شده است.

کینوا معروف به خاویار گیاهی است این معروفیت به خاطر خواص سلامتی زایی فراوانی است که کینوا دارد و مانند گوشت غنی از پروتئین، ویتامین ها، امگا ۳ و امگا ۶، مواد مغذی نظیر کلسیم، پتاسیم و‌ … می باشد. کینوا در واقع یک گوشت گیاهی محسوب می شود و برای افرادی مانند گیاه خواران، سالمندان و‌ … و همچنین کسانی که به هر دلیلی گوشت مصرف نمی کنند جایگزین بسیار فوق العاده ای می باشد.

مزه کینوا

کینوا یک دانه گیاهی می باشد. کینوا دارای ۱۶۰ واریته مختلف است و در سه دسته اصلی تقسیم بندی می شود؛ کینوا سفید، کینوا قرمز، کینوا سیاه. البته کینوا سفید طعم و مزه خاصی ندارد. دانه کینوا سفید بیش ترین مصرف و‌ تولید را دارد. محصول کینوا سفید مناسب برای انواع رژیم بوده و می توان هر نوع غذایی را با آن تهیه کرد. همچنین کسانی که نمی خواهند طعمی در غذایشان ایجاد شود انتخاب خوبی است.

کینوا قرمز و سیاه طعم خاص دارند و همه افراد آن ها را دوست ندارند؛ کینوا قرمز طعمی مشابه فندوق دارد و شیرین است. کینوا قرمز بعد از پخت به رنگ قهوه ای در می آید. دانه های قرمز و سیاه بعد از پخت تغییر ظاهری نمی دهند و مناسب برای استفاده در انواع سالاد، سوپ و … می باشد.

کینوا

خاصیت کینوا برای انواع رژیم

کینوا غله است که خواص فوق العاده ای دارد ولی کم تر شناخته شده است. در جوامع امروز به ارزشمندی این دانه پی برده اند و به عنوان یک غله کامل و سوپر فود شناخته شده است. کینوا سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین B و      ویتامین E، امگا ۳ و امگا ۶، مواد مغذی شامل کلسیم، آهن، پتاسیم، سلنیوم، منیزیوم و … می باشد. در ادامه درمورد خاصیت کینوا در درمان بیماری ها توضیحاتی داده شده است.

کینوا یک غله بدون گلوتن است. گلوتن پروتئین موجود در بعضی غلات‌ مانند: جو، گندم، چاودار و … می باشد. بعضی افراد دچار بیماری عدم تحمل‌ گلوتن یا سلیاک هستند و‌ سیستم گوارش این افراد توانایی هضم گلوتن را ندارد و باعث واکنش التهابی روده‌ می شود. این افراد باید مواد غذایی فاقد گلوتن را مصرف کنند، کینوا بهترین غله برای این افراد است زیرا علاوه بر نداشتن گلوتن، ارزش غذایی بالایی نیز دارد.‌

کینوا همچنین برای افرادی که مبتلا به بیماری دیابت‌ نوع دو هستند غله ای بسیار عالی شناخته شده است. کینوا زود هضم بوده ‌و گرانول های نشاسته موجود در کینوا ریز هستند و زود هضم می شوند. این خاصیت کینوا باعث می شود با مصرف کینوا در افراد دیابتی قند خون به سرعت بالا نرود.

کینوا

آیا کینوا برای افراد دارای اضافه وزن مناسب است؟

امروزه افراد زیادی مبتلا به چاقی هستند. چاقی یکی از دلایل اصلی بسیاری از بیماری ها می باشد و افرادی که دارای اضافه وزن هستند در تلاش برای کاهش وزن خود هستند. کینوا مغذی، یکی از خوراکی های محبوب افرادی است که دارای رژیم لاغری و گیاه خواری هستند. کینوا با خاصیت ریز بودن گرانول های نشاسته و زود هضم بودن شناخته شده است، این گرانول ها به سرعت هضم شده و‌ به صورت چربی در بدن ذخیره نمی شود. این دانه در بین کسانی که رژیم لاغری دارند بسیار محبوب است.بعضی افراد کینوا را جایگزین برنج کرده اند زیرا برخلاف برنج، زود هضم است و‌ باعث چاقی نمی شود. کینوا با دارا بودن مقادیر زیادی فیبر، احساس سیری به افراد می دهد و از پرخوری افراد جلوگیری می کند.

کینوا همچنین در درمان بیماری هایی نظیر کم خونی، پوکی استخوان، سرطان و … موثر است. کینوا با داشتن مقادیر زیادی آهن در درمان کم خونی و جلوگیری از این بیماری استفاده می شود. کینوا می تواند روند ابتلا به پوکی استخوان را کاهش دهد؛ کینوا سرشار از کلسیم است.

فروش کینوا سفید عمده

کینوا سفید یکی از انواع کینوا می باشد. کینوا به ۳ دسته اصلی قرمز، سفید، سیاه دسته بندی می شود. در ایران کینوا سفید پرمصرف ترین نوع کینوا است و این نوع از کینوا دارای پوست نازکی می باشد و سریع تر از دو نوع دیگر پخته می شود. کینوا سفید منبع غنی از فولات، آهن، فسفر، پروتئین، فیبر و … می باشد. کینوا سفید بدون طعم و‌ مزه است و برخلاف دو نوع دیگر کینوا که دارای طعم خاصی هستند بدون مزه می باشد و مشابه برنج می باشد. کینوا سفید را می توان به صورت جزئی از فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه های محصولات سالم و … تهیه کنید.

شرکت ایلیامارکت بزرگ ترین تولید کننده کینوا در ایران آمادگی فروش مستقیم کینوا به صورت عمده برای فروشگاه های محصولات ارگانیک، هایپر مارکت ها، انجمن های سلیاک، دیابت، شرکت های بسته بندی و … را دارد. برای مشاوره درباره نحوه فروش، قیمت و کسب اطلاعت بیشتر با شماره های قرار گرفته در سایت تماس گرفته و با کارشناس مجرب در مجموعه ایلیا مشورت کنید.

کینوا

محصولات کینوا در ایران

کینوا در ایران یک محصول تازه شناخته شده است و امروزه توجه بیشتری به این دانه می شود، در ایران کینوا و محصولات حاصل از کینوا علاقه مندان خاص خودش را دارد. بیماران مبتلا به سلیاک،‌ دیابت نوع دو، سرطان، کم خونی، ورزشکاران، گیاه خواران و افرادی که رژیم لاغری دارند و … از مصرف کنندگان اصلی کینوا می باشند.

محصولات کینوا در ایران به صورت آرد کینوا، ادویه کینوا، ماسک کینوا، آرد فرنی کینوا و … عرضه می شود. ادویه کینوا طبع متعادلی دارد و برای افزودن به انواع رژیم و غذا ها بسیار مناسب می باشد. این ادویه ، علاوه بر افزودن ارزش غذایی به مواد غذایی، با داشتن مقادیر زیادی فیبر از پرخوری جلوگیری می کند.

ادویه کینوا در مجموعه ایلیا به دو صورت تولید و عرضه می شود:

  • انواع ادویه معمولی کینوا: از مخلوط چند گیاه تولید شده و آلرژی زا نمی باشد و برای استفاده در انواع غذا ها کاربرد دارد.
  • ادویه پاپریکا کینوا : این ادویه طعم تندی دارد و برای کسانی که علاقه مند به غذا های تند هستند فوق العاده       می باشد. همچنین از این ادویه برای طعم دار کردن مرغ، ماهی و … استفاده می شود.
  • آرد فرنی کینوا، یکی از بهترین گزینه ها برای کودکان و سالمندانی که دچار عدم بلع هستند می باشد، آرد فرنی کینوا غنی از ویتامین ها، مواد مغذی و … می باشد و یک میان وعده مناسب است.
  • آرد کینوا که فاقد گلوتن است و برای تهیه انواع محصولات بیماران سلیاکی کاربرد دارد. همچنین از آرد کینوا برای غنی تر شدن ارد گندم و‌ جو نیز استفاده می شود و می توان از خواص ارزشمند کینوا استفاده نمود.
  • ماسک کینوا یکی از محصولات شرکت ایلیا می باشد این ماسک به صورت نیمه آماده می باشد و خواص روشن کنندگی، شفافیت، از بین برنده جای لک و‌ جوش و … می باشد و با استفاده از آن می توان از خواص شگفت انگیز آن بهره برد.
  • محصولات کینوا در شرکت ایلیا تولید و عرضه می شود. شرکت ایلیا آمادگی همکاری و عقد قرار داد برای محصولات خود با انواع شرکت ها، هایپر مارکت ها، عطاری ها و … را دارد. برای مشاوره در زمینه فروش محصولات کینوا با کارشناسان مجوعه در تماس باشید.
کینوا

خرید عمده کینوا برای رژیم گیاه خواری

امروزه کینوا یکی از پر طرفدار ترین خوراکی ها برای افراد دارای رژیم گیاه خواری تبدیل شده است. گیاه خوران در رژیم غذایی خود انواع گوشت و مرغ و … را حذف کرده اند و برای تامین نیاز های بدن خود از غلات، سبزی جات و … استفاده می کنند.‌ کینوا به عنوان غله ای که سرشار از پروتئین است و ۹ اسید آمینه ضروری بدن را داراست، جایگزین مناسبی برای گوشت می باشد. کینوا دارای خواص شگفت انگیزی می باشد، کینوا سرشار از فیبر، پروتئین، ویتامین ها، فولات، آهن و … می باشد.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *