سفارش عمده کینوا در سراسر ایران

قیمت کینوا فله

جهت سفارش عمده کینوا در سراسر ایران می توانید با بزرگترین مرکز فرآوری و تولید دانه کینوا در ایران،در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده نماید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا، دانه ای متعلق به خانواده تاج خروس و زیر خانواده اسفناج، با وزن هزار دانه 2 تا 3 گرم است. دانه کینوا از هزاران سال قبل، توسط مردم جنوب آمریکا کشت و مصرف می شده است. و به طور مدام طی سالیان دراز تا امروزه، غذای اصلی مردم این مناطق را، دانه کینوا تشکیل می دهد.

دانه کینوا به علت ارزش غذایی سرشاری که دارد، به خاویار سبز معروف می باشد. دانه کینوا طیف رنگی وسیعی از سفید تا سیاه را شامل می شود. البته دانه کینوا به رنگ سفید بازار پسندی بیشتری داشته و خوش طعم تر می باشد. این مجموعه در سراسر ایران برای فروش عمده کینوا سفارش می پذیرد.

دانه کینوا حاوی همه اسیدآمینه های مورد نیاز بدن انسان است. همچنین املاح معدنی مفیدی همچون فیبر، کلسیم، منیزیم، آهن، مس، روی و منگنز در این دانه نیز وجود دارد. بعلاوه دانه کینوا حاوی ویتامین های گروه B، آنتی اکسیدان و امگا 3 می باشد.

از دانه کینوا برای تهیه انواع غذاها، سوپ و سالاد به کار می رود. آرد حاصل شده از دانه کینوا نیز برای تهیه انواع نان غنی شده، بیسکویت، کیک، غلات صبحانه، پاستا، کالباس و… مورد استفاده قرار می گیرد.

سفارش عمده کینوا ایران

فوائد مصرف دانه کینوا در رژیم لاغری

گیاه‌خواری یک نوع رژیم غذایی است که پروتئین حیوانی به کلی از آن حذف می شود. در حالی که گوشت بهترین منبع تأمین پروتئین بدن محسوب می‌شود. به همین دلیل، احتمال می رود، افراد گیاه‌خوار در معرض کمبود پروتئین قرار بگیرند.برای سفارش عمده کینوا در ایران با این مجموعه تماس بگیرید.

از عوارض کمبود پروتئین، ریزش مو و نازک شدن قطر آن می باشد. همچنین تار های مو و ناخن شکننده می شود. کمبود پروتئین باعث تحلیل رفتن بافت ماهیچه ای می گردد، به گونه ای که در موارد شدید نیاز به درمان دارد.

بیماری هایی که در موارد شدید کمبود پروتئین ایجاد می شوند ماراسموس است. ماراسموس یک نوع وخیم سو تغذیه حاصل از کمبود پروتئین و کالری می باشد. افراد مبتلا به ماراسموس دچار لاغری شدید می شوند.

دانه کینوا یک نوع غذای گیاهی سرشار از پروتئین است که می تواند در برنامه غذایی گیاهخواری، گنجانده شود. پروتئین موجود در دانه کینوا، از نظر کیفی و کمی دو برابر غلات می باشد. آلبومین و گلوبولین دو پروتئین ذخیره ای در کینوا هستند که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند.علاقه مندان می توانند سفارش عمده کینوا را در سراسر ایران توسط این مجموعه انجام دهند.

همچنین، افرادی که سعی در کاهش وزن دارند در کنار افزایش ورزش، نیاز به تغییر میزان غذای مصرفی خود دارند. در برخی از موارد، این افراد با انواع رژیم های سخت و غیر اصولی، صدمات جبران زیادی به سلامتی خود وارد می کنند.

دانه کینوا با داشتن میزان سه درصد نشاسته و وجود گرانول های نشاسته ای بسیار کوچک، گزینه بسیار مناسبی برای جایگزین شدن با غلات نشاسته ای است. دانه کینوا،  نه تنها نیاز بدن به نشاسته تامین می کند، بلکه کینوا اثرات چاق کنندگی نیز ندارد.

سفارش عمده کینوا ایران

سفارش عمده کینوا در سراسر ایران

سازمان فائو با نامگذاری سال 2013 به نام کینوا، اقدام به معرفی دانه کینوا به مردم جهان نمود. این سازمان ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرد. و لقب مولتی ویتامین را برای دانه کینوا، پیشنهاد کرد.

با معرفی دانه کینوا توسط سازمان فائو و آشنایی بیشتر با این ماده غذایی ارزشمند، مصرف آن در سبد غذایی خانوارها قرار گرفت. در سال های اخیر، در کشور ایران نیز تولید دانه کینوا و مصرف آن نیز روند افزایشی داشته است.

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا، در جهت ترویج تولید دانه کینوا با همکاری وزارت جهاد کشاورزی فعالیت می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، توزیع عمده کینوا در سراسر ایران را انجام می دهد.

مجموعه ما پس از فرآوری کینوا، دانه های آماده به طبخ کینوا را در سراسر ایران، در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. این مجموعه آمادگی پذیرش سفارش عمده کینوا در سراسر ایران را دارد. و با کلیه رستوران ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور آماده همکاری می باشد.

دانه مرغوب کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند با این مجموعه تماس بگیرند. و با دریافت مشاوره، در زمینه تولید محصولات حاوی دانه کینوا پیشرو باشند.

 جهت سفارش عمده کینوا در سراسر ایران، سفارش به صورت بسته بندی و استفاده از سایر خدمات این مجموعه، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *