مرکز کینوا بدون گلوتن

مرکز فروش دانه کینوا

بزرگترین مرکز تولید و اولین مرکز فرآوری صنعتی کینوا بدون گلوتن در کشور این محصول را پس از بسته‌بندی و فرآوری در کارخانه به صورت خرد و عمده در سراسر کشور عرضه می نماید .

مرکز تولید و عرضه کینوا بدون گلوتن

در صورتی که تمایل به تهیه کینوا بدون گلوتن با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارید می توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید. در این مرکز کینوا تولید شده در داخل کشور پس از فرآوری صنعتی و حذف ساپونین و مواد زائد بسته‌بندی می‌شود.

کینوا بدون گلوتن پس از بسته بندی به صورت خرد و عمده با قیمت بسیار مناسب در از نوع وارداتی و کیفیت بالا در اختیار متقاضیان عزیز در سراسر کشور قرار می‌گیرد. انجمن‌های سلیاک و دیابت کارخانجات صنایع تبدیلی بیمارستان ها رستورانها هتلها و مراکز عرضه محصولات سالم و فری گلوتن می‌توانند کینوا بدون گلوتن را به صورت تناژ از این مجموعه تهیه نمایند و خدمات مجموعه ما استفاده می‌کنند.

همچنین کینوا بدون گلوتن و بسته‌بندی شده به صورت خرد نیز در سراسر کشور در این مرکز عرضه می گردد . همچنین آرد خالص کینوا و آرد فرنی کینوا که بدون گلوتن هستند ، در این مجموعه تولید و در سراسر کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد .

در صورتی که تمایل به تهیه انواع دانه کینوا و آرد کینوا بدون گلوتن دارید ، در هر استانی که هستید ، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

کینوا

چه موادی که گلوتن دارند؟

 گلوتن نوعی پروتئین است که در غلاتی مانند گندم ، چاودار ، وجو یافت می شود . در میان غلات گلوتن گندم بیشترین میزان مصرف را در سراسر جهان و در کشور ما دارد . دو پروتئین اصلی موجود در گلیادین و گلوتنین هستند گلیادین عامل اصلی بسیاری از آثار منفی بر سلامت افراد حساس به گلوتن می باشد البته خاصیت چسبندگی گلوتن باعث بر آمدن خمیر گندم میشود.

برخی از افراد نسبت به گلوتن موجود در غلات حساسیت دارند بیشترین حساسیت مربوط به افراد مبتلا به سلیاک میباشد. در این افراد دستگاه ایمنی به گلوتن و سلولهای پوششی روده حمله کرده و باعث آسیب رسیدن به دیواری روده می گردد که این آسیب که باعث کمبود مواد مغذی مشکلات گوارشی و کم خونی و باعث بالا رفتن احتمال ابتلا به بیماری های دیگر می گردد . در این مرکز کینوا بدون گلوتن با کیفیت عالی و استاندارد کیفی عرضه می شود.

بنابراین افراد مبتلا به سلیاک و دیگر افراد حساس به گلوتن از مصرف غلات گلوتن دارد و فرآورده های حاصل از آن محروم هستند . تنها راه درمانی برای این افراد ، رژیم غذایی بدون گلوتن است .

کینوا

کینوا فاقد گلوتن و غنی از مواد مفید

کینوا که جزء گروه شبه غلات دسته بندی می شود ، ماده غذایی بدون گلوتن است . این دانه های ریز نه تنها فاقد گلوتن هستند ، بلکه به علت داشتن ارزش غذایی بالا برای تمام سنین و همه افراد مصرف آن ها مورد توجه قرار گرفته است .

کینوا بدون گلوتن تمام اسید آمینه های مورد نیاز برای انسان را دارد و یک پروتئین کامل است . همچنین غنی از ویتامین های A ، E و B و مواد دارای خاصیت آنتی اکسیدانی نیز است . کینوا سرشار از منیزیم ، منگنز  ،آهن ، کلسیم ، پتاسیم ، روی و فیبر می باشد . کینوا با کیفیت عالی در این مرکز عرضه می شود.

شاخص گلیسمی کینوا پایین است و قند بسیار کمی دارد . این ماده غذایی ارزشمند ، مشابه برنج طبخ شده و یا در تهیه غذاهای مختلف ، از جمله انواع سوپ ، سالاد ، پیتزا ، پاستا ، برگر ، کتلت و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین آرد کینوا نیز فاقد بدون گلوتن است و برای تولید فرآورده های آردی نیز می تواند استفاده شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *