خرید و فروش دانه کینوا لاغری

غله کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا را جایگزین مناسبی برای برنج در رژیم های لاغری ، معرفی کرده و این دانه را به صورت بسته بندی و عمده در کلیه استان ها عرضه می نماید .

خرید و فروش دانه کینوا برای لاغری

جهت خرید و فروش دانه کینوا می توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید . در این مرکز دانه کینوا برای لاغری با بهترین کیفیت ، در داخل کشور تولید می‌شود . دانه های تولیدی در استان‌های مختلف کشور ، توسط این مجموعه جمع آوری شده و پس از بوجاری در کارخانه فرآوری دانه کینوا و آماده به طبخ می گردد .

دانه کینوا ، در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین دارد که باید قبل از مصرف حذف شود . مجموعه ما ، حذف ساپونین را به صورت مکانیزه و در کارخانه صنعتی انجام می دهد .

سپس دانه کینوا باکیفیت و فاقد ساپونین ، به صورت بسته‌بندی و عمده ، توسط بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور عرضه می‌شود . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا برای لاغری در کشور ، می توانید با ما تماس بگیرید .

کینوا

عرضه دانه کینوا باکیفیت در کلیه استان ها و خرید و فروش برای مصارف لاغری

همانطور که بیان گردید ، این مجموعه بهترین دانه کینوا در داخل کشور را با کیفیت و با مجوزات مربوطه به صورت بسته بندی و فله در کلیه استانهای کشور عرضه می نماید .

در این مجموعه ، دانه کینوا سفید و رنگی به صورت بسته بندی و عمده در کلیه استان‌ها به فروش می رسد . همچنین در این مجموعه ، آرد کینوا نیز تولید می شود و در تمام استان‌های کشور در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد . خرید فروش دانه کینوا برای لاغری ، سلیاک، دیابت در این مجموعه با بالاترین کیفیت و استاندارد انجام می شود.

مراکز مختلف اعم از بیمارستان‌ها ، هتل‌ها ، هایپر مارکت ها ، انجمن‌های سلیاک و دیابت و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در صورت تمایل برای تامین ماده اولیه خود ، می توانید با این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات و محصولات خاص این مجموعه استفاده نمایند .

این مجموعه انواع دانه و آرد کینوا را به صورت عمده و در تناژ بالا ، در کلیه استانها خرید و فروش می نماید .

کینوا لاغری

دانه کینوا مناسب برای رژیم لاغری

از خواص دانه کینوا این است که این دوره برای رژیم لاغری بسیار مناسب است . زیرا دانه کینوا ، دارای مواد معدنی و مواد غذایی بسیار مفید برای بدن می باشد .

دانه کینوا تمام اسید آمینه های ضروری را در خود جای داده است . 9 اسید آمینه برای سلامت دستگاه گوارش ، دستگاه ایمنی ، دستگاه عصبی ، برای رشد و عضله سازی بدن ، ضروری هستند . دانه کینوا تمام این 9 اسید آمینه را دارد .

همچنین این دانه ، منبع غنی از پروتئین است . به علاوه دانه کینوا ، دارای فیبر بسیار بالای زیادی است . وجود فیبر در دانه کینوا ، در دستگاه گوارش مانند اسفنج عمل کرده و باعث هضم سریع غذا و سیری زودرس می شود و از چاقی جلوگیری می‌کند . برای خرید فروش دانه کینوا برای لاغری باشگاه های بدنسازی می توانند با این مجموعه ارتباط گرفته و از خدمات ویژه استفاده نمایند.

همچنین کربوهیدرات دانه کینوا از گرانولهای نشاسته بسیار کوچکی تشکیل شده است که هضم سریع داشته و اثرات چاق کنندگی ندارد . به علاوه دانه کینوا ، فاقد گلوتن می باشد و حتی افراد مبتلا به سلیاک که از مصرف غلات گلوتن دار ، محروم هستند ، می توانند دانه کینوا را استفاده نماید .

دانه کینوا دارای ویتامین B1 ، B2 ، B3 ، B6 و B9 و ویتامین E و همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی نیز می باشد . به همین دلیل اگر به دنبال غذایی ، با ارزش غذایی بالا ، فاقد اثرات چاق کنندگی ، خوش هضم و سبک برای رژیم لاغری خود هستید ، می توانید دانه کینوا را انتخاب نمایید. مشاوران تغذیه در سراسر کشور برای انواع رژیم های لاغری و چاقی می توانند برای خرید و فروش دانه کینوا با استاندارد و فراوری کامل با این مجموعه در تماس باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *