قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در تهران

قیمت کینوا سه رنگ

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در تهران را از کدام مجموعه می‌توان استعلام نمود؟ تهیه دانه کینوا رنگی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از کدام مرکز امکان پذیر است؟

کینوا شبه غله سرشار از مواد مفید

دانه کینوا یک شبه غله بومی آمریکای جنوبی است که سرشار از ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و سلنیوم، امگا 3 و امگا 6، پروتئین، اسید آمینه‌های ضروری بدن و فیبر می‌باشد. تمام افراد در سنین مختلف می‌توانند از دانه کینوا برای مصرف روزانه خود استفاده نمایند.

سازمان فائو با توجه با خواص ارزشمند دانه کینوا سال 2013 را سال کینوا نام گذاری کرد. این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش کینوا رنگی در تهران است.

دانه کینوا رنگی

دانه کینوا رنگی چیست؟ خرید دانه کینوا رنگی در تهران

دانه کینوا در رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، زرد، قرمز، ارغوانی و سیاه وجود دارد. اما بیشترین مصارف آن در رنگ‌های سفید، قرمز و سیاه می‌باشد، در واقع رنگ‌های اصلی آن شامل رنگ سفید، قرمز و سیاه است. ارزش غذایی موجود در هر سه رنگ دانه کینوا سفید، قرمز و سیاه یکسان است و یک سری تفاوت‌های جزئی در آن‌ها وجود دارد. علاقه مندان می توانند از طریق این مجموعه از قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در تهران مطلع شوند.

دانه کینوا سفید چه ویژگی هایی دارد؟

 دانه کینوا سفیدبه دلیل داشتن بافت نرم‌تر و سبک‌تر بیشتر مورد پسند می‌باشد و بیشترین مصرف را در بین رنگ‌های کینوا قرمز و سیاه دارد. زمان پخته شدن آن نیز کوتاه‌تر است و پوسته نازک‌تری دارد و طعم خاصی در غذا ایجاد نمی‌کند.

دانه کینوا قرمز چه خواصی دارد؟

دانه کینوا قرمز نسبت به سفید بافت سفت‌تری دارد و بافت خود را بعد از پخته شدن حفظ می‌کند و زمان بیشتری برای طبخ نیاز دارد. فلاونوئید‌ها از منابع غنی آنتی اکسیدان می‌باشند که در دانه کینوا قرمز به میزان بسیار مناسبی وجود دارد. بخاطر میزان مناسب آنتی اکسیدان آن در پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرطان، قلب و عروق و التهابی تاثیر بسیار زیادی دارد. بیشترین فعالیت آنتی اکسیدانی مربوط به کینوا قرمز و بعد کینوا سیاه می‌باشد. در تزئین سالاد هم می‌توان دانه کینوا قرمز را به کار برد.

دانه کینوا رنگی

دانه کینوا سیاه چه مصارفی دارد، نحوه خرید کینوا رنگی در تهران

 دانه کینوا سیاه هم مانند دانه قرمز کینوا بافت سفتی دارد و نیز دارای فعالیت آنتی اکسیدانی مناسبی می‌باشد و بیشتر در صنعت مالت و نوشیدنی به کار می‌رود. دانه کینوا سیاه نیز در تزئین سالاد به کار می رود زیرا بافت خود در طی پخته شدن حفظ می‌کند. علاقه مندان می توانند خرید کینوا رنگی در تهران را از این مجموعه انجام دهند.

کینوا یک غذای مقوی و سبک

امروزه اکثر مردم به دنبال مصرف غذاهای سالم، کم کالری، مغذی و انرژی زا هستند که سریع و آسان نیز پخته شود. بخاطر زیاد شدن مشغله‌ها و کمبود زمان در طی روز در شهرهای مختلف و شلوغ به خصوص تهران و مراکز استان‌ها مصرف یک غذایی که هم سالم باشد و هم سریع پخته شود بسیار مهم می‌باشد، علاوه بر این که کینوا یک غذای عالی برای مصرف روزانه به شمار می‌آید باید حتما در هنگام خرید آن دقت کرد و از مراکز مطمئن این دانه را تهیه نمود.

این مرکز با کشت و فرآوری دانه کینوا رنگی با دقتی فراوان و بدون هرگونه ناخالصی آماده خدمت رسانی به متقاضیان گرامی در تهیه و توزیع کینوا می‌باشد. خریداران می توانند کینوا رنگی را در تهران از این مجموعه خرید کنند.

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در تهران

قیمت خرید و فروش دانه کینوا رنگی در تهران و سایر استان ها را می‌توانید تنها با یک تماس از بزرگترین مرکز تولیدی دانه کینوا رنگی در کشور دریافت نمایید. دانه کینوا تولیدی در این مجموعه با تمام استانداردها و مجوزهای لازم صورت می‌گیرد.

این مجموعه آماده همکاری با تمامی بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاههای بدن‌سازی، فروشگاه‌ها، عطار‌ی‌ها و هایپر مارکت‌ها جهت تهیه دانه کینوا رنگی بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *