پخش ادویه کینوا رژیمی

قیمت روز ادویه کینوا

پخش ادویه کینوا رژیمی در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ ادویه کینوا رژیمی در کدام مرکز با تمام استانداردهای لازم تولید می‌گردد و چگونه می‌توان آن را تهیه کرد؟

کینوا و مواد مغذی آن

دانه کینوا یک شبه غله است که در چند سال اخیر کشت آن در ایران رونق مناسبی داشته است. کینوا علاوه بر اینکه خواص زیادی برای سلامتی و پیشگیری از بیماری‌ها دارد، برای تهیه انواع غذاها از آن استفاده می‌گردد. در واقع کینوا می‌تواند هم به عنوان دارو برای افراد سلیاکی، دیابتی، قلب و عروق و… و هم به عنوان غذا برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان استفاده گردد.

دانه کینوا گرانول‌های نشاسته‌ای کوچکی دارد که باعث می‌شود هضم خوبی داشته باشد و بصورت چربی ذخیره نگردد در نتیجه فرد دچار چاقی و اضافه وزن نمی‌شود. کینوا هم‌چنین حاوی انواع املاح معدنی کلسیم، منیزیوم، روی، آهن، فسفر، پتاسیم و سلنیوم، انواع ویتامین‌های گروه B و E، آنتی اکسیدان، امگا 3 و امگا 6، فیبر و پروتئین می‌باشد. بعضی محققان کینوا را سالم ترین غله دنیا معرفی کرده‌اند.

دانه کینوا

معرفی ادویه کینوا

ادویه کینوا یکی از فرآورده‌هایی است که از دانه کینوا به دست می‌آید. این ادویه دارای طبعی متعادل است که برای طعم و مزه‌دار کردن انواع غذاهای مختلف از آن استفاده می‌گردد. این مجموعه دو نوع ادویه کینوا و همینطور نوع رژیمی را تولید و عرضه می‌کند:

  1. ادویه معمولی کینوا: این نوع ادویه که از مخلوط شدن کینوا با چند گیاه مختلف ایجاد می‌گردد، به هیچ عنوان باعث بروز آلرژی نمیگردد و برای انواع مختلف غذاها کاربرد دارد و طعمی مطلوب به غذا می‌دهد.
  • 2.ادویه پاپریکا کینوا: ادویه پاپریکا کینوا طعم تندی دارد و برای افرادی که غذاهای تند را می‌پسندند مناسب می‌باشد. این نوع ادویه که طعم تندی دارد برای طعم و مزه‌دار کردن غذاهای تند، فست فود‌ها، گوشت، مرغ و ماهی مورد استفاده قرار می‌گیرد و طعمی عالی به غذاها می‌دهد.
ادویه کینوا رژیمی

کینوا و ادویه کینوا رژیمی

کینوا یک وعده غذایی بسیار مناسب برای افرادی است که می‌خواهند رژیم بگیرند. زیرا کینوا بخاطر داشتن فیبر آن از خوردن زیاد غذا جلوگیری کرده و باعث می‌شود که فرد دچار اضافه وزن و چاقی نشود.

ادویه کینوا هم خواصی مانند دانه کینوا دارد و با مصرف آن در غذاهای مختلف جلوی اشتهای زیاد را می‌گیرد و مانع از خوردن زیاد می‌گردد و علاوه بر این باعث ایجاد سلامتی در اعضای بدن می‌گردد به طور مثال کلسیم موجود در آن به سلامت دندان‌ و استخوان‌ کمک بسزایی می‌کند و نیز آهن در تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از کم خونی موثر است. برای تهیه ادویه کینوا رژیمی می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

ادویه کینوا رژیمی

پخش ادویه کینوا رژیمی

اولین و بزرگترین مرکز پخش ادویه کینوا رژیمی اقدام به فروش این محصول در سطح کشور نموده است. برای تهیه این ادویه با داشتن تمام استانداردهای لازم و بالاترین کیفیت می‌توانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید و هم‌چنین از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه بهره‌مند گردید.

همکاری در پخش ادویه کینوا رژیمی

این مجموعه آماده همکاری و عقد قرارداد با مراکز پخش مواد غذایی، رستوران‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، فروشگاه‌ها، هایپرمارکت‌ها و عطاری‌ها در جهت پخش ادویه کینوا رژیمی بصورت بسته بندی و فله و در مقادیر خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *