فروشنده ادویه کینوا رژیمی

خرید انواع ادویه کینوا

این مجموعه اولین و بزرگترین فروشنده ادویه کینوا رژیمی در کشور به طور کاملا تخصصی اقدام به تولید و فرآوری انواع ادویه کینوا شامل ادویه معمولی کینوا و ادویه پاپریکا کینوا نموده است. جهت مشاوره و راهنمایی در خصوص کینوا و محصولاتش می توانید با کارشناسان این مرکز در تماس باشید.

ادویه کینوا چیست؟

 ادویه کینوا مانند سایر ادویه های معمول برای طعم دار کردن غذاهای مختلف استفاده می شود و به طور کلی مصارف غذایی متنوعی دارد، این ادویه طبع متعادلی دارد که یکی از مزیت های این ادویه محسوب می شود. امروزه ادویه کینوای رژیمی از طریق فروشنده ها در سراسر کشور توزیع می شود.

ادویه کینوا

دو نوع ادویه کینوا داریم:

  1. ادویه معمولی کینوا: این ادویه از مخلوط کینوا با چندین گیاه مختلف دیگر تولید می شود که در افراد به هیچ عنوان حساسیت زا نیست. این نوع ادویه در طی پخت غذاهای مختلف  مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. ادویه پاپریکا- کینوا: این نوع ادویه دارای طعم تند است و برای افراد علاقمند به غذاهای تند مناسب می باشد. این ادویه برای مزه دار کردن ماهی، مرغ و گوشت بینهایت عالی است و هم چنین در غذاهای فست فودی و تند هم خیلی مصرف می شود. این مجموعه ادویه کینوا رژیمی فراوری کرده و از طریق فروشنده ها در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

فروشنده دانه و ادویه کینوا رژیمی:

 افراد گیاهخوار، ورزشکاران، افراد مبتلا به سلیاک و دیابت که نیازمند یک رژیم غذایی مناسب هستند می توانند از کینوا و ادویه آن در رژیم غذایی روزانه شان استفاده کنند. کربوهیدرات کینوا به علت شاخص گلیسمی پایین،آهسته تبدیل به قند می شود و برای افراد دیابت و یا مستعد دیابت مفید است.

به دلیل نداشتن گلوتن برای افراد سلیاکی مصرف می شود. فیبر فراوان و پروتئین مناسبش برای ورزشکاران و گیاهخواران بسیار مناسب می باشد. فروشنده ادویه کینوا رژیمی مربوط به این مجموعه می تواند اطلاعات مورد نیاز را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

ادویه کینوا

ادویه کینوا سرشار از مواد مغذی:

انواع ادویه کینوا از دانه های کینوا به دست می آیند. یعنی تمام مواد مغذی دانه کینوا در ادویه کینوا موجود می باشد و با مصرف ادویه کینوا هم میتوان از مواد مغذی این دانه بهره مند شد.

کینوا حاوی انواع املاح معدنی مانند کلسیم، منیزیوم، آهن، پتاسیم و روی می باشد. کلسیم برای غضروف و استخوان ها و پیشگیری از پوکی استخوان نقش مهمی دارد، مصرف آهن در همه افراد بخصوص کودکان و زنان باردار لازم است که بطور طبیعی آهن بدنشان تامین شود و از مصرف قرصهای شیمیایی که عوارضی مانند یبوست در زنان باردار ایجاد میکند پیشگیری شود. زنان باردار می توانندبر حسب نیاز خود ادویه کینوا رژیمی را از فروشنده های مربوط به این مجموعه تهیه کنند.

تمام کسانی که علاقمند به غذاهای رژیمی هستند می توانند از ادویه کینوا برای طعم کردن غذایشان استفاده کنند تا هم از خواص این گیاه ارزشمند بهره مند گردند و هم بخاطر وجود فیبر زیاد در کینوا، جلوی اشتهایشان گرفته شود و در نتیجه دچار چاقی و اضافه وزن نشوند.

فروشنده ادویه کینوا رژیمی:

برای تهیه انواع ادویه کینوا به ویژه از نوع رژیمی با بهترین کیفیت بصورت خرده و عمده از بزرگترین مجموعه تولیدی کینوا و مشتقات آن شامل آرد کینوا، سویق کینوا و ادویه کینوا در کشور می توانید این محصولات را به فروشنده های این مجموعه سفارش داده و در تهیه غذاهای مختلف مصرف کرده و لذت یک غذای سالم، مغذی و خوشمزه را ببرید.

این مجموعه آماده همکاری با تمام رستوران ها با انواع غذاها از قبیل غذاهای سنتی، فست فودی، گیاهخواری و وگان، هتل ها، باشگاه های بدن سازی، مدیران باشگاه ها و ورزشکاران و هم چنین انواع فروشگاه ها و هایپر مارکت ها در سطح کشور می باشد. فروشنده های این مجموعه می توانند ادویه کینوا رژیمی را در سراسر کشور در اختیار آنها قرار دهند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *