عرضه و توزیع کینوا رژیمی

قیمت کینوا سه رنگ

عرضه و توزیع کینوا رژیمی در کدام مجموعه انجام می‌گیرد؟ برای تهیه کینوا با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به کدام مجموعه باید مراجعه کرد؟

چاقی و رژیم لاغری

چاقی و عوارض ناشی از آن از مشکلاتی است که امروزه بسیاری از مردم دنیا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین علت خیلی از افراد جامعه به دنبال راه‌های مختلفی برای کاهش وزن و داشتن اندامی متناسب هستند. البته تبلیغات مختلفی امروزه در زمینه رژیم‌های لاغری سخت وجود دارد که ممکن است باعث آسیب‌های جدی به بدن شود.

رژیم‌های غذایی با فیبر مناسب باعث افزایش وزن سالم می‌شوند، به دلیل اینکه به افراد کمک می‌کنند تا در طی زمانی طولانی احساس سیری کرده و در نتیجه باعث کاهش مصرف مواد غذایی می‌شوند. این مجموعه اولین مرکز عرضه دانه کینوا رژیمی است.

کینوا رژیمی

معرفی کینوا و ارزش غذایی آن

دانه کینوا یک شبه غله بومی آمریکای جنوبی است. این دانه ارزشمند سرشار از مواد مغذی مانند املاح معدنی کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن، منیزیوم، سلنیوم و روی، ویتامین‌های گروه B و E، پروتئین، امگا 3 و امگا 6 و فیبر می‌باشد. این دانه ارزشمند علاوه بر کمک به لاغری و تناسب اندام در درمان کم خونی و تقویت سیستم ایمنی بدن، سلامت دندان‌ها و استخوان‌های بدن، داشتن پوست و موی سالم، تقویت قلب و عروق، تنظیم قند خون بیماران دیابتی، بهبود عملکرد روده و…بسیار موثر می‌باشد.

کینوا به دلیل این که تنها گیاهی است که تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن را دارد پروتئین آن بسیار غنی است و به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است. عرضه دانه کینوا رژیمی توسط این مجموعه صورت می گیرد.

رژیم غذایی با دانه کینوا

دانه کینوا دارای گرانول‌های نشاسته‌ای بسیار کوچکی می‌باشد که بسیار زود هضم بوده و به صورت چربی ذخیره نمی‌گردد. کینوا طعمی مشابه برنج دارد و بخاطر خواصی مشابه برنج می‌تواند جایگزین برنج در رژیم‌های غذایی بشود، علاوه بر  این دارای مواد مغذی فراوانی است تا فرد در طول رژیم دچار کمبود مواد مغذی نگردد از این رو برای رژیم یک غذای عالی است.

طبخ آن سریع و راحت است و طعمی مطبوع و ملایم دارد. طبق نظر بعضی متخصصان دانه کینوا سالم‌ترین غله دنیاست. این مجموعه عرضه کننده بهترین کینوا رژیمی است.

کینوا رژیمی

کینوا سرشار از ویتامین B

دانه کینوا ویتامین B بالایی دارد. معمولا در رژیم‌های غذایی مصرف برنج که منبع ویتامین B می‌باشد محدود می‌شود و مشکلات ریزش مو و ناخن ایجاد می‌گردد، به همین دلیل اگر در رژیم لاغری از کینوا استفاده شود، هم ویتامین B بدن تامین می‌گردد و هم از ریزش مو جلوگیری می‌شود.

و علاوه بر این موارد بخاطر فیبر بالای آن باعث احساس سیری زودرس می‌گردد. علاوه بر ویتامین B، ویتامین E هم به میزان مناسب در این دانه وجود دارد که سرشار از آنتی اکسیدان است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و بدن را در مقابل بیماری‌ها ایمن می‌گرداند. دانه کینوا رژیمی در این مجموعه عرضه می گردد.

کینوا رژیمی

عرضه و توزیع کینوا رژیمی

در این مجموعه عرضه و توزیع کینوا رژیمی به سراسر کشور صورت می‌گیرد. برای تهیه دانه کینوا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان آن‌ها بهره‌مند گردید.

همکاری در عرضه و توزیع کینوا رژیمی

این مرکز هم چنین آماده همکاری و عقد قرارداد جهت عرضه کینوا با مراکزی مانند باشگاه‌های بدن سازی، ورزشکاران، رژیم درمانگرها، مربیان باشگاه‌ها، مراکز پخش، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *