عرضه و توزیع کینوا برای دیابت

قیمت کینوا فله

عرضه و توزیع کینوا برای دیابت در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ کدام مرکز دانه کینوا را با تمام استانداردهای لازم تولید و عرضه می‌نماید؟

دیابت چه بیماری است؟

دیابت یک بیماری است که بدن افراد در مقابل انسولین تولیدی مقاومت نشان می‌دهد. و در نتیجه کار انسولین که پایین آوردن قند خون در بدن است به خوبی انجام نمی‌شود. قند خون بالا می‌رود و باعث اختلال در کارکرد درست بدن فرد می‌شود.

غذاهایی مثل برنج سفید که بیشترین میزان مصرف را در بین خانواده‌های ایرانی دارد. به دلیل اینکه به سرعت به قندهای ساده در خون تبدیل می‌شود. قند خون را بالا می‌برد و در نتیجه بیماران دیابتی باید در مصرف برنج محدودیت ایجاد کنند تا قند خونشان کنترل شود.

دیابت

کینوا غذایی مفید برای افراد دیابتی، عرضه و توزیع آن برای دیابت توسط این مجموعه

نشاسته موجود در گیاهان به شکل گرانول می‌باشد که در گیاهان مختلف شکل و اندازه‌ی مشخصی دارد. در دانه‌ کینوا این گرانول‌های نشاسته‌ای کوچک هستند و قطری حدود 2 میکرومتر دارند. به همین دلیل هضم آسانی دارند و بصورت چربی ذخیره نمی‌شوند.

برای افراد دیابتی که نسبت به قند خون حساس هستند بسیار مفید است.زیرا نشاسته آن زود هضم است و به شکل قند خون آزاد نمی‌گردد. در نتیجه باعث بالارفتن قند خون نمی‌شود. هم چنین چون بصورت چربی ذخیره نمی‌شوند اثر چاق کنندگی ندارد. افراد مبتلا به دیابت می توانند محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه که مرکز عرضه و توزیع کینوا است تهیه کنند.

کینوا و دیابت

ارزش‌های غذایی دانه کینوا برای افراد

دانه‌ کینوا یک شبه غله‌ مفید و سالم است که در حدود 5000 سال پیش در منطقه‌ی آند در آمریکای جنوبی کشف شد. و بعد از آن در کشو‌ر‌های زیادی تولید گردید. زیرا مواد مغذی بسیار مفیدی برای همه‌ سنین از کودک تا سالمند در این گیاه شگفت انگیز وجود دارد. همچنین گیاهی سازگار به اقلیم‌های مختلف می‌باشد.

دانه‌ کینوا فراسودمند است. پروتئین کاملی دارد. تنها گیاهی است که تمام اسید آمینه‌های ضروری برای بدن انسان را دارد. املاح معدنی کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و سلنیوم در این گیاه ارزشمند وجود دارد. ویتامین‌های گروه B و E که موثر در تقویت سیستم ایمنی بدن هستند و آنتی کسیدان‌ها از دیگر اجزای این گیاه فوق العاده است.

عرضه و توزیع کینوا برای افراد مبتلا به دیابت

این مجموعه دانه کینوا را بصورت کاملا تخصصی تولید کرده و در سطح کشور عرضه می‌نماید. تولید دانه کینوا و فرآورده‌های آن مانند آرد کینوا، سویق کینوا، کینوا پرک شده و… در این مجموعه با تمام استانداردهای لازم صورت می‌گیرد. یعنی این مرکز اولین مجموعه‌ای است که دانه‌های کینوا را به طور کاملا تخصصی فرآوری می‌نماید. و بدون ذره‌ای ساپونین و تلخی و نیز سنگ‌ریزه و ناخالصی در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می‌دهد.

برای تهیه‌ دانه‌ کینوا می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس بوده و سفارش خود را ثبت نمایید. هم‌چنین این مرکز آماده‌ همکاری با انجمن‌های سلیاک و دیابت، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها بصورت خرد و عمده می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *