پخش پودر پروتئینی کینوا

قیمت آرد کینوا

پخش پودر پروتئینی کینوا در کدام مجموعه صورت می‌گیرد؟ برای تهیه پودر پروتئینی کینوا با کیفیت بالا به کدام مجموعه می‌توان مراجعه کرد؟

معرفی دانه کینوا

کینوا یک شبه غله بومی آمریکای جنوبی است که قدمتی 5000 ساله دارد. این دانه دارای مواد مغذی فراوانی از جمله ویتامین‌های گروه B و E، املاح معدنی کلسیم، منیزیوم، آهن، روی، فسفر، پتاسیم و سلنیوم، آنتی اکسیدان، فیبر فراوان، پروتئین، تمام اسید آمینه‌های ضروری بدن و اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 می‌باشد. دانه کینوا خاصیت‌های زیادی دارد که برای تمام سنین از کودکان تا سالمندان می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و محدودیتی از این نظر ندارد.

دانه کینوا

پخش پودر پروتئینی کینوا در کشور

علاوه بر تولید دانه کینوا فرآورده‌های حاصل از آن مانند پودر پروتئینی کینوا، آرد کینوا، سویق کینوا و…. در این مجموعه به صورت کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. دانه کینوا و به طبع پودر پروتئینی کینوا حاوی مقادیر بسیار مناسبی از پروتئین با کیفیت بالا می‌باشد و به همین دلیل به عنوان یک غذای کامل شناخته شده است که امروزه طرفداران زیادی در جامعه پیدا کرده است. پخش این محصول در سراسر کشور توسط این مجموعه صورت می گیرد.

پودر پروتئینی کینوا غنی از ویتامین

وجود ویتامین‌های گروه B و E در پودر پروتئینی کینوا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. ویتامین B باعث ممانعت از سفید شدن مو و ریزش آن می‌گردد و برای پیشگیری از آب مروارید چشم هم مفید است. ویتامین E در بهبود بینایی و جلوگیری از ریزش مو موثر است و هم‌چنین در سلامتی و زیبایی پوست هم نقش بسیار مهمی دارد.

پودر پروتئینی کینوا

پودر پروتئینی کینوا مفید برای افراد گیاهخوار

افراد گیاهخوار که از مصرف گوشت قرمز و سفید پرهیز می‌کنند ممکن است دچار کمبود پروتئین شوند. دانه کینوا و هم چنین پودر پروتئینی کینوا حاوی مقادیر بسیار مناسبی از پروتئین هستند که می‌تواند کمبود پروتئین را در افراد گیاهخوار تامین کند، زیرا کمبود پروتئین شدید باعث ایجاد بیماری ماراسموس می‌گردد و جایگزین مناسبی برای پروتئین حیوانی است.

برخی از منابع بخاطر مواد مغذی فراوانی که در کینوا وجود دارد به آن مولتی ویتامین گیاهی یا خاویار سبز می‌گویند. این مجموعه اولین پخش کننده پودر پروتئینی در کشور است.

افراد ورزشکار و پودر پروتئینی کینوا

افراد ورزشکار در طی تمرینات خود نیاز به منابع غنی از پروتئین دارد. پودر پروتئینی کینوا با داشتن ارزش پروتئینی بالای آن برای تامین پروتئین افراد ورزشکار گزینه‌ی بسیار مناسبی است. پودر پروتئینی کینوا علاوه بر این که می‌تواند پروتئین لازم را برای بدن افراد ورزشکار تامین کند، حاوی فیبر فراوانی است که برای افراد ورزشکار هم این موضوع اهمیت زیادی دارد چون مواد غذایی حاوی فیبر باعث می‌شود فرد زودتر احساس سیری کند و در نتیجه از خوردن غذای اضافی و چاقی و اضافه وزن جلوگیری می‌کند.

با مصرف پودر پروتئینی کینوا علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن می‌توان از عوارض ناشی از مکمل‌های شیمیایی در امان ماند، یعنی پودر پروتئینی کینوا را می‌توان جایگزین مکمل‌های شیمیایی برای عضله‌سازی کرد.

پودر پروتئینی کینوا

پخش پودر پروتئینی کینوا

بزرگترین مرکز پخش پودر پروتئینی کینوا در کشور پودر پروتئینی کینوا را با بهترین کیفیت و استانداردهای لازم تولید کرده و در سطح کشور عرضه می‌نماید. برای تهیه پودر پروتئینی کینوا می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

همکاری در پخش پودر پروتئینی کینوا

این مجموعه هم‌چنین آماده همکاری وعقد قرارداد با باشگاه‌های بدن سازی، ورزشکاران، مربیان باشگاه‌ها، رژیم درمانگرها، بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در جهت فروش پودر پروتئینی کینوا در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله می‌باشد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *