سایت جامع بذر کینوا ارگانیک

کنترل علف هرز و قیمت کینوا

سایت جامع بذر کینوا ارگانیک اطلاعات کاملی در رابطه با کشت بذر کینوا به صورت ارگانیک و همچنین کشت بذر کینوا در کلیه استانهای کشور و تولید محصولی با عملکرد بالا ارائه می نماید.

اهمیت تولید و مصرف محصولات ارگانیک

محصولات غذایی ارگانیک از جمله محصولاتی هستند که در فرآیند تولید آنها استفاده از انواع فرآورده های شیمیایی به طور کامل حذف گردیده است به همین دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی دارند. در این روش استفاده و کاربرد آفت کش‌ها و علف کش‌های مصنوعی، کود­های شیمیایی، هورمون‌ها و آنتی بیوتیک­ها تا حد امکان منع شده است.

ارزش غذایی و ویتامینها در غالب محصولات ارگانیک بسیار بیشتر از محصولات سیستم رایج است. مواد غذایی ارگانیک حاوی آنتی اکسیدان بیشتری است. آفت کشهای مصنوعی در تولید این محصولات کاهش می یابد. اما کودهای حیوانی و آلی بکار رفته در کشاورزی ارگانیک افزایش می یابد. در این سایت بذر کینوا ارگانیک با بالاترین کیفیت عرضه می گردد.

بذر کینوا

چرا تولید ارگانیک بذر کینوا؟؟؟؟

تولید کنندگان محصولات ارگانیک از دستورالعمل های بسیار سخت گیرانه ای تبعیت می کنند. بنابراین احتمال آلوده شدن اینگونه محصولات به مواد شیمایی و سمی به حداقل ممکن می رسد. مواد غذائی ارگانیک خطر بیماری ها را کاهش می دهد.

کشاورزی ارگانیک یکی از راههای کاهش مصرف سموم شیمیایی و کم کردن این مواد به منابع آب، زمین و هوا است. به همین دلیل ارزش اقتصادی و قیمت این محصولات نسبت به محصولات غیر ارگانیک چند برابر می باشد.

کشت بذر کینوا به صورت ارگانیک

بذر کینوا که بذری نسبتاً جدید است، با هدف تولید دانه در بیش از ۱۰۰ کشور جهان از جمله ایران کشت می شود. دانه کینوا سرشار از مواد غذایی، انواع پروتئین، ویتامین و آنتی اکسیدان و امگا ۳ می باشد. و همچنین تنها دانه گیاهی است که همه اسید آمینه ضروری مورد نیاز انسان را دارد.

به علاوه دانه کینوا فاقد گلوتن بوده و جایگزین غلات گلوتن دار در برنامه غذایی بیماران سلیاکی و دیابتی می گردد. ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به خاویار گیاهی معروف باشد.

 با توجه به اهمیت غذایی دانه کینوا و مصارف صنعتی و غذایی آن، تقاضای بسیار زیادی برای مصرف این محصول در بازارهای جهانی وجود دارد. ارزش اقتصادی، حاصل از کشت بذر کینوا دو برابر گندم می باشد. اما همانطور که بیان گردید در صورتی که بذر کینوا نیز به صورت ارگانیک تولید شود، ارزش اقتصادی آن تا چندین برابر افزایش می یابد.

دانه کینوا

اهمیت کشت بذر کینوا ارگانیک

خوشبختانه در جوامع مختلف و با افزایش آگاهی افراد، تقاضا برای مصرف محصولات ارگانیک بسیار بالا می باشد. به طوری که تقاضا بیشتر از عرضه این محصولات است. بنابراین کشت بذر کینوا به صورت ارگانیک ارزآوری بسیار خوبی را به همراه دارد.

برای کشت بذر کینوا ، بذر کینوا های مورد استفاده برای کشت در ایران اصلاح زراعی شده و فاقد هرگونه دست ورزی ژنتیکی میباشد. بنابراین با استفاده از کودهای بیولوژیک و رعایت شرایط ضروری به راحتی می توان دانه کینوا را به صورت ارگانیک تولید نمود.

در حال حاضر بذر کینوا در اغلب نقاط کشور مورد کشت قرار می‌گیرد و بسیاری از مراحل کاشت و برداشت آن به صورت سالم انجام می‌شود. جایگزین کردن کودهای بیولوژیک به جای کودهای شیمیایی و حذف علف کش ها و آفت کش ها باعث تولید ارگانیک این محصول می گردد.

کینوا

سایت جامع بذر کینوا ارگانیک

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور، در جهت کشت بذر کینوا در استانهای مختلف کشور با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. با توجه به جدید بودن بذر کینوا و شناخت کم نسبت به این گیاه در ایران، مجموعه ما سایت جامعه بذر کینوارا راه اندازی نموده است.

کینوا

همکاری در سایت جامع بذر کینوا ارگانیک

در این سایت اطلاعات کاملی درباره بذر کینوا، دانه کینوا، موارد مصرف و روش کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف کشور ارائه می‌شود. همچنین مجموعه ما برای کشت بذر کینوا به صورت ارگانیک کودهای بیولوژیک را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

به علاوه مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف کشور مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. و پس از عقد قرارداد محصول نهایی بذر کینوا را به صورت کاملا تضمینی خریداری می فرماید. جهت تهیه بذر کینوا شناسنامه دار کودهای بیولوژیک و دریافت اطلاعات کامل در باره بذر کینوا می توانید به سایت جامع بذر کینوا، مراجعه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *