قیمت خرید بذر کینوا اصلاح شده

خرید و فروش گیاه کینوا

قیمت خرید بذر کینوا اصلاح شده از کدام مجموعه قابل دریافت است؟ کدام مرکز بذر کینوا اصلاح شده را با تمام استانداردهای لازم تولید و عرضه می‌نماید؟

شرکت توسعه تجارت سبز ایلیا با کشت 2000 هکتار کشت در سطح کشور توانسته است گامی بزرگ در راستای توسعه و ترویج کینوا بردارد. این مجموعه بذر کینوا اصلاح شده را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد و مشاوره تخصصی مخصوص اقلیم مورد نظر ارائه می دهد. کشاورزان در هنگام کشت می توانند قرارداد خرید تضمینی نیز عقد نمایند. محصول بعد از برداشت به شرکت تحویل داده می شود و تسویه حساب با کشاورزان انجام می شود.

بذر کینوا اصلاح شده چیست؟

بذر کینوا اصلاح شده به معنی تراریخته بودن آن نیست، بلکه این بذر بعد از ورود به ایران به دلیل سازگار کردن آن برای کشت در مناطق مختلف اصلاح زراعی شد و بذر حاصله آماده تولید محصولی با کیفیت و متناسب با اقلیم ایران گردید.

در واقع بعد از چندین بار کشت کردن بذر کینوا و انتخاب برترین بوته و در پی آن تکثیر بذرهای برتر بذر کینوا اصلاح شده تولید گردید و این اصلا به معنی تراریخته بودن نیست زیرا هیچ نوع دستکاری ژنتیکی در این گیاه انجام نشده است. این مجموعه اولین عرضه کننده بذر کینوا اصلاح شده با قیمت مناسب است.

بذر کینوا اصلاح شده

قیمت و کشت بذر کینوا اصلاح شده

برای کشت بذر کینوا می‌توان از روش‌های مختلفی مانند جوی و پشته‌ای، نواری و ردیفی استفاده کرد. بذر کینوا اصلاح شده هم به طریق دستی و هم مکانیزه قابل کشت می‌باشد. از دستگاه‌های بذر کار غلات برای کاشت مکانیزه آن استفاده می‌گردد.

انتخاب زمان مناسب کشت بذر کینوا اصلاح شده از عوامل مهم در رسیدن به عملکرد قابل قبول است و کارشناسان این مجموعه با داشتن تجربیات مناسبی در زمینه کشت بذر کینوا و خرید آن با قیمت روز در سایر نقاط کشور می‌توانند به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان بدهند.

آبیاری بذر کینوا اصلاح شده

آبیاری بذر کینوا اصلاح شده هم باید به تعداد 5 تا 7 نوبت و به فواصل زمانی 10 تا 15 روز انجام گیرد. روش‌های مختلف آبیاری بذر کینوا نیز شامل غرقابی، قطره‌ای، بارانی و نوارتیپ می‌باشد. در صورت بارندگی‌هایی در طی سال می‌توان از تعداد دور آبیاری کم کرد. حتی در مناطقی که بارندگی‌های سالیانه قابل ملاحظه‌ای داشته باشند امکان کشت دیم نیز وجود دارد. این مجوعه در کنار تامین بذر با قیمت مناسب اطلاعات آبیاری را در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

آبیاری بذر کینوا اصلاح شده

عملکرد بذر کینوا اصلاح شده

عملکرد بذر کینوا به طور حداقل 2 تن در هکتار و با مدیریت زراعی صحیح  به 5/5 تا 6 تن در هکتار هم می‌رسد. مدیریت زراعی صحیح شامل عوامل مختلفی است که عبارتند از 1- استفاده از بذور اصلاح شده که اصل، شناسنامه دار و گواهی شده هستند، 2- انتخاب زمان درست کاشت بذر کینوا متناسب با هر منطقه، 3- کوددهی با استفاده از کودهای آلی و یا شیمیایی مانند NPK، سوپرفسفات تریپل و پتاس، کنترل علف‌های هرز و آفات و بیماری‌ها.

برداشت محصول کینوا

برداشت دانه کینوا حاصل از کشت بذر کینوا هم به طریق دستی و هم مکانیزه امکان پذیر است. البته برای برداشت مکانیزه حداقل 3 هکتار زمین باید باشد تا برداشت بهتری صورت گیرد. از دستگاه کمباین کلزا برای برداشت مکانیزه کینوا می‌توان استفاده کرد و فقط باید تغییرات جزئی در هد برداشت آن ایجاد گردد.این مجموعه علاوه بر عرضه کینوا اصلاح شده با قیمت مناسب اطلاعات لازم در زمینه برداشت این محصول را در اختیار کشاورزان قرار می دهد.

برداشت کینوا اصلاح شده

قیمت خرید بذر کینوا اصلاح شده

جهت استعلام قیمت خرید بذر کینوا اصلاح شده می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایید. خرید بذر کینوا اصلاح شده اصل و شناسنامه‌دار با کیفیت و قیمتی عالی از این مرکز امکان پذیر است.

خرید تضمینی بذر کینوا اصلاح شده با قیمت مناسب

هم چنین کارشناسان این مرکز با داشتن تجاربی عالی در زمینه کشت بذر کینوا در تمام نقاط کشور می‌توانند با کشاورزان عزیز در زمینه نحوه کشت بذر کینوا و هم چنین در اختیار قرار دادن بذر کینوا اصلاح شده اصل، شناسنامه‌دار و دارای خلوص بالا به شرط خرید تضمینی دانه کینوا از آنان همکاری نماید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *