فروشگاه دانه کینوا سه رنگ

خرید و فروش گیاه کینوا

اولین و بزرگترین فروشگاه دانه کینوا سه رنگ اقدامات بسیار مهمی در زمینه تولید و فروش دانه کینوا با کیفیت بالا در سه رنگ مختلف در سطح کشور نموده است. برای تهیه دانه کینوا سه رنگ با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب می‌توانید با کارشناسان این مرکز در تماس باشید.

معرفی دانه کینوا

دانه کینوا یک شبه غله است که متعلق به خانواده اسفناج است این دانه ارزشمند بومی کوه‌های منطقه آند در آمریکای جنوبی است و کشورهای پرو، بولیوی، اکوادور و شیلی از اولین کشورهای تولید کننده آن بوده‌اند. اخیرا کشور ما هم اقدامات مهمی در زمینه تولید این گیاه فوق العاده برداشته است. کینوا سرشار از مواد مفیدی است که می‌تواند در سلامتی بدن، پیشگیری و درمان بیماری‌ها نقش مهمی داشته باشد.

دانه کینوا سه رنگ

ارزش غذایی دانه کینوا سه رنگ

دانه کینوا کیفیت پروتئینی بالایی دارد و به همین دلیل به عنوان یک غذای کامل شناخته می‌شود. تنها گیاهی که تمام 9 اسیدآمینه ضروری بدن را دارد کینوا می‌باشد و این عامل ارزش غذایی کینوا را دو چندان نموده است. افرادی که می‌خواهند یک وعده غذایی بسیار کاملی را بصورت روزانه مصرف نمایند دانه کینوا یک انتخاب بسیار مناسبی برای آن‌ها است.فروشگاه دانه کینوا سه رنگ بهترین دانه کینوا را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دانه کینوا غذایی مقوی برای تمام سنین

یکی از ارزش‌های بسیار مهم دانه کینوا این است که برای تمام گروه‌های سنی از کودکان گرفته تا سالمندان مفید و قابل استفاده است و تمامی افراد بدون محدودیت می‌توانند در رژیم غذایی خود آن را مصرف کنند.

کودکان با توجه به اینکه در سن رشد هستند و باید مواد مفیدی در این دوران مصرف کنند دانه کینوا می‌تواند در رشد و نمو سیستم عصبی، رشد و تحکیم دندان‌ها و استخوان‌هایشان و.. نقش موثری داشته باشد. سالمندان باید غذاهایی مصرف کنند که هم سبک و خوش هضم باشد و هم انرژی کافی برای آن‌ها داشته باشد و کینوا می‌تواند برای آن‌ها بسیار مفید باشد.

فروشگاه دانه کینوا سه رنگ

دانه کینوا دارای طیف رنگی وسیعی از زرد تا قرمز و قهوه‌ای تا سیاه می‌باشد. اما رنگ‌های اصلی آن سفید، قرمز و سیاه است. هر سه رنگ دانه کینوا دارای ارزش غذایی یکسانی هستند و تفاوت عمده آن‌ها در رنگشان می‌باشد. علاقه مندان می توانند بهترین دانه های کینوا سه رنگ را از فروشگاه این مجموعه تهیه نمایند.

کینوا سه رنگ

دانه سفید کینوا

دانه کینوا سفید بافت سبک‌تر و نرم‌تری دارد و بعد از پخته شدن طعمی مطبوع و ملایم مشابه برنج دارد. طعم این رنگ از دانه کینوا بیشتر مورد پسند افراد است و در واقع تغییری زیادی در مزه غذا ایجاد نمی‌کند و طرفداران بیشتری دارد.

دانه قرمز کینوا

دانه قرمز کینوا بافت سنگین‌تر و سفت‌تری از دانه سفید کینوا دارد و بعد از طبخ آن سفتی بافت خود را حفظ کرده و بیشتر برای تزئین سالادها از آن استفاده می‌کنند. همانطور که گفتیم ارزش غذایی هر سه رنگ دانه کینوا تفاوت زیادی با هم ندارد فقط دانه کینوا قرمز به دلیل رنگ قرمز آن آنتی اکسیدان بیشتری دارد. علاقه مندان میتوانند این نوع محصول را به راحتی از فروشگاه کینوا تهیه کنند.

دانه سیاه کینوا

این رنگ از دانه هم مانند دانه قرمز آن دارای بافت سفت و سنگینی است که در حین پخته شدن بافت خود را حفظ می‌کند و برای تزئین سالاد هم کاربرد دارد. به دلیل وجود مالت در این رنگ از دانه کینوا در صنعت نوشیدنی کاربرد مناسبی دارد.

کینوا سه رنگ

فروشگاه دانه کینوا سه رنگ

فروشگاه دانه کینوا سه رنگ با کیفیت ترین دانه‌های کینوا سه رنگ را با قیمتی بسیار مناسب‌تر از نوع وارداتی آن‌ها تولید و عرضه می‌نماید. کارشناسان این مجموعه آماده مشاوره رایگان مشتریان عزیز در اقصا نقاط کشور تنها از طریق یک تماس می‌باشند.

همکاری در فروشگاه دانه کینوا سه رنگ

این مجموعه هم‌چنین آماده همکاری و عقد قرار داد با مراکزی مانند بیمارستان‌ها، انجمن‌های سلیاک و دیابت، هتل‌ها، رستوران‌ها، باشگاه‌های بدن سازی، فروشگاه‌ها، هایپر مارکت‌ها و عطاری‌ها در تهیه دانه کینوا در مقادیر خرد و عمده و بصورت بسته بندی و فله نیز می‌باشد. فروشگاه دانه کینوا سه رنگ دارای با کیفیت ترین دانه های کینواست. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *