نمایندگی کینوا ساپونین زدایی شده

قیمت خرید فروش کینوا زنجان

برای گرفتن نمایندگی کینوا ساپونین زدایی شده در استان های مختلف کشور می توانید با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید و نیز کینوا ساپونین زدایی شده را با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب می توانید از این مجموعه تهیه نمایید.

دانه کینوا

 کینوا گیاهی بومی آمریکای جنوبی است. که امروزه در اغلب کشورهای دنیا کشت می شود. کینوا دارای سه رنگ اصلی سفید، قرمز و سیاه است. رنگ سفید کینوا بیشتر مورد پسند افراد است البته که کینوا قرمز هم خواص آنتی اکسیدانی بسیار خوبی دارد.

کینوا سفید یا طلایی مانند برنج طبخ شده و یک غذای سبک و در عین حال مقوی است که فرد را مدت زمان بیشتری سیر نگه می دارد. از کینوا قرمز و سیاه در تهیه سالاد سرد و برای تزئین غذا با رنگ طبیعی و سالم استفاده می کنند، کینوا قرمز و سیاه دارای مقدار مناسبی آنتی اکسیدان هستند. آنتی اکسیدان ها در پیشگیری از سرطان نقش موثری دارند. از کینوا علاوه بر مصرف مستقیم، به صورت آرد برای تهیه نان، فرنی، بیسکوییت، کیک و در ترکیب با آرد های دیگر در تهیه نان هم مصرف می شود.

ساپونین در کینوا

 کینوا هم مانند بقیه گیاهان یک پوسته دارد که آن پوسته از ماده ای به ساپونین تشکیل شده است، ساپونین یک ماده ی صابونی و سمی است که در پوسته کینوا وجود دارد و در صورت عدم حذف آن مشکلاتی برای فرد مصرف کننده به بار می آورد. در واقع ساپونین با داشتن طعم تلخ از گیاه در برابر حشرات و آفات مراقبت می کند. بنابراین در هنگام خرید کینوا باید حتما دقت لازم را به کار ببریم تا از مراکز معتبری که به صورت رسمی در تولید و عرضه کینوا با کیفیت و ساپونین زدایی شده فعالیت دارند آن را تهیه کنیم.

کینوا

کینوا ساپونین زدایی شده و نمایندگی خرید

 متاسفانه مراکزی در کشور وجود دارند که بدون اینکه ساپونین موجود در پوسته کینوا را از بین ببرند، اقدام به فروش کینوا با قیمت های پایین میکنند و بعضی از مردم به دلیل ناآگاهی از آن مراکز خرید می کنند و با طعمی تلخ مواجه شده و به این دلیل دیگر تمایلی به خرید و مصرف کینوا ندارند، اما این مجموعه با بکارگیری دستگاه های پیشرفته در زمینه فرآوری کینوا و حذف ساپونین موجود در آن اقدامات لازم را انجام میدهد و مشتریان گرامی می توانند با خیال راحت کینوا ساپونین زدایی شده بهترین کیفیت را با قیمت عالی و بدون نیاز به شستشو از این مجموعه تهیه و مصرف نمایند.  

نمایندگی کینوا ساپونین زدایی شده

این مجموعه با ترویج کشت کینوا در 1000 هکتار از زمین های استان های مختلف اقدام به تولید کینوا نموده است. محصول تولید شده کینوا را از سراسر کشور جمع اوری و در کارخانه فراوری کینوا با تجهیزات پیچیده ای ساپونین زدایی می کند. شرکت ایلیا دارای کیفیت محصول فوق العاده ای می باشد که نه تنها تلخی ندارد بلکه نیاز به شست شو نیز ندارد. دانه کینوا ساپونین زدایی شده تولید شده در این شرکت دارای آنالیز ها و استاندارد های لازم می باشد. لذا علاقه مندان می توانند برای اخذ نمایندگی برای شهر یا استان خود اقدام نمایند و دانه کینوا فله و بسته بندی را با کیفیت عالی با حمایت و مجوزات شرکت خرید و فروش نمایند.

تمام انجمن های سلیاک و دیابت، باشگاه ها، رستوارن ها، هتل ها و بیمارستان ها می توانند کینوا ساپونین زدایی شده و با بهترین کیفیت را به صورت خرد و عمده از این مجموعه تهیه کنند و از مشاوره کارشناسان این مرکز بهره مند گردند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *