قیمت فروش کینوا سفید

قیمت فروش دانه کینوا ایلام

در بزرگترین مرکز تولید و عرضه محصولات کینوا ، کینوا سفید که پرکاربردترین نوع کینوا از نظر رنگ است ، پس از فرآوری صنعتی ، بسته بندی شده و با قیمت مناسب در سراسر کشور به فروش می رسد .

استعلام قیمت فروش کینوا سفید

کینوا سفید ، توسط مجموعه ما در داخل کشور مورد کشت قرار گرفته و پس از برداشته دانه‌های کینوا و حذف مواد زائد مخلوط با آن این دانه ها در کارخانه صنعتی فرآوری می‌شود . طی فرایند فرآوری کینوا سفید ساپونین زدایی شده و برای مصرف آماده می گردد و قیمت فروش را میتوانید جویا شوید.

کینوا سفید ساپونین زدایی شده و عاری از مواد زائد ، با رنگ شفاف و درشت ، بسته بندی می گردد تا در سراسر کشور به فروش برسد . کلیه مراکز عرضه و توزیع محصولات سالم و فری گلوتن ، رستوران ها ، هتل ها ، انجمن های سلیاک و دیابت ، باشگاه های بدنسازی و مراکز تولید محصولات تبدیلی می‌توانند کینوا سفید را به صورت عمده از این مجموعه تهیه نمایند . قیمت فروش انواع محصولات کینوا سفید را می توانید با کیفیت عالی در این سایت جویا شوید.

کینوا سفید و بسته بندی شده به صورت خرد نیز در اختیار علاقه‌مندان در کلیه استانها قرار می‌گیرد . در صورتی که تمایل به تهیه کینوا سفید ، با قیمت مناسب و کمتر از نوع وارداتی و کیفیت بالا دارید ، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید . و از خدمات ویژه این مجموعه استفاده نمایید .

کینوا دیابت

انواع دانه و محصولات کینوا

دانه های کینوا از نظر رنگ دارای طیف رنگی بسیار وسیعی در مناطق مختلف جهان می‌باشند . به ‌طور کلی از دانه‌های کینوا از نظر رنگ در سه دسته سفید ، قرمز و سیاه دسته بندی می شود .

این دانه ها از ارزش غذایی بسیار شبیه هم هستند ، البته خواص آنتی اکسیدانی دانه های قرمز و سیاه از نوع سفید بیشتر است . اما دانه های سفید کینوا به علت طعم مطلوب تر ، رنگ و پخت سریع تر و مورد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند . برای اطلاع از قیمت فروش بهترین کینوا سفید ایرانی با این مجموعه در ارتباط باشید.

انواع دانه های کینوا سفید و رنگی توسط مجموعه ما تولید و در کلیه استان ها عرضه می گردد . همچنین از کینوا سفید پس از فرآوری محصولات مختلفی از جمله انواع آرد ، ادویه کینوا ، اسنک کینوا ، ماسک صورت کینوا نیز تولید می گردد . تمام این محصولات که دارای استانداردهای لازم است ، به صورت خرد و عمده در کلیه مناطق کشور در اختیار علاقه مندان عزیز قرار می گیرد .

محصولات کینوا

روش مصرف کینوا سفید

مصرف دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالای آن برای تمام سنین توصیه شده است . دانه کینوا سفید مشابه برنج کته و یا آبکش می شود . برای تهیه کته کینوا سفید می توانید آن را با آب یا آب گوشت و آب سبزیجات مخلوط کرده و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه حرارت دهید .بهترین قیمت فروش کینوا سفید در این مجموعه ارائه می شود.

همچنین این دانه ها را می توان پس از پخت ، به انواع سالاد اضافه نمود . دانه کینوا را برای بهبود ارزش غذایی و غذاهای آبکی مختلف از جمله انواع‌ سوپ ، حلیم ، آش می توان اضافه کرد . از کینوا سفید انواع برگر ، پیتزا ، پاستا ، کتلت و سالاد تهیه می شود . قیمت فروش بهترین کینوا را می توانید به صورت بسته بندی و تناژ از کارشناسان استعلام نمایید.

غذاهای متنوع بسیار زیادی از دانه کینوا تهیه می شود . با مصرف دانه کینوا به صورت روزانه می توانید از مواد مغذی موجود در آن برای سلامت دستگاه ایمنی ، دستگاه گوارش ، دستگاه عصبی و رشد کودکان خود بهره مند شوید . برای اطلاع از قیمت فروش کینوا سفید می توانید از کارشناسان این مجموعه اطلاعات کافی کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *