سایت فروش کینوا رژیمی

مصرف کینوا برای کودکان

در این سایت فروش اینترنتی کینوا رژیمی با بهترین کیفیت و زیر نظر متخصصان مربوطه تهیه شده و در اختیار مصرف کنندگانی که به دنبال یک رژیم غذایی سالم هستند و نیز عموم مردم قرار می گیرد. جهت مشاوره و پشتیبانی رایگان می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

خواص دانه کینوا

 کینوا گیاهی است که بصورت بومی در منطقه آند در آمریکای جنوبی کشت می شود، اما امروزه دانشمندان با تحقیق در مورد خواص این گیاه مفید به این نتیجه رسیده اند که کینوا سرشار از پروتئین، اسید آمینه های ضروری بدن، ویتامین، املاح معدنی و هم چنین یک انرژی زای طبیعی است. به دلیل این همه ماده مفید در کینوا به آن مولتی ویتامین گیاهی یا خاویار گیاهی نیز می گویند.

کینوا چه تاثیری بر رژیم دارد؟

 کینوا سرشار از فیبر می باشد و برای افرادی که علاقمند به رژیم گرفتن و داشتن یک برنامه غذایی سالم هستند می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای برنج باشد. در حالی که به طور طبیعی فیبر موجود در برنج خیلی ناچیز اما در کینوا با این یک غله محسوب می شود اما فیبر قابل توجه و بیشتر از سیب در آن وجود دارد.

در واقع غذاهای سرشار از فیبر در افراد علاقمند به رژیم و تناسب اندام نقش بسزایی دارد. فیبر بیشتر در سبزیجات یافت می شود و از آنجایی که مصرف بیش از حد سبزیجات نیز در رژیم غذایی مرسوم نیست و کودکان نیز کمتر علاقه ای به خوردن سبزیجات دارند.

در نتیجه کینوا که هم می تواند جایگزین برنج بشود و هم فیبر قابل توجهی دارد برای افرادی که می خواهند رژیم بگیرند بسیار مناسب است. از طرفی قطع برنج ممکن در رژیم غذایی باعث ریزش مو و شکستگی ناخن و کم خونی بشود که خوشبختانه ویتامین B موجود در کینوا به این دلیل که مقدار ان با میزان ویتامین ب در برنج یکسان است،  از این مسئله جلوگیری می کند.

بنابراین افرادی که مایل به رژیم گرفتن هستند می توانند از کینوا برای مصرف روزانه خود استفاده نمایند زیرا هم فیبر فراوان دارد و هم ویتامین B به میزان کافی دارد. کینوا تنها گیاهی است که تمام اسیدآمینه های لازم برای بدن را دارد و سرشار از پروتئین است.

سایت فروش کینوا رژیمی و تاثیر در گیاهخواری

 امروزه استفاده از یک سری پودرهایی در باشگاه های بدن سازی برای عضله سازی شیوع پیدا کرده است که استفاده از آن ها می تواند خطرات زیادی از جمله اعتیاد بدن به آن مواد مضر را ایجاد کند، اما کینوا با داشتن پروتئین سالم می تواند به افرادی که میخواهند عضلاتی سالم و زیبا بسازند کمک کند. در این سایت فروش می توانید کینوا رژیمی و مشتقات آن را با کیفیت عالی در سراسر کشور سفارش دهید.

افرادی که گیاه خوار هستند می توانند برای جبران کمبود پروتئین از پروتئین گیاهی استفاده کنند و کینوا کامل ترین منبع پروتئین در بین گیاهان است. افرادی که سلیاک دارند و نمی توانند مواد حاوی گلوتن مصرف کنند می توانند با استفاده از دانه کینوا انواع غذاهای دلخواه را بدون محدودیت طبخ کنند. همچنین افراد سلیاکی می توانند با استفاده از آرد کینوا انواع نان ها و شیرینی ها و کیک های مختلف را طبخ کرده و نه تنها این محصولات طعم بسیار ملایم و فوق العاده ای دارد بلکه تمامی خواص و ارزش غذایی خود را حفظ می کند.

کینوا و گیاه خواری

سایت فروش کینوا رژیمی

 امروزه با توجه به مراکز و سایت های غیر معتبری که در زمینه فروش کینوا رژیمی در کشور اقدام می کنند، دستیابی به دانه کینوا با کیفیت و سالم و بهداشتی برای مردم بسیار با اهمیت است. شرکت ما بصورت اینترنتی در زمینه فروش کینوا با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار عموم مردم در سطح کل کشور می باشد.

بهترین دانه کینوا رژیمی را بصورت خرد و عمده میتوانید بصورت اینترنتی از این سایت فروش خریداری کنید. لازم به ذکر است که مجموعه ما آماده همکاری با رژیم درمانگرها، مشاوران تغذیه و باشگاه های بدن سازی در سراسر کشور می باشد. این مجموعه در انواع حجم های بسته بندی و تناژ قابلیت ارسال بار داشته و در استان ها و شهر های مختلف سفارش می پذیرد.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *