قیمت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین ساری

خرید خاویار گیاهی کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین ، را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ کدام مجموعه ، دانه کینوا بدون ساپونین در ساری عرضه می نماید؟ کدام مرکز دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری و عرضه می کند؟

ارزش غذایی دانه کینوا به علت داشتن چه موادی است؟

دانه کینوا که جزوه شبه غلات دسته بندی می شود ، دانه ای نشاسته ای است که به خانواده تاج خروس تعلق دارد . این دانه بسیار ریز و با وزن هزار دانه بین ۲ تا ۳ گرم می باشد . مواد مغذی موجود در دانه کینوا ، باعث شده تا مصرف آن در سال های ما در کشورهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد .

دانه کینوا ، تمام اسید آمینه های ضروری مورد نیاز برای انسان را دربر دارد . این دانه همچنین دارای خواص آنتی اکسیدانی بالایی بوده و مواد مفیدی از جمله فلاونوئیدها می باشد . علاقه مندان به محصولات رژیمی و سایم می توانند قیمت خرید فروش کینوا را در ساری و سایر شهر های شمالی در این مجموعه جویا شوند.

ویتامین E و ویتامین های گروه B از جمله فولات ، تیامین ، نیاسین ، ریبوفلاوین و پیروکسین در دانه کینوا وجود دارد . املاح معدنی مفید نیز مانند کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، روی ، آهن ، مس و فیبر باعث بالا رفتن ارزش غذایی دانه کینوا گردیده است .

دانه کینوا ، غذایی بسیار سبک و تأمین کننده نیاز گروه های سنی مختلف به اسیدهای آمینه ، پروتئین و ویتامین های گروه B و ویتامین E می باشد .

کینوا

چرا باید ساپونین از دانه کینوا حذف شود؟

دانه کینوا پخت سریع دارد و با اضافه کردن مقداری نمک ، روغن و آب و حرارت دادن پس از ۱۰ دقیقه پخته می شود . دانه کینوا پخته شده را می توان به انواع سالاد اضافه کرد .

همچنین برای تهیه انواع سوپ ، حلیم ، فرنی و مخلوط با برنج و پاستا تهیه نمود . البته قبل از مصرف دانه کینوا لازم است  به نوع دانه توجه شود . برای مصرف باید دانه کینوا بدون ساپونین را انتخاب نمایید . بهترین قیمت فروش کینوا در شهر های شمالی به خصوص ساری را می توانید در این مجموعه استعلام نمایید.

پس از تولید دانه کینوا در مزرعه ، این دانه در پوسته خود ماده‌ای به نام ساپونین دارد . ساپونین ماده گلیکوزیدی و تلخ مزه است که مقدار زیاد آن برای انسان سمی است و لازم است قبل از مصرف حذف گردد .

مجموعه ما برای اولین بار در ایران ، دانه کینوا را به صورت صنعتی فرآوری نموده و ساپونین آن را حذف می کند . این مجموعه دانه بدون ساپونین و آماده به طبخ را در کلیه استانها عرضه می نماید .

دانه کینوا بدون ساپونین را می‌توان برای تهیه انواع غذا ها و افزایش ارزش غذایی خوراکی های مختلف استفاده کرد .

کینوا

قیمت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین ساری

همانطور که بیان گردید ، مجموعه ما برای اولین بار درکشور دانه کینوا را پس از فرآوری صنعتی ، بدون ساپونین عرضه می نماید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا بدون ساپونین و با کیفیت را با قیمت مناسب ، در ساری و سایر مناطق عرضه می کند .

مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی را بدون ساپونین ، در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده در ساری توزیع می نماید . قیمت دانه کینوا را می توانید ، از این مجموعه استعلام نمایید .

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها ، بیمارستان ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی در زمینه تامین دانه کینوا بدون ساپونین در ساری و سایر استانهای کشور می باشد .

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا و تهیه دانه کینوا بدون ساپونین در ساری و دیگر مناطق کشور ، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *