خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین

کینوا

برای خرید فروش دانه کینوا بدون ساپونین می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران، در ارتباط باشید و در زمینه تولید و مصرف آن مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی دانه کینوا

گیاه کینوا که دارای ظاهری مشابه علف هرز سلمه تره است، گیاهی زراعی است که در سال های اخیر مورد توج قرار گرفته است. هدف اصلی از کشت گیاه کینوا، تولید دانه هایی با ارزش غذای و صنعتی است. پس از رسیدگی فیزیولوژیک گیاه کینوا، دانه کینوا از آن برداشت می شود.

دانه کینوا بومی کوه های آند در آمریکای جنوبی است که از حدود 5000 سال قبل تا کنون، در این منطقه کشت می شود. دانه کینوا شبه غله ای جایگزین برنج است که مواد غذایی زیادی دارد. ارزش غذایی بالایی دانه کینوا، باعث شده که به خاویار گیاهی معروف شود. در ایران خرید فروش کینوا بدون ساپونین بسیار توسعه یافته است . علاقه مندان به مصرف کینوا می توانند برای خرید فروش کینوا بدون ساپونین می توانید با کارشناسان این مجموعه در تمام کشور در ارتباط باشید.

کینوا خاویار گیاهی بدون ساپونین

سازمان فائو با همکاری کشورهای تولید کننده مانند اکوادور، شیلی، پرو و بولیوی، سال 2013 را سال کینوا نام نهاده است. این سازمان ارزش غذایی دانه کینوا را با شیر خشک مقایسه کرد. و سایر سایر کشورها را به کشت بذر و تولید دانه کینوا ترغیب نمود.

سازمان فائو هدف از کشت سراسری دانه کینوا را مبارزه فقر و گرسنگی و تامین امنیت غذایی مردم جهان عنوان نمود. در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان بذر کینوا را کشت می کنند و دانه مغذی آن را برای مصارف مختلف غذایی و صنعتی، استفاده می کنند. فروشنده های محصولات سالم و ارگانیک می توانند برای خرید فروش انواع کینوا بدون ساپونین در حجم های مختلف عمده و بسته بندی می توانید با متخصصان این مجموعه ارتباط بگیرید.

همچنین دانه کینوا برای تهیه انواع سالاد، سوپ و انواع خورشت و به صورت کته و آبکش و آرد آن برای تهیه انواع نان غنی شده، فرنی، و غلات صبحانه کاربرد دارد.

کینوا

اسید آمینه و کربوهیدرات دانه کینوا

دانه کینوا سرشار از پروتئین، ویتامین B و E، آنتی اکسیدان و املاح معدنی مفید است. تنها دانه گیاهی که با داشتن 9 اسید آمنیه، همه اسید آمینه های ضروری برای بدن انسان را دارد، دانه کینوا می باشد. و تعادل آمینواسیدی دانه کینوا نیز نسبت به سایر غلات مناسب است.

میزان اسیدآمینه لیزین، متیونین و ترئونین موجود در دانه کینوا نسبت به غلات خانواده گندمیان بیشتر است. همچنین میزان پروتئین دانه کینوا به اندازه تخم مرغ و نصف مقدار پروتئین گوشت است. پروتئین موجود در دانه گیاه کینوا به طور متوسط دو برابر میزان پروتئین برنج و گندم است. برای خرید فروش کینوا بدون ساپونین با کیفیت عالی و استاندارد مناسب می توانید با این مجموعه در تماس باشید.

کینوا بدون ساپونین در تغذیه

مهم ترین کربوهیدرات موجود در دانه کینوا نشاسته است که به مقدار 3 درصد قند دانه کینوا می باشد. قندهای محلول دانه کینوا شامل ساکارز، گلوکز و میزان کمی فروکتوز است. گرانول های نشاسته ای موجود در دانه کینوا بسیار کوچک هستند. به همین دلیل به سرعت هضم شده و چاق کننده نیستند.

مصرف دانه هیچ محدودیت سنی ندارد، بلکه مصرف دانه کینوا به عنوان غذایی سبک و مفید، برای خردسالان تا سالمندان توصیه می شود. همچنین خانم های باردار و شیرده می توانند از اسیدهای آمینه، پروتئین و ویتامین و املاح معدنی مفید موجود در دانه کینوا استفاده نمایند.

کینوا

خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین

ســاپونین ترکیبــی تلــخ مــزه، گلیکوزیدی و صابونی است که در آب حل می شود. این ماده در پوســته خارجــی دانه کینــوا کــه دارای چهــار لایــه اســت، وجود دارد. هدف از تولید ســاپونین در دانه کینوا، دفــاع در مقابــل حشــرات، پرنــدگان و بیماری هاســت کــه بــه دلیل مــزه تلــخ آن می باشد.

مجموعه ما ســاپونین زدائی دانه کینــوا را به صورت صنعتی و با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می دهد. دانه کینوا ســاپونین زدایی شــده  عــلاوه بــر مصــرف مســتقیم، برای تولید آرد و انواع فرآورده ها استفاده می شود.

جهت اطلاع از قیمت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین، در استان های مختلف کشور، می توانید با ما تماس بگیرید. مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، دانه کینوا بدون ساپونین و آماده طبخ را به صورت عمده و بسته بندی، عرضه می نماید.

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید محصولات حاوی دانه کینوا بدون ساپونین، پیشقدم باشند.

جهت خرید و فروش دانه کینوا بدون ساپونین و ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا سفید و رنگی، فاقد ساپونین، می توانید با ما در ارتباط باشید و از سایر خدمات این مجموعه، نیز استفاده نمایید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *