نمایندگی انواع دانه کینوا

خرید و فروش گیاه کینوا

برای اخذ نمایندگی انواع دانه کینوا و محصولات مشتق شده از کینوا می توانید در این مجموعه با کارشناسان مربوطه در تماس باشد.

اهمیت مصرف دانه کینوا در بین مردم

با توجه به افزایش قیمت محصولات غذایی و اتفاقاتی که در چند سال اخیر در سیاست‌های اقتصادی و کشاورزی کشور افتاده ، مردم به این سمت روی آورده‌اند که از مواد غذایی که به سوپر فودها و مواد فراسودمند لقب گرفته بیشتر استفاده کنند .

در واقع مردم ترجیح می دهند به جای این ‌که هزینه مشخصی را برای خرید کالای بی ‌کیفیت و با ارزش غذایی کم خرج کنند همان هزینه را بر روی محصولات غذایی فراسودمند و سوپر فود هزینه کنند تا هر چند با میزان کم اما نیازهای بدن را بتوانند برطرف کنند. علاقه مندان برای اطلاع از نمایندگی های انواع دانه کینوا کشور می توانند با این مجموعه در تماس باشند.

 با توجه به این‌که سوپر فودها در سال‌های اخیر به شدت مصرف آن در ایران رواج یافتهاست ،  بسیاری از صنوف مختلف ازجمله هارپر مارکت‌ها ، شرکت ‌های پخش مجموعه ‌های عرضه‌ کننده محصولات مختلف علاقه ‌مند هستند که انواع سوپر فودها و محصولات فراسودمند را در بین محصولات خود داشته باشند تا بتوانند مشتریان خود را بیش از پیش حفظ کند.

انواع دانه کینوا تولید شده در ایران و نمایندگی

 یکی از این محصولات فوق ‌العاده سوپر فود و فراسودمند کینوا است . این دانه در ده سال اخیر در ایران کشت شده و تولید شده و توسط این مجموعه مورد فرآوری قرار گرفته است.

دانه کینوا یکی از بهترین محصولات تولیدی در کشور می باشد که قابل رقابت با محصولات وارداتی است . دانه دارای انواع مختلفی است رنگ‌های کینوا در دنیا به ‌طورکلی به سه دسته سفید، قرمز و مشکی تقسیم‌بندی می‌شوند. برای اخذ نمایندگی در انواع محصولات کینوا در کشور می توانید با این مجموعه در تماس باشد.

 که نوع سفید آن در داخل کشور بیشترین سطح زیر کشت را داشته و بیشترین تولید را نیز دارد. همچنین با توجه به این که کینوا سفید به نسبت نوع قرمز و مشکی طبخ راحت ‌تری دارد، طعم لطیف تری دارد و درواقع تمام طعم و مزه غذا را تغییر نمی‌دهد باعث شده در بین ایرانی‌ها بسیار مورد استفاده قرار بگیرد و بیشتر از نوع قرمز و مشکی در طبخ غذا مورداستفاده قرار گیرد.

کینوا

فراوری دانه کینوا

نوع قرمز و مشکی کینوا حالت لوکس تری دارد و بیشتر در انواع سالاد در رستوران‌های لوکس استفاده می شود. دانه کینوا بعد از کشت در مزارع استان‌های مختلف ، توسط این مجموعه خریداری می‌شود و در کارخانه فرآوری با فناوری بسیار پیچیده که روی آن انجام می‌شود و پرسه فرآوری باعث می‌شود که تلخی دانه گرفته شود. پوسته سمی آن را که باعث مسمومیت می شود از آن جدا شود و بعد در نهایت شستشو و آنتی باکتریال استفاده می شود. نمایندگی های سراسر کشور در حوزه ی دانه کینوا می توانند بهترین محصول باکفیت را در استان های مختلف در انواع بسته بندی ها سفارش دهند.

 دانه تولید شده در این مجموعه دارای رنگ بسیار عالی و سفید درخشان نیز که دارای کیفیت و طعم فوق‌ العاده‌ای می‌باشند و تلخی ندارد . همچنین قابلیت رقابت با انواع محصولات وارداتی کینوا را دارد.

نمایندگی انواع دانه کینوا

افرادی که علاقمند هستند در این مجموعه نمایندگی محصولات دانه کینوا را داشته باشند ، چه محصولات رنگی کینوا و چه دانه سفید و چه آرد کینوا و سویق کینوا ، پودر کینوا ، ادویه کینوا وماسک کینوا این افراد می‌توانند با ارسال رزومه ای و با ارتباط گرفتن با کارشناس این مجموعه مشاوره بگیرند.

این مجموعه بعد از ظرفیت سنجی و بررسی پتانسیل های طرفین می‌تواند با این افراد عقد قرارداد نمایندگی نموده و این افراد می‌توانند نمایندگی انواع دانه کینوا را در شهر و استان خود اخذ نمایند.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *