مرکز خرید دانه کینوا درجه یک

کینوا

از کدام مرکز می‌توان دانه کینوا درجه یک خرید نمود؟ آیا دانه کینوا درجه یک در داخل ایران نیز تولید می‌شود؟ ارزش غذایی دانه کینوا درجه یک به دلیل وجود چه موادی است؟

دانه کینوا- خاویار گیاهی

دانه کینوا ، دانه ای روغنی و شبه غله است که سرشار از مواد غذایی مفید برای بدن می باشد . ارزش غذایی بالای دانه کینوا باعث شده که به خاویار گیاهی معروف شود . دانه کینوا به عنوان تنها دانه گیاهی که همه اسیدآمینه های ضروری برای انسان را دارد ، شناخته شده است .

دانه کینوا دارای ۹ اسید آمینه ضروری برای انسان بوده و به عنوان یک پروتئین کامل محسوب می شود . همچنین انواع املاح معدنی مانند کلسیم ، منیزیم ، آهن ، مس ، روی و منگنز در دانه کینوا وجود دارد . دانه کینوا دارای ویتامین E و ویتامین‌های گروه B شامل؛ تیامین ، نیاسین ، ریبوفلاوین و فولات می باشد . خرید دانه کینوا درجه یک به صورت ایرانی در این مجموعه عرضه می گردد.

به همین دلیل غذایی بسیار مناسب برای کودکان ، نوجوانان و جوانان ، بزرگسالان و سالمندان است . همچنین زنان باردار و شیرده نیز می توانند از مواد غذایی موجود در دانه کینوا استفاده نماید .

کینوا کودک

تولید دانه کینوا درجه یک در ایران

در سال های اخیر ، کشت بذر و تولید دانه کینوا در استان‌های مختلف کشور مورد توجه قرار گرفته است . دانه کینوا تولید شده در داخل کشور ، دارای کیفیت بسیار مناسب وزن هزار دانه بالایی است .

در برخی از مناطق کشور دانه کینوا درجه یک ، برای صادرات بسیار مناسب میباشد . پس از برداشت دانه کینوا به علت وجود ساپونین در پوسته آن ، دانه کینوا نیاز به فراوری دارد . دانه کینوا درجه یک را می توانید با بهترین کیفیت از این مرکز خرید نمایید

مجموعه ما برای اولین بار در کشور ، دانه کینوا در جه یک را به صورت صنعتی ، فرآوری می نماید . دانه آماده به طبخ کینوا و درجه یک ، در کلیه استانها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد

کینوا

مرکز خرید دانه کینوا درجه یک

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا در کشور ، دانه کینوا درجه یک و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده عرضه می نماید . این مجموعه دانه کینوا های فراوری شده ، درجه یک و آماده به طبخ را به صورت بسته بندی و عمده در کلیه استان ها عرضه می شود .

برنج کینوا

همکاری با مرکز خرید دانه کینوا درجه یک

مجموعه ما دانه کینوا درجه یک رنگی و سفید را به صورت عمده در تناژ بالا ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه آماده همکاری در زمینه تامین دانه کینوا ، به صورت عمده در تناژ بالا ، برای رستوران ها ، هتل ها ، بیمارستان ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی می باشد .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا درجه یک و تهیه دانه و آرد کینوا به صورت بسته بندی و عمده ، میتوانید با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *