قیمت فروش دانه کینوا لاغری

کینوا

قیمت فروش دانه کینوا برای لاغری را از کدام مرکز می توان استعلام نمود؟ فواید مصرف دانه کینوا در رژیم لاغری چیست؟ کدام مرکز دانه کینوا سفید و رنگی و آردی کینوا را عرضه می نماید؟

تولید دانه کینوا در ایران

دانه کینوا شبه غله ای، دولپه‌ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است که بومی آمریکای جنوبی می باشد . از هزاران سال قبل تاکنون مردم منطقه آند در آمریکای جنوبی ، دانه کینوا را به عنوان غذای اصلی استفاده می نمایند .

در سال ‌های اخیر ،کشت بذر و تولید دانه کینوا در مناطق مختلف جهان از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر دانه کینوا در استان‌های مختلف کشور، مورد کشت قرار گرفته و دانه های با کیفیت مناسب با وزن هزار دانه بالا در داخل کشور تولید می شود. دانه تولید شده در داخل کشور کیفیت بسیار خوبی دارد و حتی برای صادرات نیز مناسب است. همچنین قیمت دانه کینوا ایرانی از نوع وارداتی آن بسیار کمتر است.

کینوا

اثرات مصرف دانه کینوا برای کاهش وزن

همانطور که می دانید، برای کاهش وزن و یک رژیم لاغری مناسب، باید کالری کمتری از سوختن بدن، مصرف نمود. برخی از خواص غذایی با افزایش متابولیسم یا کاهش اشتها، می توانند کاهش وزن را افزایش داده و باعث لاغری شوند. قیمت فروش دانه کینوا برای لاغری را می توانید از کارشناسلن این مجموعه استعلام نمایید.

دانه کینوا سرشار از پروتئین است. وجود پروتئین در این دانه هم متابولیسم را افزایش می دهد و هم اشتها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. بنابریان غذایی مناسب برای گنجاندن در رژیم لاغری می باشد. از دیگر عوامل موثر بر کاهش وزن، مقدار زیاد فیبر است. مقدار زیاد فیبر، احساس سیر بودن را افزایش داده و باعث می شود که فرد به طور کلی، کالری کمتری مصرف نماید. دانه کینوا سرشار از فیبر است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم دانه کینوا این است که از شاخص گلیسمی پایینی برخوردار است. انتخاب چنین غذاهایی باعث کاهش کالری و در نتیجه کاهش وزن می گردد. با توجه به ویژگی های ذکر شده و با توجه به سرشار بودن دانه کینوا از مواد غذایی، مصرف دانه کینوا گزینه بسیار مناسبی برای رژیم لاغری و تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن می باشد.

برای خرید دانه کینوا بسته بندی به فروشگاه ایلیا مارکت مراجعه نمایید.

کینوا

قیمت فروش دانه کینوا برای لاغری

برای اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا در کلیه استان های کشور، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه و آرد کینوا، در کشور فعالیت می کند. مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده در تناژ بالا در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد. این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز در استان های مختلف، دانه کینوا را تولید می کند.

کینوا

همکاری در قیمت فروش دانه کینوا برای لاغری

دانه کینوا تولید شده در داخل کشور، برای اولین بار در ایران، به صورت صنعتی فرآوری می شود. سپس به صورت آماده به طبخ در بسته بندی های مختلف و عمده، با قیمت بسیار مناسب تر از نوع وارداتی، عرضه می شود.

مجموعه ما آماده همکاری با هتل ها، رستورانها، انجمن‌های سلیاک، بیمارستان ها و کارخانجات صنایع تبدیلی برای تامین دانه کینوا به صورت عمده و در تناژ بالا می باشد. جهت اطلاع از قیمت فروش دانه کینوا و آرد آن و تهیه دانه کینوا با قیمت و کیفیت مناسب، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای استعلام قیمت، دریافت مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان در تماس باشید.
تلفن: 09156993847 –  09919007672
ایمیل: quinoa@eliatrade.com
ایتا: 09156993847
آدرس: مشهد، پارک علم و فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *