خرید و فروش دانه کینوا و خواص آن

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور ، ضمن عرضه دانه کینوا سفید و رنگی به صورت بسته بندی و در تناژ بالا ، در زمینه مصرف و خواص آن ، مشاوره رایگان می دهد .

عناصر غذایی دانه کینوا

دانه کینوا که به عنوان یک دانه کامل از نظر میزان و نوع پروتئین شناخته شده است ، به خاویار گیاهی معروف است .  دانه کینوا غني از آمينواسيد لیزین است ، كه براي رشد و ترميم بافت هاي بدن ضرورت دارد . این نوع اسیدآمینه در غلاتی مانند گندم به مقدار کم وجود دارد . بنابراین دانه کینوا برای تامین لیزین منبع بسیار مناسبی است .

همچنین دانه کینوا ، تنها دانه گیاهی شناخته شده است که همه 9 اسید آمینه ضروری برای سلامت انسان را دارد . دانه کینوا به سبب برخورداري از مقادير كافي عناصر غذايي؛ از جمله منگنز  ، منیزيم  ، آهن  ، مس  ، پتاسيم  ، روي و فسفر براي سلامتي انسان بسیار مفید است . خرید فروش دانه کینوابه صورت خرد و عمده در این مجموعه انجام می گیرد.

مقادير عناصر معدني مذكور در دانه کینوا ، در مقايسه با گندم  ، جو و ذرت بيشتر است . البته از نظر  میزان عنصر سديم فقيرتر می باشد .

کینوا

خواص دانه کینوا

همانطور که بیان گردید ، دانه کینوا سرشار از عناصر غذایی است . در ادامه خواص این عناصر به صورت خلاصه بیان می شود .

منگنز: این ماده معدنی موجود در مقادیر زیاد در غلات سبوس دار و دانه کینوا ، برای متابولیسم  ، رشد و نمو ضروری است .

فسفر: این ماده معدنی که اغلب در غذاهای غنی از پروتئین یافت می شود ، برای سلامتی استخوان و حفظ بافت های مختلف بدن ضروری است .

مس: مس برای سلامتی قلب مفید است . خرید فروش دانه کینوا با بهترین کیفیت در بسته بندی های مختلف عرضه می شود.

فولات: یکی از ویتامین های گروه B ، فولات برای عملکرد سلول و رشد بافت ضروری است و برای خانم های باردار از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

آهن: این ماده معدنی اساسی ، عملکردهای مهم بسیاری را از جمله انتقال اکسیژن در گلبول های قرمز ،در بدن انسان انجام می دهد .

منیزیم: برای بسیاری از فرآیندهای بدن بسیار ضروری است  .

روی: این ماده معدنی در بسیاری از واکنش های شیمیایی در بدن انسان شرکت می کند و برای حفظ سلامتی مهم می باشد .

کینوا

خرید و فروش دانه کینوا

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا ، در استان های مختلف کشور فعالیت می نماید . این مجموعه برای اولین بار در کشور ، پس از برداشت دانه کینوا و بوجاری آن ، با استفاده از دستگاه های صنعتی ، دانه کینوا را فراوری می نماید .

کینوا ایران

همکاری در خرید فروش دانه کینوا

مجموعه ما دانه کینوا فراوری شده و آماده به طبخ را به صورت بسته بندی و عمده ، در کلیه استان ها خرید و فروش می کند . این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را در اختیار متقاضیان عزیز  ، در استان های مختلف کشور ، قرار می دهد . همچنین آماده همکاری با هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه ارائه دانه کینوا در تناژ بالا می باشد . جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا و استفاده از خدمات این مجموعه ، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *