مرکز خرید خاویار گیاهی کینوا

کینوا

جهت تهیه دانه  کینوا از مرکز خرید خاویار گیاهی کینوا می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در کشور، در ارتباط باشید و در رابطه با تولید و مصرف آن، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

دانه گیاهی  کینوا- خاویار گیاهی

دانه گیاهی  کینوا، بومی جنوب آمریکا است که از حدود 5000 تا 7000 سال قبل مورد کشت مردم این مناطق بوده است. دانه گیاهی  کینوا،به علت داشتن مواد غذایی سرشار، به خاویار گیاهی معروف است. خاویار گیاهی کینوا تنها منبع گیاهی است که با داشتن 9 اسید آمینه، تمام اسیدامینه های ضروری انسان را دارد.

همچنین خاویار گیاهی کینوا دارای املاح  معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، روی، مس و فیبر و منگنز نیز می باشد. همچنین دوبرابر گندم و برنج و به اندازه تخم مرغ و نصف گوشت، دارای پروتئین می باشد.

کینوا

ارزش غذایی خاویار گیاهی کینوا

خاویار گیاهی کینوا، غذایی خوش هضم و سبک است که مصرف آن برای همه گروه های سنی مفید است. استفاده از خاویار گیاهی کینوا برای تهیه فرنی برای خردسالان و کودکان باعث افزایش ارزش غذایی آن می شود. برای خرید خاویار گیاهی کینوا در رنگ های متنوع می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

مصرف خاویار گیاهی کینوا برای نوجوانان و جوانان باعث تامین کلسیم، آهن و املاح مفید برای ماهیچه سازی و استخوان سازی بدن آن ها می گردد. زنان باردار و شیرده نیز می توانند مصرف خاویار گیاهی کینوا را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

مصرف خاویار گیاهی کینوا، علاوه بر تامین آهن و مواد غذایی مفید، به علت داشتن فیبر، از یبوست شایع در این دوران، جلوگیری می نماید. افراد سالمند نیز که از مصرف برخی از غذاهای مفید، محرومند، با مصرف خاویار گیاهی کینوا، می توانند پروتئین، ویتامین و املاح مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند.

دانه کینوا

مواد غذایی خاویار گیاهی کینوا

همانطور که بیان شد، خاویار گیاهی  کینوا حاوی تمام اسید آمینه های مورد نیاز بدن انسان می باشد. همچنین خاویار گیاهی  کینوا دارای املاح معدنی بسیاری از جمله آهن، کلسیم، فسفر، روی، فیبر و ویتامین B و E و آنتی اکسیدان نیز می باشد. آهن، کلسیم و منیزیم موجود در خاویار گیاهی  کینوا بیشتر از سه برابر دانه گندم می باشد.

 میزان اسید آمینه هیستیدین خاویار گیاهی  کینوا از جو، سویا و گندم بیشتر و دامنه آمینواسیدی گسترده تری نسبت به غلات و حبوبات دارد. خاویار گیاهی کینوا، از نظر میزان اسیدآمینه تریپتوفان مشابه گندم است اما نسبت به سایر غلات بیشتر می باشد.

میزان روغن موجود در خاویار گیاهی  کینوا، از ذرت بالاتر و نسبت به خاویار دانه سویا کمتر است. فراوان ترین اسید چرب موجود در خاویار گیاهی  کینوا، اسید لینولئیک است که نقش مثبتی بر بیماری های قلبی و عروقی دارد و باعث بهبود حساسیت به انسولین می شود. میزان آنتی اکسیدان های موجود در خاویار گیاهی  کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه و به طور کل غلات بیشتر است.

دانه کینوا

مرکز خرید خاویار گیاهی کینوا

جهت خرید خاویار گیاهی کینوا که باکیفیت مطلوب در داخل کشور تولید و فرآوری می شود، می توانید با بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران، در ارتباط باشید. مجموعه ما به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تولید، فرآوری و عرضه دانه کینوا در ایران، دانه های سفید و رنگی کینوا را توزیع می نماید.

این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید خاویار گیاهی کینوا در ایران، دانه کینوا را که دارای کیفیت مطلوبی است، به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در  بسته های مختلف، عرضه می نماید. همچنین در زمینه کشت بذر کینوا و تولید دانه کینوا در استان های مختلف کشور، مشاروه رایگان ارائه می نماید.

کینوا

همکاری در مرکز خرید خاویار گیاهی کینوا

مجموعه ما آماده همکاری با رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، باشگاه ها و انجمن های سلیاک در استان های مختلف کشور می باشد. همچنین کارخانجات صنایع تبدیلی که علاقه مند به تولید محصولات رژیمی هستند، می توانند در زمینه تولید محصولات حاوی دانه کینوا پیشرو باشند.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز خرید و فروش خاویار گیاهی کینوا، تهیه دانه کینوا و آرد باکیفیت آن و استفاده از مشاوره رایگان در زمینه تولید و مصرف دانه کینوا، می توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *