قیمت خرید دانه کینوا رنگی

دانه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید ، علاوه بر عرضه دانه کینوا رنگی و سفید و آرد مرغوب آن ، در کلیه استان های کشور ، قیمت خرید دانه کینوا رنگی را به علاقه مندان عزیز ارائه می نماید.

معرفی دانه کینوا رنگی و سفید

دانه کینوا ، یک دانه کوچک غنی از مواد مغذی است ، که هنگام پختن ، نرم و سبک می شود . دانه کینوا به صورت رنگی و سفید ، در سه رنگ مشکی  ، قرمز و سفید (طلایی) وجود دارد .

از آنجایی که دانه کینوا رنگی یا سفید به صورت خام ، ماندگاری طولانی تری دارد ، بهتر است فقط به اندازه فقط به اندازه نیاز روزانه پخته شود .

دانه کینوا رنگی و سفید را می توان مشابه برنج و سای رغلات پخته و مصرف نمود . البته دانه کینوا سفید ، کمی ترد تر از نوع رنگی آن می باشد . همچنین دانه کینوا سفید ، نسبت به دانه کینوا رنگی ، سریعتر می پزد ، و بعد از 10 تا 15 دقیقه آماده است.

 دانه کینوا رنگی ، به چند دقیقه زمان اضافی برای پخت ، نیاز دارد . از آنجا که رنگ های مختلف کینوآ از نظر غذایی بسیار شبیه به هم هستند  ، بیشتر آشپزها انتخاب خود را بر اساس ظاهر و رنگ دانه کینوا ، انجام می دهند. قیمت خرید کینوا رنگی در ایران بسیار مناسب تر از واداتی است و شما می توانید مستقیم از خارخانه این دانه را سفارش دهید.

کینوا

نگهداری دانه کینوا در منزل

دانه کینوا خام را در یک ظرف در بسته مانند یک کیسه یا ظرف در بسته ، می توان نگه داری کرد . هر بار که مقدار کمی دانه کینوا برداشته می شود ، درب آن باید دوباره بسته شود.

دانه کینوا خام تا زمانی که در یک ظرف محکم و در مکان خشک و خنک مانند کابینت آشپزخانه ، یخچال یا فریزر نگهداری شود  ، حداکثر 3 سال به صورت سالم باقی می ماند.

دانه کینوا پخته شده ، ماندگاری بسیار کمتری خواهد داشت . برای اطمینان سلامتی دانه کینوا پخته شده ، بهتر است سریع مصرف شود . و یا حداکثر 2 ساعت پس از پخت ، فریزر گردد.

دانه کینوا پخته شده را در یک ظرف در بسته ، تا یک سال می توان در فریز ذخیره کرد . قرار گرفتن در معرض اکسیژن می تواند منجر به کپک زدگی و از بین رفتن آن شود.

کینوا دیابت

قیمت خرید دانه کینوا رنگی

همزمان با افزایش شناخت نسبت به ارزش غذایی دانه کینوا ، تقاضا برای مصرف آن در مناطق مختلف از جمله کشور ایران افزایش یافته است . همانطور که بیان گردید طیف رنگی وسیعی برای دانه کینوا وجود دارد .

اگرچه دانه کینوا سفید ، به علت طعم و پخت سریع تر ، بیشترین میزان مصرف را در بین رنگ های مختلف کینوا دارد . اما بسیاری از افراد به علت رنگ زیبای دانه کینوای قرمز از این دانه در موارد مختلف استفاده می کنند . همچنین دانه کینوای سیاه نیز برای مصارف صنعتی کاربرد دارد .

ماده غذایی کینوا

همکاری در قیمت خرید دانه کینوا رنگی

جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا رنگی و سفید ، می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید . این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا رنگی و سفید در کشور ، فعالیت می نماید . مجموعه ما دانه کینوا رنگی ، سفید و آرد کینوا را در بسته بندی های مختلف و به صورت عمده در تناژ بالا ، در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد.

همچنین آماده همکاری با رستوران ها ، بیمارستان ها ، انجمن های سلیاک ، کارخانجات صنایع تبدیلی و هتل ها ، در زمینه عرضه دانه کینوا و آرد آن می باشد .جهت اطلاع از قیمت خرید دانه کینوا رنگی و تهیه دانه کینوا رنگی و سفید و آرد کینوا ، با کیفیت بالا ، می توانید با ما در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *