مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور

کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور ، علاوه بر توزیع بذر کینوا اصل و شناسنامه‌دار و ارائه مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در کشور، محصول تولیدی را به صورت تضمینی خریداری می‌نماید.

گیاه کینوا گیاهی مقاوم به شوری

در بیـن غـلات، گنـدم و جـو تحمـل بالاتـری نسـبت بـه شـوری دارنـد. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که در شرایط شوری برابر، عملکرد کینوا نسبت به جو و گندم کاهش کمتری دارد. گیاه کینـوا جـزو گیاهـان شورزیسـت اختیـاری دسـته بنـدی شـود. تحمـل بـه شـوری ایـن گیـاه در بیـن ژنوتیپ‌هـای مختلـف آن بـه طـور معنـی داری متفـاوت اسـت.

گیاه کینـوا دارای مکانیســم‌های مختلفــی بــرای مقابلــه بــا تنــش شــوری اســت. یکــی از راهکارهــای جالــب گیــاه، وجــود کیســه های نمکــی در ســطح و زیــر بــرگ و بــرروی پانیکــول اســت کــه موجــب دفــع نمــک اضافــی جــذب شــده می‌شــود. در این مرکز فروش بذر کینوا با کیفیت بسیار بالا در شهرهای مختلف کشور انجام می‌گیرد.

گیاه کینـوا دارای برگ‌هـای چنـد شـکلی است. معمـولاً برگ‌هـای پایینـی لـوزی و برگ‌هـای پانیکـول سـرنیزه‌ای هسـتند. برگ‌هـا و همچنیـن غنچـه دارای غده هـای اگـزالات کلسـیم می‌باشـند، کـه در افزایـش تحمـل گیاه کینوا به تنـش نقـش دارد.

بذر کینوا

مرکز کشت بذر کینوا در کشور

کشت بذر کینوا به صورت سنتی و مکانیزه انجام می‌شود و البته کشت مکانیزه، عملکرد مطلوب‌تری؛ نتیجه می‌دهد. برای کشت مکانیزه بذر کینوا، دستگاه خطی کار غلات به کار می‌رود. در این صورت عمق کاشت 1 تا 2 سانتی متر، فاصله بین ردیف‌ها 50 سانتی متر و فاصله بین بذرها در هر ردیف 7 تا 10 سانتی متر است.

 میزان بذر کینوا برای کشت در هر هکتار، 8 تا 10 کیلوگرم است. البته این مقدار بذر، بسته به شوری آب متغیر است. ولی به طور معمول، مصرف 10 کیلوگرم بذر کینوا در هر هکتار، محصولی با عملکرد مطلوب، تولید می نماید. مرکز فروش بذر کینوا با مشاوره تخصصی شما را در تولید محصول باکیفیت راهنمایی می‌کند.

کینوا

آبیاری و عملکرد بذر کینوا

 بذر کینوا در مدت زمان رشد خود به 5 تا 7 نوبت آبیاری به فاصله 10 تا 15 روز نیاز دارد. در اغلب موارد، 5 نوبت آبیاری برای رشد بذر و گیاه کینوا، کافی خواهد بود. برای افزایش عملکرد بذر کینوا می‌توان از کودهای دامی یا شیمیایی استفاده نمود. استفاده از کودهای فسفاته و ازته برای افزایش عملکرد بذر کینوا، گزینه‌های مناسبی هستند.

تجربه کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور، به همراه مدیریت زراعی خوب 5/5  تا 6 تن در هکتار، عملکرد را در پی داشته است. در صورتی که حداقل عملکرد آن 2 تن در هکتار می‌باشد. مجموعه ما با همکاری کشاورزان عزیز، تجربه کشت بذر کینوا در استان‌های مختلف کشور، را دارد. مرکز فروش بذر کینوا اماده همکاری با کلیه تولید کنندگان سطح کشور است.

برای استفاده از این تجربیات و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت بذر کینوا در کشور، و تولید محصولی با کیفیت بالا، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

بذر کینوا

مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور

مجموعه ما با هدف ترویج کشت بذر کینوا در کشور، با وزارت جهاد کشاورزی، همکاری می‌کند. همچنین با همکاری کشاورزان عزیز در مناطق کشور، توانسته است تجارب مفیدی در زمینه کشت بذر کینوا در کشور، کسب نماید.

همچنین این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا، بذرهای اصل و شناسنامه‌دار کینوا را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌دهد. و پس از عقد قرارداد، خرید و فروش محصولات بذر کینوا در کشور، را به صورت تضمینی انجام می‌دهد.

جهت بررسی وضعیت بازار بذر کینوا در و مناطق مختلف کشور، تهیه بذرهای شناسنامه‌دار و اطلاع از کلیه خدمات این مجموعه می‌توانید با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *