فروشگاه دانه کینوا ساپونین زدائی شده

کینوا

کدام فروشگاه دانه کینوا ساپونین زدائی شده و آماده به طبخ را عرضه می نماید؟ از کدام فروشگاه می توان دانه کینوا سفید و رنگی تهیه نمود؟ چرا دانه کینوا باید ساپونین زدائی شود؟

دانه کینوا- خاویار گیاهی

دانه کینوا به علت ارزش غذایی بالا به خاویار گیاهی معروف است . این دانه سرشار از پروتئین ، ویتامین B  و E ، آنتی اکسیدان و املاحی همچون کلسیم ، منیزیم ، آهن ، روی ، مس و منگنز می باشد . دانه کینوا به علت داشتن ارزش و کیفیت پروتئین مورد توجه قرار گرفته است .

دانه کینوا ، تنها دانه گیاهی است که همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان را دارد . به همین دلیل ، به عنوان یک پروتئین کامل محسوب می شود . دانه کینوا سرشار از اسید آمینه ضروری لیزین می باشد . این خاصیت باعث میشود که دانه کینوا پروتئین بیشتری نسبت به سبزیجات داشته باشد .

کینوا

بخش روغنی دانه کینوا کیفیت بالایی داشته و بسیار مغذی است . مقدار پروتئین موجود در دانه کینوا از سویا کمتر ولی از ذرت بیشتر می باشد . اسید لینولئیک یکی از فراوان ترین اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در دانه کینوا است که اثرات مثبتی بر بهبود بیماری های قلبی و عروقی دارد . به طور کلی پروفایل اسیدهای چرب دانه کینوا ، مشابه روغن ذرت و سویا است . و برای سلامت انسان بسیار مفید می باشد . دانه کینوا ساپونین زدائی شده با بهترین کیفیت را از این مرکز تهیه نمایید.

دانه کینوا- دارای ساپونین

 ساپونین نوعی ماده صابونی و گلیکوزیدی است که در پوسته دانه کینوا وجود دارد . ساپونین موجود در پوسته دانه کینوا یکی از ویژگی های حفاظتی آن در برابر حمله آفات ، حشرات و پرندگان می باشد . زیرا طعم ساپونین تلخ مزه است .

با توجه به اینکه وجود ساپونین برای انسان سمی بوده لازم است که قبل از خوردن طی فرایند فراوری حذف شود . حــذف ســاپونین مهم تریــن مرحلــه از فرآینــد فــرآوری دانــه کینوا می باشد . همانطور که بیان شد ، ســاپونین ترکیبــی تلــخ مــزه و محلــول در آب است که در پوســته خارجــی بــذر کینــوا کــه دارای چهــار لایــه اســت ، قرار دارد . پوســته دانــه کینوا خشــک ، ناهمــوار و خشــن اســت .

کینوا

اگرچه ســاپونین بــر میــزان گلبول هــای قرمــز در گــروه خونی O و A تأثیــر دارد . ولــی بــه عنــوان یــک مــاده ضــد ســرطان و کاهــش دهنــده چربــی خــون نیز شــناخته شده می شود .

فروشگاه دانه کینوا ساپونین زدائی شده

مجموعه ما برای اولین بار در ایران دانه کینوا را به صورت صنعتی ساپونین زدائی می نماید . این مجموعه دانه کینوا با کیفیت و تولید داخل کشور را از استان‌های مختلف جمع آوری کرده و پس از بوجاری ، ساپونین زدائی می‌کند .

مجموعه ما به عنوان بزرگترین فروشگاه دانه کینوا ، دانه کینوا ساپونین زدائی شده را در کلیه استانها در اختیار متقاضیان عزیز قرار می دهد . این مجموعه دانه کینوا سفید و رنگی را پس از ساپونین زدائی ، به صورت آماده به طبخ ، در بسته بندی های مختلف و در تناژ بالا عرضه می نماید .

کینوا

همکاری با فروشگاه دانه کینوا ساپونین زدائی شده

مجموعه ما آماده همکاری با بیمارستان ها ، هتل ها ، رستوران ها ، انجمن‌های سلیاک و کارخانجات صنایع تبدیلی ، در زمینه تامین دانه کینوا ساپونین زدایی شده در تناژ بالا می باشد . جهت تهیه دانه کینوا ساپونین زدائی شده به صورت بسته بندی و عمده ، در کلیه استان ها ، می توانید با بزرگترین فروشگاه دانه کینوا در کشور ، در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *