مرکز فروش دانه کینوا درجه یک

کینوا بسته بندی

در مرکز فروش دانه کینوا درجه یک جهت تهیه دانه کینوا درجه یک ، میتوانید با بزرگترین مرکز تولید، فرآوری، خرید و  فروش دانه کینوا در کشور در ارتباط باشید و در رابطه با روش تولید و مصرف دانه کینوا، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی دانه کینوا

دانه  کینوا، دانه ای سرشار از مواد غذایی است که بومی آمریکای جنوبی می باشد. دانه کینوا از حدود 5000 سال قبل در منطقه آند در آمریکای جنوبی، به عنوان غذایی اصلی مردم، مورد استفاده قرار گرفته است. اما با معرفی آن از طرف سازمان فائو، در سال های اخیر در کشورهای مختلفی مصرف می شود.

 سازمان فائو با همکاری سازمان ملل و به درخواست کشورهای تولید کننده، سال 2013 را سال کینوا نامگذاری کرده است. از این سال به بعد، دانه کینوا به عنوان غذایی ارزشمند، مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفت.

در سال های اخیر بیش از 100 کشور به کشت و تولید دانه کینوا روی آورده و دانه آن را در سبد غذایی خود قرار داده اند. دانه کینوا در استان های  مختلف ایران نیز مورد کشت قرار گرفته است و محصول تولید شده در اغلب نقاط دارای کیفیت مطلوبی است.

بذر کینوا

دانه کینوا به علت داشتن مواد غذایی سرشار به خاویار سبز معروف است.  دانه کینوا، تنها منبع گیاهی دارای ترکیب کامل اسید آمینه های ضروری انسان می باشد. این دانه 9 اسید آمینه ضروری دارد و اسید آمنیه لیزین که به وفور در آن یافت می شود، از مشخصه های دانه کینوا است.

دانه کینوا به عنوان جایگزین برنج، و یا مخلوط با برنج به صورت کته و آبکش استفاده می شود. دانه کینوا برای غنی سازی انواع خورشت ها از جمله، انواع آش، سوپ و… به کار می رود. آرد کینوا نیز که از دانه کینوا به دست می آید، برای تولید نان، بیسکوئیت و غذای کودک و تولید ماکارونی های بدون گلوتن و کالباس استفاده می شود.

دانه کینوا

ریزمغذی های دانه کینوا

همانطور که بیان شد، دانه کینوا به عنوان تنها ماده حاوی همه اسیدآمینه های ضروری برای بدن انسان، مطرح شده است. دانه کینوا سرشار از پروتئین است، به گونه ای که به اندازه نصف گوشت قرمز، دارای پروتئین می باشد. همچنین دانه کینوا  بــه طــور متوســط دو برابــر برنــج و گندم و به اندازه تخم مرغ، پروتئین دارد. فروش انواع دانه کینوا درجه یک در این مجموعه همراه مشاوره دستور پخت ارائه می شود.

میزان روغن موجود در دانه کینوا از ذرت بیشتر است. و فراوان ترین اسید چرب موجود در آن، اسید لینولئیک بوده که نقش مثبتی بر بهبود بیماری های قلبی و عروقی دارد. همچنین این اسید چرب، باعث بهبود حساسیت به انسولین نیز می گردد.

دانه کینوا

فیتواسترول و بتافیتواسترول دانه کینوا نسبت به دانه های جو، کدو و ذرت بیشتر است. میزان آنتی اکسیدان های دانه کینوا نسبت به برنج و گندم سیاه نیز زیاد تر است. دانه کینوا دارای ویتامین های گروه  B و ویتامین های E و C می باشد.

املاح معدنی مفیدی مانند کلسیم، منیزیم، منگنز، آهن، فیبر، روی و مس نیز دارد. دانه کینوا با داشتن نشاسته و میزان بالایی پروتئین، می تواند جایگزینی مناسب برای غلات باشد.

همچنین دانه کینوا فاقد گلوتن است و غذایی مناسب برای بیماری دیابت نوع 2 و بیماری سلیاک می باشد. این دانه ها نه تنها چند برابر غلات املاح و پروتئین دارند، بلکه حساسیت ناشی از وجود گلوتن را نیز به همراه ندارند.

کینوا

مرکز فروش دانه کینوا درجه یک

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش دانه کینوا در ایران، دانه کینوا در جه یک را عرضه می نماید. این مجموعه در مناطق مختلف کشور که ظرفیت تولید دانه کینوا دارند، در زمینه تولید دانه کینوا مشاوره رایگان ارائه می نماید.

همچنین بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در بین کشاورزان عزیز، در استان های مختلف توزیع می نماید. و در تولید دانه کینوا درجه یک و باکیفیت این عزیزان را یاری می رساند. پس از جمع آوری دانه کینوا درجه یک، لازم است که این دانه ها فرآوری شوند.

کینوا

مرکز فروش دانه کینوا درجه یک

دانه کینوا در پوسته خود ماده ای به نام ساپونین دارد که سمی است و باید قبل از مصرف، جداسازی شود. مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری دانه کینوا در ایران، برای اولین بار در کشور دانه کینوا را فرآوری می نماید. این مجموعه دانه سفید و رنگی کینوا را به صورت فرآوری شده و آماده به طبخ عرضه می نماید.

همچنین این مجموعه آماده همکاری با هتل ها، رستوران ها، انجمن های سلیاکی، بیمارستان و کارخانجات صنایع تبدیلی است. و دانه کینوا درجه یک، به صورت عمده در تناژ بالا و همچنین در بسته بندی های مختلف در اختیار متقاضیان عزیز قرار می گیرد.

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا درجه یک، در هر استانی که هستید، می توانید با ما در ارتباط باشید. و از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه نیز بهره مند گردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *