مرکز فروش دانه کینوا و آرد

آرد کینوا

کدام مرکز دانه و آرد کینوا را باکیفیت و قیمت مناسب به فروش می رساند؟ فواید مصرف آرد کینوا چیست؟ چرا به دانه کینوا خاویار سبز می گویند؟

مضرات مصرف آرد تصفیه شده گندم

گندم که یک منبع اصلی تولید انرژی برای انسان است ، از نظر اسید آمینه هایی مانند لیزین فقیر می باشد . همچنین دانه های کامل گندم ، دارای حداقل فعالیت آنتی اکسیدانی هستند . ضمن اینکه سبوس گندم نیز دارای فعالیت آنتی اکسیدانی کمی است .

 شاخص بالای گلیسمی گندم خالص یا سفید و محصولات تولید شده از آن ، برای سلامتی انسان خطر ساز است . گندم در شرایط طبیعی منبع خوب ویتامین های گروه B ، آهن و روی است . اما تجمع این مواد بیشتر در سبوس آن می باشد و در آرد سفید و تصفیه شده آن ، یافت نمی‌شود .

آرد کینوا

 اسیدآمینه عمده گلوتن موجود در دانه گندم ، اسید گلوتامیک و پرولین است که هر دو برای انسان ، غیر ضروری هستند . همچنین مصرف روزانه و مداوم آرد تصفیه شده گندم ، باعث ایجاد مواد چسبنده در روده و یبوست در انسان می شود . فروش انواع دانه و آرد کینوا با کیفیت بالا در این مرکز انجام می شود.

تحقیقات نشان داده که یکی از عوامل ابتلا به کبد چرب ، مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده است . مصرف دانه و آرد گندم که در اغلب موارد تراریخته است ، نیز برای سلامت انسان به خطر نمی باشد .

دانه و آرد کینوا

دانه کینوا ، دانه ای با بسیار ریز و شبه غله ای متعلق به خانواده تاج خروس و تیره اسفناج است . دانه کینوا به علت داشتن مواد مغذی سرشار ، به خاویار گیاهی معروف است . دانه کینوا و آرد آن ، منبع غنی از پروتئین می باشند .

زیرا دانه کینوا ، تنها دانه شناخته شده ای است که تمام اسیدآمینه های ضروری برای انسان را دارد . به همین دلیل به عنوان یک پروتئین کامل شناخته می شود . میزان پروتئین دانه کینوا نصف گوشت و به اندازه تخم مرغ است . دانه و آرد کینوا برای فروش به تمامی شهر های ایران در این مرکز تولید می شود.

دانه کینوا و آرد آن دارای شاخص گلیسمی بسیار پایینی می باشند . دانه کینوا و آرد آن ، دارای سطح بالاتری از پروتئین کل  ، متیونین و لیزین در مقایسه با غلات معمول مانند برنج  ، ذرت  ، جو و گندم است . 

آرد کینوا

ترکیبات اسید های چرب موجود در آن ، مشابه ترکیب ، اسیدهای چرب روغن سویا می باشد . همچنین دانه کینوا و آرد آن ، دارای املاح معدنی مفیدی از جمله فیبر ، آهن ، منیزیم ، کلسیم ، روی ، مس و منگنز می باشد .

مصرف دانه کینوا در غذاهای مختلف و استفاده از آرد کینوا برای تولید فرآورده های آردی ، باعث افزایش ارزش غذایی آن ها می گردد .

مرکز فروش دانه کینوا و آرد آن

بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا و آرد آن در کشور ، دانه و آرد کینوا باکیفیت مطلوب و قیمت مناسب را در کلیه استان ها عرضه می نماید . این مجموعه با همکاری کشاورزان عزیز ، دانه کینوا را داخل کشور تولید کرده و به صورت صنعتی فرآوری می نماید .

گیاه کینوا

همکاری با مرکز فروش دانه و آرد کینوا

همچنین آرد کینوا را نیز تولید می نماید . مجموعه ما دانه کینوا سفید و رنگی و آرد کینوا را به صورت بسته بندی و عمده ، در کلیه استان ها توزیع می نماید . این مجموعه آماده همکاری با مراکز متقاضی دانه و آرد کینوا در تناژ بالا می باشد .

جهت ارتباط با بزرگترین مرکز فروش دانه کینوا و تهیه دانه و آرد کینوا با کیفیت و قیمت مناسب ، می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *