سفارش آرد کینوا در سراسر ایران

کینوا

بزرگترین مرکز تولید و فرآوری دانه و آرد کینوا در ایران، آماده پذیرش سفارش آرد کینوا در سراسر ایران می باشد و ضمن توزیع دانه و آرد باکیفیت کینوا، درباره انواع روش های مصرف آن مشاوره رایگان ارائه می دهد.

دانه کینوا- خاویار سبز

دانه کینوا، دانه ای نسبتاً جدید در کشور ما محسوب می شود و هنوز برای افراد زیادی ناشناخته است. دانه کینوا بومی جنوب آمریکا است که با ورود بذر آن به داخل کشور، در سال های اخیر در اغلب مناطق کشور تولید می شود. دانه کینوا به علت دارا بودن مواد غذایی سرشار، به خاویار سبز معروف است.

دانه کینوا دارای فیبر بسیار بالایی است، در نتیجه باعث بهبود کارکرد روده بزگ می شود. و برای پیشگیری از سرطان های دستگاه گوارش و کولون بسیار مفید است. همچنین سرشار از پروتئین و ویتامنی های گروه B می باشد و جایگزین مناسبی برای برنج می باشد. زیرا به علت کوچک بودن گرانول های نشاسته ای دانه کینوا، اثرات چاق کنندگی ندارد.سفارش آرد کینوا در ایران را می توانید در کمترین زمان انجام دهید.

دانه کینوا فاقد گلوتن بوده و برای بیماران سلیاک، غذایی مناسب و خوش خوراک می باشد. بعلاوه دیابت نوع 2 را کنترل می کند. مهترین ویژگی دانه کینوا این است، که تنها منبع گیاهی دارای همه اسیدهای آمینه مورد نیاز بدن انسان، می باشد.

استفاده از محصولات فرآوری شده دانه کینوا و همچنین آرد کینوا، هیچ محدودیتی برای کودکان و نوجوانان، مادران شیرده و سالمندان ندارد. بلکه تا حد زیادی به بهبود بیماری های قلبی- عروقی، فشار خون، چربی خون و کلسترول کمک می کند.

کینوا

ارزش غذایی آرد کینوا ایران

آرد کینوا که از دانه مغذی کینوا به دست می آید، ارزش غذایی این دانه را به همراه دارد. آرد کینوا سرشار از پروتئین است و نسبت به سایر غلات، تعادل اسیدآمنیه ای بهتری دارد.همچنین با داشتن 19 اسیدآمینه، نسبت به غلات و حبوبات، دامنه اسیدآمینه آن گسترده تر است. علاقه مندان در سراسر ایران می توانند از این مجموعه سفارش آرد کینوا را بدهند.

آلبومین و گلوبولین دو پروتئین ذخیره ای موجود در دانه و آرد کینوا هستند که در رشد و نمو تاثیر زیادی دارند. همچنین بیو پپتید های موجود در دانه و آرد کینوا، کاهنده رادیکال های آزاد و ضد فشار خون می باشند.

آرد کینوا مشابه دانه آن، سرشار از فیبرهای محلول می باشد. این فیبر های محلول باعث جذب اسید های صفراوی و ترکیبات سمی و رشد میکروارگانیسم های روده بزرگ می گردند. همچنین فیبر های محلول موجود در آرد کینوا، باعث کاهش کلسترول خون و بهبود هضم غذا و کاهش قند خون می شوند.

آرد کینوا

انواع محصولات با آرد کینوا در ایران

آرد کینوا دارای سه درصد نشاسته است و چون گرانول های نشاسته ای آن بسیار کوچک هستند، مصرف فراورده های آرد کینوا، به هیچ عنوان چاق کننده نیست. و کربوهیدرات موجود در آرد کینوا باعث کاهش اسید های چرب آزاد بدن انسان می گردد. سفارش آرد کینوا در ایران به راحتی در این مجموعه انجام می گیرد.

آرد کینوا برای غنی سازی انواع نان در ترکیب با آرد سایر غلات، تولید انواع پاستا، بیکویت، کیک و غلات صبحانه به کار می رود. همچنین می توان از آرد کینوا برای تولید فرنی دارای ارزش غذایی برای کودکان، استفاده نمود. مصرف فرآورده های آرد کینوابرای تمام گروه های سنی، نه تنها محدودیتی ندارد بلکه بسیار مفید می باشد.

کینوا

سفارش آرد کینوا در ایران

همانطور که بیان گردید، دانه کینوا به عنوان دانه ای مغذی است که در بسیاری از کشور ها، در برنامه غذایی خانواده ها قرار گرفته است. دانه کینوا در پوسته خود حاوی ماده ای به نام ساپونین می باشد. ساپونین ماده ای سمی است که طی فرآیند فرآوری جداسازی شده و دانه فرآوری شده مورد مصرف قرار می گیرد.

برای تهیه آرد کینوا نیز این دانه های فرآوری شده به کار می روند. مجموعه ما در جهت ترویج کشت بذر و تولید دانه کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. این مجموعه پس از تولید دانه های باکبفیت کینوا، برای اولین بار در ایران اقدام به فرآوری دانه کینوا و تولید آرد کینوا، کرده است.

آرد کینوا

همکاری در سفارش آرد کینوا در ایران

مجموعه ما دانه سفید و رنگی (قرمز و سیاه) کینوا و آرد کینوا را به صورت فله و در بسته های مختلف عرضه می نماید. این مجموعه آماده پذیرش سفارش آرد کینوا در تناژ بالا و دانه کینوا نیز به صورت عمده، در سراسر کشور می باشد.جهت سفارش آرد کینوا در سراسر کشور، تهیه دانه های باکیفیت کینوا و استفاده از مشاوره رایگان، می توانید با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *