قیمت فروش بذر کینوا در ساوه

بذر کینوا

جهت اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در ساوه و دیگر نقاط کشور، می توانید با بزرگترین مرکز فروش بذر کینوا در ایران در ارتباط باشید و در زمینه کشت بذر کینوا در ساوه، مشاوره رایگان دریافت نمایید.

بذر کینوا- مقاوم به خشکی وشوری

بذر کینوا جزو گیاهان شوری پسنداختیار است که قابلیت رشد در مناطق شور را به خوبی دارد. در شرایطی که حتی گندم و جو که جزو غلات مقاوم به شوری هستند، و نمی توانند رشد کنند، بذر کینوا به خوبی رشد کرده و دانه تولید می نماید. بذر کینوا در ساوه و دیگر مناطق ایران توسط این مجموعه به فروش می رسد.

در سال های اخیر بذر کینوا به عنوان بذری جدید در کشورهای مختلف اروپایی، آمریکای شمالی، چین، هند و… با موفقیت کشت می شود. همچنین در این سال ها کشت بذر کینوا در مناطق مختلف کشور، با تولید محصولی همراه بوده است.

پس از سال 2013 که به نام کینوا، نامگذاری شد، کشت بذر کینوا در کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفت. سازمان فائو، در سال 2013 ، بذر کینوا به عنوان گیاهی مقاوم که حتی قادر به رشد در زمین های زراعی لم یزرع است، معرفی نمود. این سازمان سایر کشورها را به کشت بذر کینوا و مصرف دانه آن توصیه کرد.

کینوا

اهمیت کشت بذر کینوا

دانه مغذی کینوا که از گیاه زراعی کینوا برداشت می شود، به خاویار سبز معروف است. هدف اصلی از کشت بذر کینوا، تولید دانه های مغذی آن است. سازمان فائو ارزش غذایی دانه کینوا را با شیرخشک مقایسه کرد ه است. وآن را به عنوان تنها منبعی که همه اسیدآمینه های ضروری بدن انسان را دارد، معرفی نموده است.

در حال حاضر بذر کینوا در بیش از 100 کشور جهان، از جمله کشور ایران کشت می شود. زیرا تقاضا برای دانه کینوا در بازار های داخلی و جهانی افزایش یافته و کشت آن دوبرابر گندم سودآوری دارد.

بذر کینوا به تنش های خشکی، شوری و سرما مقاومت بالایی دارد. بذر کینوا در دامنه ای از شوری که گندم و جو قادر به تولید نیستند، دانه تولید می کند. همچنین کارایی بالایی برای استفاده از منابع آب و خاک شور دارد. بعلاوه به علت تنوع ژنتیکی بالا، به اقلیم های مختلف نیز سازگار است. فروش بذر کینوا در ساوه و سایر شهر های ایران باعث توسعه کشت این محصول در ایران می شود.

ماده غذایی کینوا

فروش و کشت بذر کینوا در ساوه

کشت بذر انواع روش های مختلف از جمله روش سنتی ومکانیزه انجام می شود. میزان 10-8 کیلوگرم بذر کینوا برای هر هکتار مورد نیاز است که از این مقدار بذر، محصول خوبی تولید می شود. البته انتخاب تاریخ کشت، نوع بذر و سایر مراحل نیز برای افزایش عملکرد بسیار مهم است.

انتخاب تاریخ کشت بذر کینوا در ساوه مشابه سایر نقاط کشور، تاثیر مهمی بر عملکرد محصول کینوا دارد. انتخاب تاریخ کاشت مناسب امکان استفاده از نزولات آسمانی در پاییز و زمیتان را فراهم آورده و دفعات آبیاری را کاهش می دهد. همچنین برداشت محصول نیز، در زمان مناسب انجام می شود.

جهت تولید محصول باکیفیت و انتخاب روش های مناسب کشت بذر کینوا در ساوه، می توانید از مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید. کارشناسان این مجموعه، شما را در انتخاب تاریخ مناسب کشت، تهیه بذر مرغوب، روش های صحیح داشت و برداشت بذر کینوا در ساوه، همراهی می نمایند.

مجموعه ما تجربه کشت بذر کینوا در ساوه و سایر مناطق استان مرکزی را با همکاری کشاورزان عزیز دارد. شهرهای آشتیان، کمیجان، اراک، تفرش، شازند و فراهان و… از جمله مناطقی هستند که با دریافت و فروش بذر کینوا به خصوص در ساوه و مشاوره از مجموعه ما، محصول خوبی تولید می کنند.

کینوا

آماده سازی زمین بذر کینوا در ساوه

عملیات زراعی برای کشت بذر کینوا مشابه گیاهان بذر ریز، شامل شخم، ماخار، دیسک سبک و سنگین و کودپاشی می باشد. برای کشت بذر کینوا در ساوه به علت شنی بودن خاک های این استان، لازم است که عمق کاشت رعایت شود. بذر کینوا در عمق 1 تا 2 سانتی متری کشت می شود و میزان بذر مورد نیاز آن بین 8 تا10 کیلوگرم است.

بذر کینوا

آبیاری و عملکرد بذر کینوا در ساوه

بذر کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد و در این زمان به 7-5 نوبت آبیاری با فاصله 15-10 روز نیاز دارد. جهت رشد بذر كينوا و تولید دانه کینوا، امكان استفاده از انواع روش های آبیاری مانند، آبياري تحت فشار و استفاده از نوارهاي تيپ آبياري نیز وجود دارد.

استفاده از کودهای آلی و شیمیایی باعث افزایش عملکرد محصول بذر کینوا می گردد و کیفیت دانه نیز افزایش می یابد. عملکرد بذر کینوا حداقل 2 تن در هکتار است و در صورت فراهم بودن شرایط مطلوب زراعی، 5/5 تن و حتی 6 تن نیز می باشد. فروش بذر کینوا در ساوه در صورتی که محصول باکیفیتی باشد دست کشاورزان را برای فروش محصول خود با قیمتی بالاتر باز می گذارد.

گیاه کینوا

قیمت فروش بذر کینوا در ساوه

در حال حاضر، همزمان با افزایش استقبال برای کشت بذر کینوا در کشور، خرید وف روش بذر کینوا نیز رونق یافته است. بذر کینوا در بازارهای داخلی با قیمت های متفاوتی عرضه می شود. برای اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در ساوه و سایر نقاط کشور، می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

این مجموعه بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ایران است، که شما را از بهترین قیمت بذر کینوا در ساوه و شهرهای مختلف کشور، آگاه می سازد. این مجموعه بذرهای اصل و شناسنامه دار کینوا را در ساوه و سایر شهرهای ایران، در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد.

همکاری قیمت فروش بذر کینوا ساوه

مجموعه ما در جهت ترویج کشت بذر کینوا با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می نماید. و پس از عقد قرارداد، خرید و فروش بذر کینوا را به صورت کاملاً تضمینی انجام می دهد.بعلاوه کارشناسان ما که تجربه کافی در زمینه کشت بذر کینوا در اغلب نقاط ایران را، در زمینه کشت بذر کینوا، مشاوره رایگان ارائه می دهند. جهت اطلاع از قیمت فروش بذر کینوا در ساوه و استفاده از کلیه خدمات این مجموعه، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *