مرکز خرید و فروش بذر کینوا ساوه

گیاه کینوا

بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ساوه و در کشور در علاوه بر عرضه بذر کینوا اصل و شناسنامه دار در زمینه کشت بذر کینوا در ساوه و سایر نقاط استان مرکزی مشاوره رایگان به کشاورزان عزیز می دهد .

خرید فروش و اهمیت تاریخ کاشت بذر کینوا در ساوه

به طور کلی بذر کینوا در دو نوبت بهاره و پاییزه کشت می شود . اما با توجه به اینکه استان مرکزی دارای آب و هوای گرم و خشک است و در اوایل تا اواخر بهار و اوایل تابستان درجه حرارت زیاد می باشد . لازم است که تاریخ کشت در این استان در ساوه و در این استان به صورت صحیح انتخاب شود . خرید فروش بذر کینوا در ساوه و سایر شهر های استان مرکزی در این مجموعه به همراه مشاوره ارائه می شود.

تاریخ کشت نامناسب و برخورد مرحله برداشت ، با گرمای اواخر بهار و اوایل تابستان در ساوه ، باعث تولید دانه های بی‌کیفیت ریز و بد رنگ و عملکرد پایین می گردد . جهت اطلاع از تاریخ دقیق کشت بذر کینوا در ساوه ، می توانید از مجموعه کارشناسان مجموعه ما مشاوره رایگان دریافت نمایید .

کینوا

روش کشت بذر کینوا

بذر کینوا به به صورت دست پاش و با استفاده از ماشین آلات مربوط به کاشت غلات ریز مانند دستگاه پنوماتیک غلات کشت می شود . کشت بذر کینوا به انواع روش های نواری ، ردیفی و جوی و پشته صورت می‌گیرد .

اما کشت کرتی برای بذر کینوا مناسب نیست . زیرا پس از رشد بذر و گیاه کینوا گیاه کینوا دارای شاخه و برگ فراوانی می گردد . بهترین بذر کینوا را با عملکرد عالی در ساوه می توانید در این سایت خرید فروش نمایید.

انواع روش های آبیاری بذر کینوا

انواع روش های آبیاری غرقابی و تحت فشار مانند آبیاری بارانی ، نوار تیپ و قطره ای ، برای آبیاری بذر کینوا استفاده می شوند . بذر کینوا به 5 تا 7 نوبت آبیاری نیاز دارد که فاصله بین دفعات آبیاری ۱۰ تا ۱۵ روز می باشد .

بذر کینوا

کنترل علف های هرز قبل از کاشت

مسئله کنترل علف های هرز در کشت بذر کینوا باید مورد توجه قرار بگیرد . زیرا بذور علف هرز از نظر شکل وزن و اندازه شبیه دانه کینوا هستند . در صورت مخلوط شدن این بذور با دانه کینوا بوجاری مشکل و هزینه بر شده و قیمت محصول افت می کند . برای خرید فروش بذر کینوا در ساوه و سایر شهر های مختلف می توانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

قبل از کشت بذر کینوا پیشنهاد می شود؛ زمین زراعی مورد نظر آبیاری شود تا علف های هرز رشد نماید . در صورتی که زمان برای طی شدن دوره کارنس علف کش وجود دارد ، علف کش پیش کشت ترفلان برای حذف علف های هرز می تواند استفاده شود .

اما اگر یک تا دو ماه برای به کشت بذر کینوا زمان باقی است ، پس از رشد علفهای هرز می توان با شخم زدن زمین باعث دفن شدن آنها در خاک گردید .

کنتر ل علف های هرز بعد از کاشت

اگر پس از رشد بذر کینوا ، علفهای هرز باریک برگ در زمین زراعی رشد کنند ، جهت حذف آنها علف کش گالانت سوپر استفاده می شود . در صورت مشاهده علف های هرز پهن برگ در مزرعه کینوا انجام وجین به صورت مکانیزه با استفاده از کلتیواتور موثر خواهد بود .

بذر کینوا

مرکز خرید و فروش بذر کینوا ساوه

مجموعه ما به عنوان بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در کشور فعالیت می نماید . این مجموعه در زمینه ترویج کشت بذر کینوا در ساوه و سایر مناطق کشور با وزارت جهاد کشاورزی همکاری می کند .

مجموعه ما در زمینه کشت بذر کینوا در ساوه به کشاورزان عزیز مشاوره رایگان ارائه می دهد . همچنین با هدف تولید دانه کینوا با کیفیت مناسب و عملکرد بالا ، بذر کینوا اصل و شناسنامه دار را در اختیار کشاورزان عزیز قرار می دهد .

این مجموعه در زمینه فروش محصول کینوا ، توسعه بازار بذر و دانه کینوا و صادرات دانه کینوا با کشاورزان عزیز مشارکت می نماید . جهت استفاده از خدمات بزرگترین مرکز خرید و فروش بذر کینوا در ساوه و سایر استان‌های کشور می توانید با ما در ارتباط باشید .

برای کسب اطلاعات بیشتر از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید
مهندس مقدم
09156993847
ایمیل quinoa@eliatrade.com

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *