سفارش غله کینوا در سراسر ایران

غله کینوا

جهت سفارش غله کینوا در سراسر ایران می توانید با بزرگترین مرکز تولید، فرآوری و خرید و فروش غله کینوا در ایران در ارتباط باشید و در زمینه تولید و مصرف آن مشاوره رایگان دریافت نمایید.

معرفی غله کینوا

غله کینوا قدمتی چند هزار ساله در منطقه آند آمریکای جنوبی دارد. غله کینوا غذای اصلی مردم این مناطق را تشکیل می دهد. غله کینوا چون ارزش غذایی زیادی دارد، به خاویار گیاهی معروف است. غله کینوا دوره رشد کوتاه مدتی دارد و در مدت زمان حدود 100 روز رشد کرده و تولید دانه می کند.

زودرس بودن غله کینوا آن را به گیاهی مناسب جهت کشت و تولید در اقلیم های گرم و خشک مانند کشور ایران کرده است. سفارش غله کینوا در حال حاضر در ایران به شدت توسعه یافته است.

زودرس بودن غله کینوا آن را به گیاهی مناسب جهت کشت و تولید در اقلیم های گرم و خشک مانند کشور ایران کرده است. همچنین غله کینوا دارای تنوع ژنتیکی بالایی است، به همین دلیل به تغییرات اقلیمی سازگار است. غله کینوا در مناطق آب و هوایی مختلف جهان کشت وکار می شود.

غله کینوا با هدف تولید دانه کشت می شود. برگ های جوان غله کینوا، نیز به صورت سبزی تازه استفاده می شوند. و کاه و کلش آن نیز برای دام، کاربرد علوفه ای دارد. البته برخی از ژنوتیپ های غله کینوا ، فقط با هدف تولید علوفه کشت می شوند.سفارش غله کینوا به همراه مشاوره تخصصی انجام می پذیرد.

دانه های غله کینوا که ارزش غذایی بالایی دارند، به عنوان تنها منبع دارای لیست کامل اسید آمینه های مورد نیاز بدن مطرح شده است. غله کینوا ارزش پروتئینی بالایی دارد و دوبرابر گندم و برنج پروتئین دارد. همچنین دارای املاح معدنی مفید، ویتامین های گروه ب و ای و آنتی اکسیدان می باشد.

دانه کینوا

روش مصرف غله کینوا در ایران

غله کینوا غذایی بسیار سبک و زود هضم است که به علت داشتن گرانول های نشاسته ای کوچک، فاقد اثرات چاق کنندگی است. همچنین به علت داشتن پروتئین زیاد جایگزین مناسبی برای گوشت قرمز در رژیم گیاهخواری است. مصرف روزانه غله کینوا در برنامه غذایی سنین مختلف از کودکان تا سالمندان بسیار مفید است. و هیچ محدودیت سنی برای مصرف آن وجود ندارد.

غله کینوا مشابه برنج به صورت کته و یا آبکش مصرف می شود. همچنین به صورت مخلوط با برنج نیز طبخ می گردد. غله کینوا برای غنی سازی انواع سوپ، سالاد، آش، آبگوشت و انواع خورشت ها کاربرد دارد. غله کینوا سفید نسبت به غله های رنگی کینوا، طعم ملایم تری دارد.برای سفارش غله کینوا می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

غله کینوا سفید طعمی مشابه گندم و ذرت دارد. استفاده از غله کینوا سفید برای تولید انواع غذاها هیچ تغییری در طعم اصلی غذا ایجاد نمی کند. بلکه ارزش غذایی و مواد مغذی آن غذا را افزایش می دهد.

دانه کینوا

سفارش غله کینوا در ایران

با توجه به ارزش غذایی و غله کینوا و رشد بسیار خوب آن در اقلیم های متفاوت، سازمان فائو سایر کشورها را به تولید غله کینوا و مصرف آن ترغیب نمود. این سازمان با همکاری سازمان ملل و کشورهای تولید کننده غله کینوا، سال 2013 را سال کینوا نامگذاری کرد.در حال حاضر بیش از 100 کشور جهان از جمله استان های مختلف کشور، غله کینوا را کشت و مصرف می نماید. جهت سفارش غله کینوا در سراسر ایران می توانید با ما تماس بگیرید.

مجموعه ما با همکاری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه ترویج کشت و سفارش غله کینوا و بومی سازی تولید آن در ایران فعالیت می نماید. این مجموعه غله کینوای مرغوب که به دست کشاورزان توانمند داخلی تولید می شود، را جمع آوری کرده و سپس فرآوری و عرضه می نماید.

کینوا

همکاری در سفارش غله کینوا در ایران

مجموعه ما برای اولین بار، فرآوری غله کینوا را در داخل کشور انجام می دهد و غله کینوای قابل طبخ و بسیار باکیفیت تولید می نماید. این مجموعه به عنوان بزرگترین مرکز فرآوری غله کینوا، آمادگی همکاری با هتل ها، رستوران ها، باشگاه ها، بیمارستان ها و انجمن های سلیاک را دارد.

این مراکز می توانند برای سفارش غله کینوا در سراسر ایران، به صورت خرد وعمده در تناژ بالا با ما در ارتباط باشند. مجموعه ما غله آماده به طبخ کینوا، کینوای سفید، کینوای رنگی (قرمز و سیاه) را به صورت بسته بندی و فله در تناژ بالا در اختیار افراد قرار می دهد.جهت سفارش غله کینوا در سراسر ایران و دریافت مشاوره رایگان در زمینه کشت غله کینوا و مصرف آن، می توانید با ما تماس بگیرید.

ارتباط با کینوا

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *